te keillä napaläväri! vastatkaa pliis..

elikkäs vuosi sitte otin ja nyt toukokuus ekaa kertaa vaihoin korua, sit yhtäkkii se alko kovettuu se lävistyksen seutu ja ottaa kipiää ku koskeekaan, oon yrittäny desinfioida ja muuta, eilen otin pois ku tuntu ilkeeltä. ja nyt sieltä tulee, verta/mätää ja on siis ihan kivikova siitä alueelta mistä se menee läpi, ihan just ku ois täynnä mätää tai muuta sellasta..ja sattu ku yritin laittaa korua paikalleen, en saa oikeen rei`istä ulos sitä verta ku ihan vähän..uskaltaako enää ees kokeilla laittaa sitä, vai parantuukohan itekseen, ja ettei umpeuru? :x tietääkö joku ?
 
Sinne
Sinne on pakkautunut mätää sisään, sun pitää vaan puristaa ja mytistää (muista hygienia!!) se sieltä pois. kipeetähän se tekee ja on sitä jonkun aikaa mutta sitten paranee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinne:
Sinne on pakkautunut mätää sisään, sun pitää vaan puristaa ja mytistää (muista hygienia!!) se sieltä pois. kipeetähän se tekee ja on sitä jonkun aikaa mutta sitten paranee.
joo, niin mä aattelinkin. ettei tartte mihinkään läväriliikkeeseen mennä kysyyn neuvoi? tuntuu ette sieltä tuu kunnolla mitään, tippa verta vaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mulla tunki ulos mätää, verta ja lihasta. Joten jouduin ottamaan pois.
:x

Mulla taas alkoi alempi reikä tulla ylöspäin, eli siirtyi sellaisena ihme viivana. Koru siis kasvoi ulos. Otin korun pois ennen kuin olisi koko lävistys revennyt.
 
Sinne
Alkuperäinen kirjoittaja Amanda85:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinne:
Sinne on pakkautunut mätää sisään, sun pitää vaan puristaa ja mytistää (muista hygienia!!) se sieltä pois. kipeetähän se tekee ja on sitä jonkun aikaa mutta sitten paranee.
joo, niin mä aattelinkin. ettei tartte mihinkään läväriliikkeeseen mennä kysyyn neuvoi? tuntuu ette sieltä tuu kunnolla mitään, tippa verta vaan
Mä olen itse töissä tatuointi/lävistys liikkeessä, sieltä olen kysynyt :D

Lääkärissähän ne neuvoo ottamaan pois, niin se oli meilläkin virallinen linja. Mutta mulla teki omaan napaan samaa ja mä vaan painoin sen sieltä pois, pesin ja desinfioin huolella ja hyvin parani.
 

Yhteistyössä