Te joilla on partyliten tuotteita kotona!

  • Viestiketjun aloittaja evetsu
  • Ensimmäinen viesti
evetsu
Tuoksuuko teillä koko asunto hyvälle ja mitä tuotteita teillä on? Yritän keksiä, että mikä meidän hoitotätin kotona tuoksuu hyvälle ja nyt näyttäisi, että se on partyliten joku tuoksu! =D =D Mutta mikä ja miten?
 
evetsu
Kehtaako tollasta kysyä suoraan? Mä en millään meinaa kehdata, vaikka kohteliaisuushan se olisi...eikö?

Onko tuo tuoksuöljypullon tuoksu sellainen, että jää hetkeksi vaatteisiin kiinni kun käy siinä talossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja evetsu:
Tuoksuuko teillä koko asunto hyvälle ja mitä tuotteita teillä on? Yritän keksiä, että mikä meidän hoitotätin kotona tuoksuu hyvälle ja nyt näyttäisi, että se on partyliten joku tuoksu! =D =D Mutta mikä ja miten?
Varmaan terveellistä lasten olla siellä jos vaikka astma?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitikolmen:
Alkuperäinen kirjoittaja evetsu:
Tuoksuuko teillä koko asunto hyvälle ja mitä tuotteita teillä on? Yritän keksiä, että mikä meidän hoitotätin kotona tuoksuu hyvälle ja nyt näyttäisi, että se on partyliten joku tuoksu! =D =D Mutta mikä ja miten?
Varmaan terveellistä lasten olla siellä jos vaikka astma?
Niin,no,sekin on tapauskohtasta...eikähän siitä olisi sanonut sellaisen lapsen vanhemmat!!Meilläkin on astmalapsi eikä saa oireita ainakaan partyliten hajusteista...
 
evetsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äitikolmen:
Alkuperäinen kirjoittaja evetsu:
Tuoksuuko teillä koko asunto hyvälle ja mitä tuotteita teillä on? Yritän keksiä, että mikä meidän hoitotätin kotona tuoksuu hyvälle ja nyt näyttäisi, että se on partyliten joku tuoksu! =D =D Mutta mikä ja miten?
Varmaan terveellistä lasten olla siellä jos vaikka astma?
Niin,no,sekin on tapauskohtasta...eikähän siitä olisi sanonut sellaisen lapsen vanhemmat!!Meilläkin on astmalapsi eikä saa oireita ainakaan partyliten hajusteista...

Ja heillä on myös KISSA! Jopa kaksikin kissaa taitaa olla...
 
yök
mä en ole partyliten tuoksuista vielä löytänyt sellaista mitä voisin sietää. ihan hirveän voimakkaita hajuja ovat eikä edes mitään hyiä tuoksuja. joutuisin ottamaan lapseni pois tommosesta hoitopaikasta. :(
 
Karuski
no meillä on isot huoneet..ja korkeat..en voisi itse olla talossa,joka lemuaisi tuoksuille..meillä ne tulee vaan vastaan aina jossain kohtaa..joten ei pelkoa että meillä tulehtuisi tuoksuihin..
 
Karuski
jos menen itse PartyLite kutsuille, niin joudun aina pyytämään,että siellä ei olisi talo täynnä palavia kynttilöitä..saan niistä hirveet päänsäryt (yleensä mulla ei ole ikinä päänsärkyjä) ja mulla lähtee ääni..en tiedä miksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
jos menen itse PartyLite kutsuille, niin joudun aina pyytämään,että siellä ei olisi talo täynnä palavia kynttilöitä..saan niistä hirveet päänsäryt (yleensä mulla ei ole ikinä päänsärkyjä) ja mulla lähtee ääni..en tiedä miksi..
Siis tulee päänsärkyä palavista kynttilöistä, jotka ovat tuoksuttomia? niitähän kutsuilla nimenomaan pitäisi polttaa, eikä tuoksullisia. Pakko kyllä myöntää, että itsellänikin tuli lievää päänsärkyä, kun purin partyliten tuotteita pahvilaatikosta, syynä monet eri tuoksut. Sama homma tulee esimerkiksi hajuvesiosastolla kaupassa :) Kotona taas kun tuo 1 tuoksupullo on käytössä niin päänsärkyä ei ole, päinvastoin, hyvin miellyttävä tunne ja tunnelma :) Joskus polttelen kyllä tuoksukynttilöitäkin, eikä niistäkään päänsärkyä ole tullut.
 
kynttilähirmu
No meillä tuoksuu nuo kynttilät, vaikka ovat paketeissaan ja muovipussissa kaapissa (11 pakettia eri tuoksuja)

jos hänelläkin on ne säilössä jossain kaapissa?! Ja meilläkään ei haise pahalle, vaan tuoksujen "yhdistelmälle" jotkut tuoksuvat voimakkaammin kuin toiset. Jo yhden kynttilän polttaminen tuo asuntoon tosi hyvän tuoksun.
 

Yhteistyössä