Te kenellä paino alle 50kg raskauden alussa

  • Viestiketjun aloittaja "herkku"
  • Ensimmäinen viesti
Ennen ekaa raskautta paino n. 46kg painoa tuli 20kg, lähti allessa parissa kuukaudessa kaikki ja vähän enemmänkin.
Ennen toista raskautta paino 44kg ja painoa tuli 22kg, lähti alle kuukaudessa ja sen jälkeen ei paino olekkaan yli 42kg ollut vaikka mitä söis ja tekis. Se on ihan näppärää kun näyttää epäterveeltä luurangolta jolle 24" farkut on väljät..
Kaikista terveimmän näköinen olen ollut raskausaikana, sitä ennen ja sen jälkeen reilusti alipainoinen.. Tavoitteena oli molempien raskauksien jälkeen jättää paino tuonne 50kg kieppeille mutta eipä jäänyt ei, imetys vei heti oman osansa.
 
"Vieras"
Reilu 20 kiloa tuli, vaikka oksensin päivittäin koko raskauden ajan enkä todellakaan syönyt mitään herkkuja kun vain lisäsivät pahoinvointia. Bmi oli ennen raskautta 17,2 ja viisi kuukautta synnytyksen jälkeen 16,9 ja alamäki vain jatkui imetyksen kestäessä vaikka söin tosi hyvin että maitoa varmasti riittäisi.
 
"vieras"
esikosta painoin raskaaksi tullessa 47kg 10kg tuli ja tarkoitus oli osa jättää mutta luonto päätti toisin ja laihduin 5kg ylimääräistä imetyksen aikana.
nyt odotan tosikko rv33 tällä hetkellä tullut 11kg lisää painoa oli 42kg ennen raskaaksi tuloa.
 
"Neiti"
Pelottavin tapaus oli tuttavani, joka painoi 41 kg raskauden alussa ja kaksoisraskauden (!!) lopussa 48 kg. Oli suorastaan hurjan näköinen, kun kädet oli laihat kuin luurangolla ja valtava maha.
 
Onneksi en painanut alle 50kg. Mutta 50-52kg. oli puntarissa alkuraskaudessa. Loppuraskaudessa painoin 74,5kg. Pituus noin 173cm.
 
ihihi
Ennen ekaa raskautta painoin 48 kiloa ja sektioon marssiessa 75 kiloa.... Voin jatkuvasti pahoin ja söin pieniä annoksia, enkä esim. mitään rasvaistam koska jo margariini leivällä aiheutti karmean närästyksen. Silti paino vaan nousi ja nousi. Se oli aivan järkyttävää! Levisin ja turposin. Vauvan synnyttyä paino ei laskenut OLLENKAAN! Meni 2 kk ennen kuin paino alkoi hiljalleen laskea.

Kroppa on mennyttä, ilmeisesti kahden raskauden seurauksena aineenvaihdunta on mennyt täysin sekaisin. Nyt paino 59 kiloa, eikä putoa sitten millään =(
 
määä
Mä painoin ennen ekaa raskautta jotain 49-50 kg. Viimeisilläni painoin 72 kg :O Tuntui kyllä hurjalta, kun paino nousi ekaa kertaa elämässäni yli 60 kilon, ja sitten jo ihan epätodelliselta, kun paino alkoi seiskalla... No, iso osa tuosta oli nestettä, jota keräsin ihan urakalla. Muutamassa viikossa olin lähellä alkulukemia sitten taas.
Aika tavalla sama, mutta mun ei olisi tarvinnut laihtua ihan takas niihin lukemiin, koska ne olivat vähän liian alhaiset mulle.
 
Täällä myös
12 kg tuli ekassa, kaikki lähti ja enemmänkin. Alkupaino oli 52 kg. Puolet jäi synnärille, loput lähti imetyksen takia muutamassa kuukaudessa.

Nyt toisessa raskaudessa puoliväli menossa ja 3-4 kg tullut. Lähtöpaino juuri ja juuri 50 kg.
 

Yhteistyössä