Te jotka olette naimisissa, onko teillä ollut polttarit?

  • Viestiketjun aloittaja tylsimys
  • Ensimmäinen viesti
tylsimys
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen... olen aina halunnut naimisiin mutta ei oikeen mitkään polttarijuhlat kiinnosta mitenkään, tai korkeintaan joku illallinen tai hemmottelu tai leffa tms parin-kolmen hyvän ystävän kanssa.
 
Tiitu
Meillä ei ollu polttareita kummallakaan..ei oo jotenkin mun juttu eikä mieskään välittäny. En menettänyt mitään vaikka ne kemut missasin :D Kukin tavallaan..mun mielestä on aika outoa että ne PITÄÄ olla eikä usein morsiammelta/sulhaselta edes kysytä halutaanko niitä. Meillä pidettiin tosi outona kun ei pidetty ja niitä juhlia jaksettiin ruikuttaa monta kuukautta kunnes tajusivat lopettaa XD XD
 
Malla
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oo ollut polttareita. Ei ruukata muutenkaan liikkua "yksin" baareissa.
Ei polttarit tarkoita automaattisesti baaria. Sehän voi olla tyttöjen hemmotteluilta mökillä, kylpylässä tms.

Mielikuvitusta kehiin naiset!
 
Oli polttarit. Miulla oli semmoiset, et sisko ja kaverit vei ensin miut pelaamaan värikuulasotaa, joka päättyi miun osalta hyvin, kun en pahemmin osumia saanut. Siskon mies oli kuskina ja hän oli meille pelin järkänny, joten sisko ja kaverit päätti, et ku mie en tarpeeks osumia saanu, ni miut istettiin siskon miehen kans kaksintaisteluun. Muistona siitä oli hääkuvassakin reilun kokoinen mustelma toisessa käsivarressa :D

Sieltä mentiin pelaamaan megazonea ja sieltä entiseen kotiini saunomaan, grillaamaan ja juomaan ja sieltä suunnattiin baariin :D

Sain mie stripparinkin (vaikken ois halunnut ) kun yks kaverini kyseli baarissa kaikilta miehiltä, et kuka haluis stripata miulle. Yks sitten suostui sillä ehdolla, et miun kaveri lähtee tän miehen matkaan pilkun jälkeen ja sinnehän se joutui sit lähtemään :LOL: Seuraavana aamuna strippari toi kaverini kiltisti yöpaikkaamme :D
 
iita
Ei ollut kummallakaan kun ei haluttu sellaisia. Miehelle kuitenkin yritettiin väenvänkää sellaiset järjestää ja kun ei mukaan lähtenyt, niin syyhän oli tietenkin minun ! Vuosia jälkeenpäinkin olen saannut vittuilua miehen kavereilta kuulla kun MINÄ pilasin mieheni polttarit.
 
VOithan pyytää että kaverisi pitävät sinulle hemmotteluillan tai ainakin kertoa ettet missään nimessä halua perinteisiä polttareita. Tai vie itse parhaat kaverisi syömään jonnekin. Käyhän se niinkin. EI polttarit ole mikään must-juttu.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oo ollut polttareita. Ei ruukata muutenkaan liikkua "yksin" baareissa.
Ei polttarit tarkoita automaattisesti baaria. Sehän voi olla tyttöjen hemmotteluilta mökillä, kylpylässä tms.

Mielikuvitusta kehiin naiset!
totta. vaikkei ole itselle ollu vielä ajankohtaista enkä ole ikinä osallistunutkaan niin on ne tavat tainneet muuttua. että se voi tarkoittaa nimenomaan vaikka ihanaa mökkireissua tai vastaavaa eikä baarissa riekkumista.
 
Oli vaikka sanoin että en sellasia välttämättä halua tai tarvitse. ainoa mitä sanoin haluavani jos moiset järjestetään on sauna.

No kyllä ne pidetiin ja saunankin sain (ja muuta) ja oli kyllä oikeestaan kivaa. Mun sisko järjest ne ja oli sumplinut mun miehen kaa että mies vie mut kaupungille ja ne kaappas mut sieltä mukaansa yllättäen :D
 
family
Alkuperäinen kirjoittaja tylsimys:
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen... olen aina halunnut naimisiin mutta ei oikeen mitkään polttarijuhlat kiinnosta mitenkään, tai korkeintaan joku illallinen tai hemmottelu tai leffa tms parin-kolmen hyvän ystävän kanssa.
ei ole ollut, mutta olen pitänyt huolen että häiden jälkeen olen pitänyt säännöllisesti itselleni polttareita :p
 
Fleur de la Cour
Oli polttarit, mutta ihan tyylillä toteutetut ja mun toiveita kuunneltiin kun sanoin, että mua ei haittaa vaikka olisin millaisissa hepeneissä, mutta inhoan niitä polttariporukoita jotka myy jotain. Mun polttarit alkoi sillä, että sain jo edeltävällä viikolla kirjeen 'salaiselta ihailijalta' jossa pyydettiin valmistautumaan ennalta ilmoittamattomaan hetkeen jolloin mua tullaan hakemaan. Mua saapui sitten hakemaan kotoa harrikkamies joka ajelutti minut paikkaan jossa kaverini odottivat. Kyseisessä paikassa sain reittiohjeet seuraavaan paikkaan, josta taas seuraavaan paikkaan jne. Ohjelma sisälsi pubia, mäkkäriä (jossa ei siis syöty vaan sain pirtelön ja ohjeet tiskiltä), kaupassa käyntiä, ravintolaa ja lopulta saunailtapaikka jossa sitten saunottiin morsiussaunat kaikilla mausteilla. Lopulta mut puettiin pikkuhepeneisiin ja vietiin kaupungille kerämään vetoomusta ilmaiseksi kuten toivomukseni oli. Se li itse asiassa hyvin hauskaa, koska allekirjoituksen sai pyytää vain miehiltä ja sivukaupallahan nuo iloiset miehet kirjoitteli ohjeita mulle illan aikana.
 

Yhteistyössä