Te joilla silmälasit!

  • Viestiketjun aloittaja keskesä
  • Ensimmäinen viesti
arskat
on mulla, hankin pari vuotta sitten nisseniltä tai instrusta. Oli joku kampanja, makso muutaman kympin. Ihan ok, oon tässä kerinnyt harjaantua nopeaksi rillien vaihtajaksi sisätiloihin mentäessä =D. Toinen vaihtoehto tietty piilarit+arskat, mutta mulla ei onnistu näin siitepölyaikaan.
 
vieras
Olen hankkinut aurinkolasit omilla voimakkuuksilla, nyt pitäisi taas ostaa uudet, kun uudet lasitkin hankin ja näkö muuttunut - ennen käytin noita "klipsejä" joskus 10 vuotta sitten - noloa... :(
 
mamma
mulla ollut lasit nyt 15 vuotta. 10 vuotta olen ostanut aurinkolasit vahvuuksilla ja en näe mitään ongelmaa kaksien lasien hankinnassa. Mulla kolmet arskat vahvuuksilla; yhdet autossa, yhdet lojuu pöydällä ja lähtee tarvittaessa mukaan ja yhdet käsilaukussa. oon yleensä samalla ostanut uudet arskatkin kun vaihdat normilasit. viimeks tähtioptiikasta (nykyisin taitaa olla specsavers) maksoi noin 140e. Joskus saanut kaupanpäälle ku ottanut tavislasit. Mulla aika paljon miinusta että ylipäätään nuo lasit aina maksaa...
 
kyselyikä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen hankkinut aurinkolasit omilla voimakkuuksilla, nyt pitäisi taas ostaa uudet, kun uudet lasitkin hankin ja näkö muuttunut - ennen käytin noita "klipsejä" joskus 10 vuotta sitten - noloa... :(
Mulla on sellanen mielikuva, että lasit omilla voimakkuuksilla on tietysti ainakin yhtä kalliit kuin oikeatkin lasit? Onko sulla tietoa, jos varastovahvuudet ei riitä, saako mistään arskoja esim. kaupan päälle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yyteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Mulla on aina ne klipsit kotelossa kassissa tai taskussa mukana. Ei ne "Ruusperi" mallit vaan ne joissa ei oo sitä kääntömahollisuutta.
Silmäasemalta mää ostin nämä. Kahta eri sävyä oli sillon, ruskehtava ja harmaa. Viimeks otin harmaat, nyt on ruskeet. Makso tais noin 25 ?
 
vieras
Minä hankin aurinkolasit vahvuuksilla joskus kun Instrussa oli tarjous, maksoivat alle 100 euroa. Käytän niitä ajaessa, eli lasit ovat aina autossa. Kaupungille laitan tavalliset aurinkolasit, sillä näköni ei ole niin huono että siellä välttämättä silmälaseja tarvitsisin. Mutta ajaessa ovat kyllä ihan ykköset!
 
Rillipää
Mä ostin kun oli tarjous et arskat saa kaupan päälle kun ostaa lasit. Ei oo ongelma vaihtaa kun kotelo on mukana, ja jos menee sisään niin vaihto on nopee. Tosin näen kohtalaisesti ilmankin laseja.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja testattu on:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
Ota huomioon, et jos normaalilasit on matalat/pienet, ei ne suojaa auringolta kovin hyvin.
Tämän takia mulle ei tullut klipsit kuuloonkaan (ja en olisi niitä ottanutkaan naarmuttamaan linssejä )

Nisseniltä otin viime kesänä a.lasit vahvuuksilla 55?, tyytyväinen olen ollut.
 
Netin kautta ostaessa ei saa sitä palvelua mitä tarvitsee.Mulla esim. sangat painoivat pahasti.Liikkeessä muotoiltiin sopivaksi.Silmälasit eivät "istuisi" hyvin ellei sankoja olisi muotoiltu liikkeessä.
 

Yhteistyössä