Te, ketkä kerrotte miehellenne aprillipilana olevanne raskaana

No meillä on ehkä sitten kieroutunut huumorintaju, koska vitsaillaan viikottain raskaanaolemisella. Ja se olisi sekä mulle että miehelle helvetinmoinen katastrofi, jos olisin raskaana. Ja kyllä, laitoin miehelle aamulla viestin, että olen paksuna, jota se ei kyllä uskonut ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No tuota noin, kun ihmisillä on todella erilaisia huumorintajuja. Se mikä ei ole sun mielestä lainkaan hauskaa voi toisen mielestä olla aivan hulvattoman hauskaa.
juurikin näin. oletko muuten ap kuullut mustasta huumorista? mitäs siitä tykkäät?siinäpä vasta heitetäänkin herjaa asioista joita ei oikein muut kuin asianomaiset tahdo ymmärtää. ( erityisesti vakavasti sairaat tms )
Olen toki kuullut, jossain määrin sitä harrastanut itsekin jossain tilanteissa. Mutta tää on musta eri asia, kun koskettaa sitä elämänkumppania, ja sitä omaa parisuhdetta. Mutta juu, ihan se on sama tosiaan millä kukakin miestään huijaa, ihan vaan kyselin.... MUN mielestä huono aihe huijata, mutta kukin toki tyylillään.

 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
, mutta ehkä sitten ei kannattaisi kiusata itseään ja lukea..
Ööh, mitä kiusata itseään? Lukea mitä? :LOL: ai tätä palstaa vai? On se kumma kun ei saa omaa mielipidettään kertoa.
Tottakai saa kertoa, en ihan henkilökohtaisesti nyt tarkoittanut. Mutta jos jollekkiin on arka ja tuottaa pahaa mieltä aihe niin sitten kannattaa jättää väliin.
 
Mä kuulin sunnuntaina erittäin hauskoja piloja mitä yksi jo edesmennyt ihminen oli tehnyt. Niissä piloissa huijattiin aina toisia ihmisiä ja ne jutut kuulosti hauskoilta. Niitä juttuja kertoi yksi monta kertaa pilan "uhriksi" joutunut ja kyllä hänellä oli niin hauskaa kertoessaan niitä juttuja.

Ei olisi kyllä ehkä riittänyt kaikkien huumori niihin juttuihin. :xmas: :whistle:
 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No meillä on ehkä sitten kieroutunut huumorintaju, koska vitsaillaan viikottain raskaanaolemisella. Ja se olisi sekä mulle että miehelle helvetinmoinen katastrofi, jos olisin raskaana. Ja kyllä, laitoin miehelle aamulla viestin, että olen paksuna, jota se ei kyllä uskonut ollenkaan.
Meillä vissiin on kans :D Meidän vitsailut on yleensä mustaa huumoria muutenkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minusta tuo on pilana huono ja mauton.Vaikka miten huumori riittäisi.
peesi!
Minustakin huono pila, mutta jos joku pitää hyvänä pilana niin siitä vaan pilailemaan. Mun mielestäni toi kuuluu samaan sarjaan, kuin jos kertoisin, että mulla on syöpä tai joku muu vakava sairaus. Eli koskettaa liian henk. kohtaisesti.
 
Minusta on hauskaa että jos tuota pitää huonona ja mauttomana pilana on automaattisesti huumorintajuton ja tosikko.
Kaipa se jokaiselta löytyy aihe joka ei kolahda hyvänä vitsinä vai olenko tyystin väärässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No tuota noin, kun ihmisillä on todella erilaisia huumorintajuja. Se mikä ei ole sun mielestä lainkaan hauskaa voi toisen mielestä olla aivan hulvattoman hauskaa.
juurikin näin. oletko muuten ap kuullut mustasta huumorista? mitäs siitä tykkäät?siinäpä vasta heitetäänkin herjaa asioista joita ei oikein muut kuin asianomaiset tahdo ymmärtää. ( erityisesti vakavasti sairaat tms )
Olen toki kuullut, jossain määrin sitä harrastanut itsekin jossain tilanteissa. Mutta tää on musta eri asia, kun koskettaa sitä elämänkumppania, ja sitä omaa parisuhdetta. Mutta juu, ihan se on sama tosiaan millä kukakin miestään huijaa, ihan vaan kyselin.... MUN mielestä huono aihe huijata, mutta kukin toki tyylillään.
mä kyllä veikkaan että suurin osa parisuhteessa elävistä tietää mikäli puolisolla olisi vauvakuumetta. meille vauva olisi totaalinen katastrofi ja puhutaankin usein miten hirveää olisi jos olisin raskaana.koetetaan oppia ymmärtämään sitä että kaikki ei ole samasta puusta veistettyjä =)
 
