te joille tehty sähkösilmukka hoito?

Eli ollut muutoksia kohdun suulla ja ne poistettu kyseisellä hoidolla, minkä laiset tulokset teille on tullut kun poistettu solumuutos on tutkittu ja millaiseen seurantaan olette joutuneet, kuinka usein tutkittu kohdunsuu.
 
Tuloksista en tiiä, mutta kun kävin siinä hoidosta puolen vuoden päässä tähystyksestä, niin hoitaja sanoi että se olikin pahempi ku luultiin (papaluokka oli 4 ja siitä vielä pahempi kuin luultiin), en sit älynny kysyä tarkemmin... Justhan mä kävin siinä, en kyl yhtään muista otettiinko koepala vai vaan papa. Mitään ei oo kuulunut, joten kaikki hyvin. Tästä eteenpäin 5 vuoden ajan kerran vuodessa papakoe. Ja tietty olishan se hyvä muutenkin käydä siinä kerran vuodessa....
 
Mä olin aluesairaalassa toukokuus ja kohdunkaulasta poistetussa solumuutoksessa oli jokin cin 3 muutos ja minulle tuli tietoa että puolen vuoden päästä tutkitaan tähystämällä kohdunsuu uudelleen ettei mitään ole tullut.
Mulla oli tuolloin papa luokkaa kolme kun he pistivät eteenpäin tutkimuksiin ja poistoon.
Sen vuoksi tätä kyselin että ei kai raskaus ole este tähystykselle. Pitänee varmaan tänään kysyä neuvolassa lisää tuosta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä