Te jotka olette löytäneet kumppaninne netistä!

  • Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti
vieras vieras
Mä löysin miehen nelosen chatista :D Viikon verran juteltiin puhelimessa useita tunteja päivässä (ukolla sillon duunikänny ja välimatkaa meillä monta sataa kilometriä). Viikon jälkeen lähdin tapaamaan miestä. Reissulla olin pari viikkoo. Kävin viikon kotona, tulin takas kuukaudeksi ja sit haettiinki mun kamat :D

Nopeesti huomattiin että passataan yhteen. Nopeetahan tuo meidän toiminta oli mutta mä joka tapauksessa halusin vaihtaa muistakin syistä kuvioita.

Ja edelleen ollaan yhdessä, nyt alkuvuodesta tulee 7 vuotta, 1 lapsi meillä :)
 
nyt harmaana
koneella juteltii kavereina 5 vuotta ja sit nähtii ja oli menoa heti!Mies muutti mun takia eri kaupunkiinkin..
3kk ni kihloihin, puol vuotta ja olin raskaana ja 2v ni naimisiin ja nyt 3vuotta oltu ja toinen lapsi tulossa :)
 
Viestiteltii, soiteltiin kerran ja tekstailtiin sekä mesessä nähtii toisemme kameralla. Siin vaihees oli jo ihastusta ilmassa, mut sit ku nähtiin (mies vaa soitti, et no tuleeko hän hakemaan ku ol puhetta eka vitsillä, et hänhä vois viedä mut Vantaalta JKL.ään) ni oli jo tosi paljon ihastumista pelissä. Vkon pari intensiivisen näkemisen jälkeen aloin miettiä, et tuliskoha tästä jotain vakavampaa sittenkin.. Lopullisesti varma olin (et tää se on se mun tuleva mies) noin parin kolmen kk jälkeen tapaamisesta :heart:
 
harmuli
meil on nyt paraikaa menossa toi sähkärivaihe, jatkunut about 3kk. muuten kaikki olis ihan jees mut meil on aikasmoinen koulutsero. suomeksi siis mies on amispohjalta töissä ja mä oon korkeakoulusta valmistunut ja töissä. vituttaa kun se seikka niin paljon häíritsee. varmaan muuten oltais jo paljon pidemmällä täs suhteessa.
 
me
suunnilleen vuosi juteltiin mesessä, puhelimessa ja viestejä läheteltiin. Oltiin melkeinpä kuin parhaat kaverukset jotka kerto ihan kaiken toisilleen. Molemmilla alkuun oli säätöä siis muuhunsuuntaan. Ihastusta silti oli ilmassa. Lopulta sovittiin tapaaminen yksille festareille ja että mies majoittaisi mut ja kaverini ja ihan kavereina tavattas. Siitä illasta lähti, ja melkeinpä mies asusti luonani toisella paikkakunnalla liki vuoden kunnes muutettii yhteen virallisesti. Noin kuukausi muutosta saatiin iloinen uutinen että esikoinen on tulossa ja nythän tuo jo pian täyttää 2v. ja toinenkin pian vuoden. =)
Jotenkin alkuun oli hirmu noloa että netinkautta ollaan tutustuttu, siis jos joku kysyi missä tavattiin. Mutta muuten oli jotenkin helppoa kun tunsi jo valmiiksi tavatessa toisensa niin hyvin.
 
Netissä jo synkkasi 100% kaikki jutut ja hänellä oli 20v vanha kuva itestään ja mulla ei kuvaa lainkaan vielä 2002 toukokuussa. Joten meidän kemia oli sanallista kemiaa ja mielikuvia toisen ulkomuodosta.

Eka tapaamisessa menin ihan sekaisin .. Tiesin ainakin 100% varmuudella että ton kanssa haluan vielä joskus sänkyyn ja tapailla enemmänkin. Herrasmiehenä hän heitti minut kotiportille treffien päätteeksi ja mä olin ihan että :headwall: o O ( Wauh mikä mies! )
"Oikeaksi" aloin veikkailemaan n. 2-5kk oltuamme jo pariskunta!
 
mir
Varmaan vuosi oltiin jonkinlaisissa yhteyksissä ennenkuin nähtiin ekan kerran, irkattiin, soiteltiin, oltiin kavereita netissä. Ei mitään romanttista. Sitten tavattaessa se oli kyllä ihan selvää mihin suuntaan mennään. Ens keväänä kuus vuotta yhdessä.

En ihan käsitä tuota harmulin kommenttia koulutuserosta.. Määritteleekö se sitten ihmisen niin totaalisesti? Oletko mielestäsi jotenkin parempi kuin mies, kun olet korkeammin koulutettu? Itse olen luullut, että ammattikoulun käyneet ei ole enää niin pohjasakkaa, mutta näemmä jonkun mielissä vielä niinkin. Eikös se ole tärkeintä, että ei makaa kuukaudesta toiseen sängyn pohjalla tekemättä mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmuli:
meil on nyt paraikaa menossa toi sähkärivaihe, jatkunut about 3kk. muuten kaikki olis ihan jees mut meil on aikasmoinen koulutsero. suomeksi siis mies on amispohjalta töissä ja mä oon korkeakoulusta valmistunut ja töissä. vituttaa kun se seikka niin paljon häíritsee. varmaan muuten oltais jo paljon pidemmällä täs suhteessa.
Kumpaa se häiritsee?
 
Tavattiin miehen kanssa Kiss fm:n chatissa vuonna -99.
Noin 11kk soiteltiin,tekstailtiin,läheteltiin kirjeitä ja kuvia.
Sitte nähtiin ja se oli menoa se. :heart:
Alettiin seurustelemaan heti ekalla tapaamisella. Siitä 4kk ja esikoinen sai alkunsa.
Esi8kk oltiin seurusteltu niin muutettiin yhteen.Esikoinen syntyi. Mentiin kihloihin ja sit sai toinen lapsi alkunsa. Toinen syntyi. Ostettiin oma asunto. Mentiin naimisiin. Kolmas lapsi. Nyt oltu 7½-vuotta yhdessä. :heart:
 
LEP
Me tavattiin miehen kanssa suomi24 treffien kautta. Olikohan 5 päivää meseilyä, sitten tavattiinkin jo ja taisi kummallakin jalat mennä alta heti. Seuraavana päivänä jo leffaan ja syömään, vkl menin miehen luokse yöpyilee. 1,5kk meni ja muutettiin yhteen, 2kk kihloihin, 5kk naimisiin ja nyt kohta 2v oltu yhdessä ja vaaveli syntyy ensi kuussa. :)
 

Yhteistyössä