no jos soittaa miehelle ja sanoo olevansa raskaana ni miks ei sit odota reaktiota puhelimes ja heti perää "aprillia".. ni ei se mun mielest nii kauhee asia olis koska se kestää vaa sen minutin ja sit molemmat voi nauraa helpotuksesta.. :) et miks se kertominen pitää jättää iltaa(et se oli aprillia)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No tuota noin, kun ihmisillä on todella erilaisia huumorintajuja. Se mikä ei ole sun mielestä lainkaan hauskaa voi toisen mielestä olla aivan hulvattoman hauskaa.
juurikin näin. oletko muuten ap kuullut mustasta huumorista? mitäs siitä tykkäät?siinäpä vasta heitetäänkin herjaa asioista joita ei oikein muut kuin asianomaiset tahdo ymmärtää. ( erityisesti vakavasti sairaat tms )
Olen toki kuullut, jossain määrin sitä harrastanut itsekin jossain tilanteissa. Mutta tää on musta eri asia, kun koskettaa sitä elämänkumppania, ja sitä omaa parisuhdetta. Mutta juu, ihan se on sama tosiaan millä kukakin miestään huijaa, ihan vaan kyselin.... MUN mielestä huono aihe huijata, mutta kukin toki tyylillään.
mä kyllä veikkaan että suurin osa parisuhteessa elävistä tietää mikäli puolisolla olisi vauvakuumetta. meille vauva olisi totaalinen katastrofi ja puhutaankin usein miten hirveää olisi jos olisin raskaana.koetetaan oppia ymmärtämään sitä että kaikki ei ole samasta puusta veistettyjä =)
Juu, mä ainakin ymmärränkin! Ja jos aihe tosiaan on semmonen, et tietää VARMASTI et se ei toista satuta tai suututa, niin sillon on toki ok aihe pilailla.

Mutta kyllä parisuhteessa voidaan sopia vaikka, et nyt lapsiluku on täys, enempää ei tule. Silti nainen voi salaa kärsiä kovastakin vauvakuumeesta, miksei siis mieskin. Ja sit kun nainen ilmottaakin, et on raskaana, miehellä herää turha toivonkipinä ja ilo uudesta tulokkaasta. Vaikkei nainen olis mitään tiennyt koko miehen vauvakuumeesta. Tämmösiä tapauksia lähinnä tarkotin tässä... Sillon se voi olla aika iso ja rajukin pettymys, eikä kenties mee ihan huumorilla läpi. Ei aina voi tietää toisen ihan syvimpiä aatoksia, ja niitä salaisia haaveita... Kukaan, hyvässäkään parisuhteessa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minusta tuo on pilana huono ja mauton.Vaikka miten huumori riittäisi.
peesi!
Minustakin huono pila, mutta jos joku pitää hyvänä pilana niin siitä vaan pilailemaan. Mun mielestäni toi kuuluu samaan sarjaan, kuin jos kertoisin, että mulla on syöpä tai joku muu vakava sairaus. Eli koskettaa liian henk. kohtaisesti.
Raskaus tai vakava sairaus ei ole sama asia. Ei ainakaan mun mielestä. :eek: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No meillä on ehkä sitten kieroutunut huumorintaju, koska vitsaillaan viikottain raskaanaolemisella. Ja se olisi sekä mulle että miehelle helvetinmoinen katastrofi, jos olisin raskaana. Ja kyllä, laitoin miehelle aamulla viestin, että olen paksuna, jota se ei kyllä uskonut ollenkaan.
Meille se taas ei olisi katastrofi mutta silti sitä tuli tuossa aiemmin pitkään vitsailtua, vielä senkin jälkeen kun vauvayritys lähti tauolle/loppui jolloin se ei oikeasti olisi enää ollut suoranaisesti toivottavaakaan (terveydellisistä syistä).

Ihme tosikkoja täällä :whistle: Tai ainakin siltä osin, että ihmisillä on erilainen huumorintaju, miksi se ketään häiritsee mistä toiset keskenään vitsailee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minusta tuo on pilana huono ja mauton.Vaikka miten huumori riittäisi.
peesi!
Minustakin huono pila, mutta jos joku pitää hyvänä pilana niin siitä vaan pilailemaan. Mun mielestäni toi kuuluu samaan sarjaan, kuin jos kertoisin, että mulla on syöpä tai joku muu vakava sairaus. Eli koskettaa liian henk. kohtaisesti.
Raskaus tai vakava sairaus ei ole sama asia. Ei ainakaan mun mielestä. :eek: :whistle:
No eipä kyllä minunkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No meillä on ehkä sitten kieroutunut huumorintaju, koska vitsaillaan viikottain raskaanaolemisella. Ja se olisi sekä mulle että miehelle helvetinmoinen katastrofi, jos olisin raskaana. Ja kyllä, laitoin miehelle aamulla viestin, että olen paksuna, jota se ei kyllä uskonut ollenkaan.
Meille se taas ei olisi katastrofi mutta silti sitä tuli tuossa aiemmin pitkään vitsailtua, vielä senkin jälkeen kun vauvayritys lähti tauolle/loppui jolloin se ei oikeasti olisi enää ollut suoranaisesti toivottavaakaan (terveydellisistä syistä).

Ihme tosikkoja täällä :whistle: Tai ainakin siltä osin, että ihmisillä on erilainen huumorintaju, miksi se ketään häiritsee mistä toiset keskenään vitsailee?

