te jotka olette plussanneet

  • Viestiketjun aloittaja oireet
  • Ensimmäinen viesti
oireet
kuukautisista huolimatta, niin mistä tajusitte tehdä testin? Oliko teillä raskausoireita paljon vaiko ei? Voiko se olla mitenkään mahdollista että ei olisi paljon oireita mutta olisi kuitenkin raskaana vaikka kuukautiset olisivat tulleetkin? Mulla on sellanen tilanne että tein testin (acon10) kp 28 ja sain hailun haamun ja menkat perään. Ne kesti kolme päivää, yksi päivä runsaana muut ei. Kipuja oli vasemmalla alaselässä yhtenä päivänä hetken, ei muuta. tein uuden testin noin viikon päästä ensimmäisestä (b-sure) ja se oli nega (viivanpaikka seuraavana päivänä). Nyt mulla on kuitenkin vähän vielä oireita, väsyttää paljon enemmän kuin normaalisti,välillä rinnat tuntuu jotenkun oudoilta(en osaa oikein kuvailla, mutta ei mitenkään arat tai kipeät). Normaali kierto mulla on yleensä 30 tai muutama päivä päälle. Uutta testiä en ole tehnyt, koska "tiedän" sen olevan nega, mutta välillä tuntuu että jos kumminkin siellä massussa ´joku olisi?! Kertokaa kokemuksianne. kiitos vastanneille :)
 
jos oireet jatkuu, ota yhteyttä lääkäriin ja käy tarkastuttaa tilanne.
Voiko olla mahdollista, että se oli alkuraskauden keskenmeno?? ja siksi näytti vielä haamua.
Hyvin voit kyllä ollakin raskaana.
Tsemppiä :flower:
 

Yhteistyössä