Tehdäänkö teillä uuden vuoden lupauksia? Millaisia, jos tehdään?

Mä yritän kovasti pohtia mikä olisi vuoden aihe, jos vaikka tekisinkin poikkeuksen ja lupaisin jotain muutakin kuin etten lupaa mitään? :D
Voisin ottaa teistä mallia, jos avaisitte vähän omaa lupausten arkkuanne?
 
vieras
Koko tammikuu menee ilman herkkuja,vain jäätelö on namipäivänä sallittu,sekä aikuisille että lapsille. Herkkuihin kuuluu:limut,namit,sipsit,roskaruoka,keksit jne...
 
tua
koko vuoden päihteettömyys, joka onkestäny jo monta kk. :) vähän höösäystä, mutta perhe on haaveena niin onpahan tästä lupauksesta hyötyä kun pamahtaa paksuksi. En nauti päihteiden käytöstä. Mää lenkkeilen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ei ikinä enää :D ei ne pidä koskaan, ainakaan ne "laihdutan sen ja sen verran, siivoan niin ja niin usein jne."
Mä mietinkin jotain mikä ois oikeasti realistista pitää.
Voisin vaikka luvata että palaan vihdoinkin salille, mikä on näiden kahden pienimmän lapsen myötä jäänyt. Tai että valmistun uuteen ammattiin, mikä varmasti pitää paikkansa.
Tai...??
 
vieras
Olen päättänyt olla itsekäs ja pitää itsestäni parempaa huolta.. Siitä hyötyy koko perhe,kun äippä voi hyvin :) Eli otan omaa aikaa,käyn kampaajalla,harkitsen joogan aloittamista jne. Helppo ja mukava toteuttaa.
 
Men yleensä lupaile mitään, mutta nyt ajattelin lupautua kohottamaan kuntoa ja vahvistamaan jalkalihaksia. Tavoitteena yrittää helpottaa edes hieman ongelmia lonkissa.
Rööki mulla tekis mieli lopettaa, tekis ihan tosissaan, mutta sellasta en ala lupaamaan. Mä yritän sitä sitten kun oon valmis siihen.
 

Yhteistyössä