Yritin tuossa aiemmin kysyä että jos et pidä tuota hyvänä vitsinä miksi se tekee sinusta tosikon ja huumorintajuttoman?
Kaipa jokaisella on jokin aihe mikä ei kolahda hyvänä vitsiksi?
(minua ei häiritse toisten vitsailut,vastasin ainoastaan että minusta huono ja mauton.Jokainen vitsailkoon miten tahtoo miehelleen)

 
kysymys
Ottamatta kantaa koko aiheeseen sen kummemmin, niin mitä mieltä olette siitä et jos mä olisin laittanut miehelle viestin et "Kulta, tunnustan, mutta olen salaa lopettanut pillereiden syönnin jo pari viikkoa sitten. Pian selviää miten kävi." Niin olisiko hauska juttu vai ei? Perusteluja? :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Yritin tuossa aiemmin kysyä että jos et pidä tuota hyvänä vitsinä miksi se tekee sinusta tosikon ja huumorintajuttoman?
Kaipa jokaisella on jokin aihe mikä ei kolahda hyvänä vitsiksi?
(minua ei häiritse toisten vitsailut,vastasin ainoastaan että minusta huono ja mauton.Jokainen vitsailkoon miten tahtoo miehelleen)
Tää on ihme juttu kyllä. Joku on keksinyt mielestään tooosi hauskan pilan, ja jos se ei kaikille kolahda, niin onkin huumorintajuinen tosikko ja vihellellään perään.
*muoks* huumorintajuton tietysti*
 
Emilynille kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No meillä on ehkä sitten kieroutunut huumorintaju, koska vitsaillaan viikottain raskaanaolemisella. Ja se olisi sekä mulle että miehelle helvetinmoinen katastrofi, jos olisin raskaana. Ja kyllä, laitoin miehelle aamulla viestin, että olen paksuna, jota se ei kyllä uskonut ollenkaan.
Meille se taas ei olisi katastrofi mutta silti sitä tuli tuossa aiemmin pitkään vitsailtua, vielä senkin jälkeen kun vauvayritys lähti tauolle/loppui jolloin se ei oikeasti olisi enää ollut suoranaisesti toivottavaakaan (terveydellisistä syistä).

Ihme tosikkoja täällä :whistle: Tai ainakin siltä osin, että ihmisillä on erilainen huumorintaju, miksi se ketään häiritsee mistä toiset keskenään vitsailee?
Siis, anteeksi, mutta tekö yrititte jo neljättä lasta? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neeba:
no jos soittaa miehelle ja sanoo olevansa raskaana ni miks ei sit odota reaktiota puhelimes ja heti perää "aprillia".. ni ei se mun mielest nii kauhee asia olis koska se kestää vaa sen minutin ja sit molemmat voi nauraa helpotuksesta.. :) et miks se kertominen pitää jättää iltaa(et se oli aprillia)
Tätä minäkin mietin, että onhan se nyt eri asia, jos kertoo melkein heti perään, että aprillia, eikä tuntitolkulla huijaa. Jos antaa kauankin sulatteluaikaa, niin että ehtii melkein puoli sukua soitella ja oikeasti innostua asiasta, niin silloin on vähän ikävä pudottaa maan pinnalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Yritin tuossa aiemmin kysyä että jos et pidä tuota hyvänä vitsinä miksi se tekee sinusta tosikon ja huumorintajuttoman?
Kaipa jokaisella on jokin aihe mikä ei kolahda hyvänä vitsiksi?
(minua ei häiritse toisten vitsailut,vastasin ainoastaan että minusta huono ja mauton.Jokainen vitsailkoon miten tahtoo miehelleen)
Tää on ihme juttu kyllä. Joku on keksinyt mielestään tooosi hauskan pilan, ja jos se ei kaikille kolahda, niin onkin huumorintajuinen tosikko ja vihellellään perään.
Tähän ei vastausta taida tulla.

 
Tämä raskausjuttu on hyvin yksilö, tässä tapauksessa pariskunta, kohtainen juttu. Kaikille se ei sovi, eikä tarvitsekaan sopia. Se, että joku on kumppaninsa arvioinut väärin ja juttu on kolahtanut väärin, ei tarkoita, että kaikille kolahtaa väärin.

Minusta pila on silloin mauton jos vastapeluri säikähtää/pelästyy oikein tosissaan. Yhteenaikaan kiersi se kauhea tekstiviesti esm oli täysin mauton juttu. Raskausjutussakin näin voi käydä, mutta niinkuin sanoin, että kumppani pitää tämän asian suhteen tuntee täysin, ennenkuin tuota käyttää.

Huumori on muutenkin lopulta hyvinkin yksilöllinen juttu. Mikä tekee huumorista mauttoman? Ne lähtee itsestään lopulta ne jutut. Kolahtaa omiin tunteisiin. Ymmärrän se, kelle raskaus on arka aihe, tuntuu huumori siitä pahalle, mutta jokaisella meillä näitä heikkoja kohtia on.
 

Yhteistyössä