Te, kellä on jo 3 lasta..

kolmen äiti
Ei todellakaan tule enempää :=)

Mun mielestä kolme on jo "paljon". Peesaan edellisiä; vielä mahdutaan tavalliseen farmariin, jokaiselle lapselle on omat huoneet (asutaan 5h) ja mikä tärkeintä : hermot ei riittäis enää useampaan lapseen. Rahaa palaa elämiseen, ruokaan yms niin ajatuskin vielä yhdestä tähän niin ei kiitos ;). Onneksi ollaan miehen kanssa samoilla linjoilla. En haikaile vauva aikojen perään, ne on jo koettu....kiva kun lapsilla on pienet ikäerot ja suht samat intressit. Iltatähtiä ei tule.
 
kolme lasta löytyy.
voisin halutakkin lisää,mutta koska pelkään koko raskausajan että vauvalle käy jotain ja samoten ekat 6kk melkein vaan valvon toisen unta,niin en usko että enää koskaan siihen rupeen.
muuten ois lapset tervetulleita.
 
meillä 4 joista yksi "taivaan kodissa" , nuorin 1kk mutta se 5.s jo mielessä siintää.. katsotaan nyt kuin käy.. lapsosia kuin ei vain tehdä, niitä saadaan.. ukko kyllä jo hieman oli siihn suuntaan kallistumassa että kun musta ei koskaan tiedä niin "antaisi" sen yhden toivotun vielä tulla jos sen jälkeen on sitten varmasti "hanat kiinni" :D
 
juups
Kolme on ja tähän jää. Musta on tullut sen verran mukavuudenhaluinen, etten halua aloittaa sitä vaippa- ja yövalvomisrumbaa taas alusta. Nyt vaan tuntuu siltä, että on muiden asioiden aika. Se perheenperustamisaika on takana päin, nyt nautitaan perheestä tämän kokoisena.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Kolme on ja tähän jää. Musta on tullut sen verran mukavuudenhaluinen, etten halua aloittaa sitä vaippa- ja yövalvomisrumbaa taas alusta. Nyt vaan tuntuu siltä, että on muiden asioiden aika. Se perheenperustamisaika on takana päin, nyt nautitaan perheestä tämän kokoisena.
Tämä oli hyvin sanottu :)
Mä olenkin aina ihmetellyt, miten joillakin voi olla krooninen vauvakuume...itse en kuulu tähän kastiin. Ihanaa kun lapset kasvaa ja itsekin voi jo puuhastella kaikenlaista (meillä 2 vanhinta koulussa ja nuorin on 3,5 v).
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Ei todellakaan tule enempää :=)

Mun mielestä kolme on jo "paljon". Peesaan edellisiä; vielä mahdutaan tavalliseen farmariin, jokaiselle lapselle on omat huoneet (asutaan 5h) ja mikä tärkeintä : hermot ei riittäis enää useampaan lapseen. Rahaa palaa elämiseen, ruokaan yms niin ajatuskin vielä yhdestä tähän niin ei kiitos ;). Onneksi ollaan miehen kanssa samoilla linjoilla. En haikaile vauva aikojen perään, ne on jo koettu....kiva kun lapsilla on pienet ikäerot ja suht samat intressit. Iltatähtiä ei tule.
Tilanne aivan kuin meillä ja teksti olisi voinut olla oman miehen suusta suunnilleen. Itse haluaisin siltkin vielä sen yhden, mutta pakko tyytyä kun yksin sitä on aika vaikea tehdä :whistle:
 
Mammukka
En halua enää neljättä, koska takana on 3 sektiota. Kohtuarpi kyllä kestäisi lääkärin mukaan, eli henki ei sen takia olisi vaarassa, mutta muita riskejä on sitten siitäkin edestä.
 
anni*
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Vieläkö haluatte lisää lapsia? Miksi? Tai miksi ette halua enää lisää lapsia? =)
mietin neljättä kun kuopus oli noin 1.v, mutta kun siitä pääsin niin nyt pelkkä ajatuskin sais ahdistamaan. kolmessa on tarpeeksi huolta ja murhetta, aikani ei nytkään tahdo riittää, ainakaan noille koululaisille.kun kuitenkin ne suuremmat murheet alkavat kasaantua vasta siellä kouluiästä lähtien...ja jos olisi vielä vauvakin....eli vastaus on ettei enää yhtään.

ja sitä paitsi mä täytän ens vuonna 40.v
 

Yhteistyössä