Te joilla paljon vanhempi mies (enemmän kuin 10 vuotta)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten miehen kaverit suhtautuivat? Entä minkä ikäisiä olitte kun aloitte seurustella?

Täytän itse kohta 22 ja alkanut seurustella 14 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jännittää kuitenkin miten miehen kaveripiiri minuun tulee suhtautumaan.
 
vierailija
No toi nyt on loppujen lopuksi hirveen tavallista. Enemmänhän se on kiinni siitä, että onhan se mies tarpeeksi nuorekas.

Itte suosin kyllä "vanhempia miehiä". Olen 25-vuotias ja melkeinpä kaikki seurustelukumppanini ovat olleet ainakin 10v mua vanhempia. Ovat yleensä vastuullisempia ja yleensä ei ole ainakaan pikkurahasta puutetta.

Lisäksi tuossa iässä oleville miehille olen melkoinen saalis, tottakai nuoremmillekkin. Eivät sitten samalla tavalla kuolaa joka toisen minihameen perään.
 
vierailija
Ihan asiallisesti mun kohdalla suhtauduttiin. Tosin molemmat oli vapaita miehiä, jos jolu varattu eroaa ja alkaa olla nuoremman kans, sehän tuomitaan jyrkästi.
Toinen oli 13 v vanhempi ja toinen 15 v. Ei musta vielä iso ikäero.
 
vierailija
Olin 19v kun aloin seurustella 12 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Miehen kaverit ottivat hyvin vastaan, ei mitään ongelmia. Enemmän oli ongelmia appivanhempien, omien kavereiden ja varsinkin oman äitini kanssa.
Olemme edelleen yhdessä ja olen nyt 51v. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olin 18 kun aloin seurustella 11v vanhemman miehen kanssa ja kenelläkään ei ollut mitään sitä vastaan. Vanhemmat ihan aluksi hetken epäilivät, mutta nopeasti tykästyivät mieheen. Itselle selvisi 1.5v jälkeen että mies oli täysin hullu, mutta no, tulipahan koettua :D Ei se varmasti iästä olisi ollut kiinni. Mm. koko ajan pohti "milloin vaihtaisi nuorempaan" ym.
 

Yhteistyössä