Te jotka olette raskautuneet kuparikierukan poiston jälkeen!

oisko
Eikös kuparikierukka perustu lähinnä vierasesineeseen kohdussa, eli mikäli kierto on sopivassa vaiheessa, niin luulisin että voi tärpätä nopeastikin. Mun tutulla on ollut useampi kuparikierukka lastensaannin välissä, ja kierukanpoiston jälkeen raskautunut käsittääkseni ekasta kierrosta, toki vaikuttaa jokaisella, kuinka herkästi ylipäätään raskaaksi on tavannut tulla.. :)
 
Kyllä se kuparikin käsittääkseni myös jollakin tavalla vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen. Perhesuunnittelun hoitsu sanoi poiston yhteydessä, että siittiöt ei ikään kuin tiedä minne mennä. :)

Mutta kiitos, toihan oli rohkaisevaa!

Kaipaisin vielä kokemuksia kuparikierukkaa käyttäneiltä naisilta?
 
"vieras"
Minulta kuparikierukka poistettiin 15.1. ja 8.2. tein positiivisen raskaustestin. Menkat oli silloin muutaman päivän myöhässä. Tuosta on vaikea pistää nopeammaksi :)
 
äiti09
mulla meni 9kk,löin jo hanskat tiskiin etten enää raskaudu. Renkaan jälkeen raskauduin ekasta kierrosta,minipillereitä syödessä tulin raskaaksi joten vissiin oon helposti raskautuvaa sorttia..
 
Kiitos vastauksista! Meille on ykkönen annettu puolivahingossa lahjaksi :D ja kakkonen tärppäs neljännestä kierrosta, mutta sillon mulla oli hormonit aika sekasin. Nyt ne on kunnossa.

Miten tää voiki olla aina niin jännää..
 

Yhteistyössä