Te saatte päättää kumman mekon otan!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
ensimmäinen. Mut oha zazabellas paljo muitaki pukuja ja kauniimpiaki :p
Juu, hirmu määrä pukuja! Onko sulla jotain hyviä ehdotuksia? ;) Ei pitäisi enää katsella muita!!! Tämä on mahdoton tehtävä!! |O
Kyllä sen sit tietää kun kokeilee, mikä on se oikee puku! Jos ei tiedä, niin sitä oikeeta ei oo vielä tullut vastaan. :D

Mutta itse tykkään enemmän tosta ekasta, mut esim. mun vartalolla se ei välttis olis kovin imarteleva. :/
 
perhoinen84
nyt tuli paha,molemmat todella kauniita aivan äärettömän kauniita pukuja.pakko sanoa että ap:lla on todella hyvä maku!
Mutta tosissaan kun ei tiedä minkä näköinen henkilö on kyseessä on vaikea sanoa kumpi sopii paremmin,joten kehoitan että käyt kokeilemassa molempia vielä ja kumpi tuntuu yhtään paremmalta otat sen!
 
leijonaemo
tosta zazabellasta voiko niitä pukuja käydä sovittaa, aika riskiä tilata puku, jos malli ei istukkaan? Mä olen kans katsonut sieltä pukua, mut pelottaa vähän tilata ilman että sovittaa. Mittatilaus pukuahan ei voinut palauttaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja leijonaemo:
tosta zazabellasta voiko niitä pukuja käydä sovittaa, aika riskiä tilata puku, jos malli ei istukkaan? Mä olen kans katsonut sieltä pukua, mut pelottaa vähän tilata ilman että sovittaa. Mittatilaus pukuahan ei voinut palauttaa?
Sehän siinä onkin kun sitä mittatilauspukua ei voi palauttaa :/ Mutta luotan siihen, että jos on hyvin ja oikein osannut mitata niin kyllä se sitten istuu. Toivttavasti ;)
 
hmm
Itseäni miellyttää ehkä kummiskin toi eka hivenen enemmän. Ihanan yksinkertaisia kyllä molemmat mut ehkä ekassa toi sivulaahus kummiskin tuo tietyllä tavalla "piristystä" asuun.
 
Kyy
Jos kerran on mittatilaustyötä, niin miksi ei tilais jotain tolta väliltä? Siis vähän niinku noiden pukujen yhdistelmän?

*MUOKS* Ja vielä :attn: :attn:

Tampereen Morsiusgalleriasta voi tilata mittatilauspuvun, jonka voi myös palauttaa, jos ei oo mieleinen eikä joudu maksaan mitään! Eli suosittelisin meneen sinne noiden kuvien kanssa. :attn:
 
Pukuja kyl saa siis muokattua jossain määrin. Eli esim. taakse nyöritys, joka antaa enemmän varaa mitoillekin, jos on hiukka väärin tullu mitattua. Ja halterneck/olkaimeton tai tavan olkaimilla. Koristeluitakin sekä laahuksen mittaa saa muutella :) Mie olin ainaskii tyytyväine omaan mekkooni, mut sitä pittää vähän muokata ko oltii mitattu tuo olkapää-nänni mitta vähä vituralleen, ni sit se halterneck lenkki on pikkase liian pitkä.
 

Yhteistyössä