Te ketkä jouluna töissä, milloin syötte ja avaatte lahjat?

  • Viestiketjun aloittaja loi
  • Ensimmäinen viesti
On ollu jo usiemman vuoden niin, että likka avaa aamulla lahjat ja päivällä mennään mun isän työ syömään. Sitte exä yleensä hakee likan iltapäivällä sen työ ja siä likka on nytki. Mä meen sitte baariin töihin klo:23. Viime vuosi oli poikkeus täs sillä tavalla, että en ollu töis käteni takia.
 
Sillon ku viimeksi olen ollut töissä jouluna (aattona ja 2-3 vuotta sitten), niin olin 7-15. Kun pääsin kotiin saunottiin, syötiin ja sen jälkeen avattiin lahjat.
Joskus kauan sitten olen myös ollut 13-20.30 vuorossa, jolloin syötiin ja avattiin lahjat kun pääsin paikalle. Tällöin tosin oli vain yksi lapsi ja hänkin isällään aattona, joten ei tarvinnut lapsen odottaa äitiä kotiin.

Niin ja sairaanhoitajana sairaalassa.
 
Hoitoalan hommissa, töissä tänään 14-21, ja päätin skipata ruokailut näin aattona. Isäntä ja lapset ovat syöneet joulupuuroa ja muuta härpäkettä, esim. kinkkua. Eilen käytiin anoppilassa jouluruoalla ja tapanina mennään mun vanhempien luokse joulupäivälliselle, joten kyllä näissä jouluruokaa saa :) Kotona mulla on kaikkea muuta jouluherkkua juustoista salaatteihin ja kaloihin.
Lahjat ollaan skipattu kokonaisuudessaan. Isännän kanssa päätettiin, ettemme osta toisillemme mitään tänä jouluna ja lapset (11-17v) saivat omansa (tietotekniikkaa) etukäteen yhteisellä päätöksellä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä