Tehdääs nyt UUSI toinen kakkuketju

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No määkin paan. Teen tälläsiä perinteisiä, erityishyvällä kinuskilla.

Olin tyytyväinen noihin ruusuihin, kun keksin käyttää kahta eri väriä niissä.
Hei muru :heart:
Kinuskikakku on ihanaa ja sun kakku kovin kaunis :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja malla82:
tietääkö kukaan muuten onko esim. HAaparannassa tai Luleåssa mitää puotia mistä saa leipomatarvikkeita... siis esim sellanen ku tääl on vaik Ullan unelma tms... vastatkaa pian!!! kiitos!
Ei ole haaparannalla ainakaan tullut vastaan :/

mutta www.kakburken.se on hyvä paikka :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jestas mitä kakkuja, toiset toisiaan järkyttävämpiä, pari ihan loistokakkua joukossa mutta suurin osa ihme räpellyksiä. Parempi on tehdäki vaan kermakkkuja jos ei ton parempia osaa marsipaanista tehä.
Onpa typerä kommentti. Sinäkö et suostuisi syömään mielestäsi "räpellyskakkua"? :D
No en söis, kyllä se ulkonäkö on myös tärkeää niin leivonnassa kuin ruuanlaitossa. En suostuisi ruokanakaan syömään jotain moskaa niin miksi kakun muodossa.
Eli kun menet ystävillesi kylään, ja mielestäsi tarjolla oleva kakku ei täytä sinun kauniin kakun kriteerejä, jätät syömättä. Joo, selevä.

:LOL:
juuri näin :) mutta onneksi minun ystäväni tekevät ihan kauniita kakkuja, jossain paikoissa olen jättänyt väliin kakun syömisen juuri sen takia että on ollut jotenkin epäilyttävän näköinen tekele
Mun mielestä on huvittavaa, että sä syöt mielelläsi kaiken maailman sinisiä, violetteja, punaisia ja oransseja kakkuja, kunhan ne ovat kauniin näköisiä.
Kiinnittämättä mitään huomiota väriaineisiin tms.

Itselleni uppoaa paremmin "ruma" kermakakku, missä on rehellistä kermaa ilman mitään ylimääräistä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jestas mitä kakkuja, toiset toisiaan järkyttävämpiä, pari ihan loistokakkua joukossa mutta suurin osa ihme räpellyksiä. Parempi on tehdäki vaan kermakkkuja jos ei ton parempia osaa marsipaanista tehä.
Onpa typerä kommentti. Sinäkö et suostuisi syömään mielestäsi "räpellyskakkua"? :D
No en söis, kyllä se ulkonäkö on myös tärkeää niin leivonnassa kuin ruuanlaitossa. En suostuisi ruokanakaan syömään jotain moskaa niin miksi kakun muodossa.
Eli kun menet ystävillesi kylään, ja mielestäsi tarjolla oleva kakku ei täytä sinun kauniin kakun kriteerejä, jätät syömättä. Joo, selevä.

:LOL:
juuri näin :) mutta onneksi minun ystäväni tekevät ihan kauniita kakkuja, jossain paikoissa olen jättänyt väliin kakun syömisen juuri sen takia että on ollut jotenkin epäilyttävän näköinen tekele
Mun mielestä on huvittavaa, että sä syöt mielelläsi kaiken maailman sinisiä, violetteja, punaisia ja oransseja kakkuja, kunhan ne ovat kauniin näköisiä.
Kiinnittämättä mitään huomiota väriaineisiin tms.

Itselleni uppoaa paremmin "ruma" kermakakku, missä on rehellistä kermaa ilman mitään ylimääräistä.
Missä minä olen sanonut että tykkään värjätyistä kakuista? tykkään minäkin kermakakuista, mutta kauniista sellaisista. Itse asiassa kauniit suklaatkakut on minun intohimoni enkä nyt tarkoita kakkuja joihin on vähän lisätty kaakaojauhetta vaan kunnon suklaakakkuja, nam.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Jaa kukaan ei kommentoi mun kakkua. Esim. "ei tuo näytä yhtään autolta" tai "onpa epämääräinen kermakasa, en taatusti söis". Kerranki sais ihan rehellisesti haukkua, kun tiedän itsekin ettei mulla ole kädentaitoja. :xmas:
En minä ainaskaa haukkumaan tuosta rupeais vaikka luvallakaan. Siinä olet kyllä oikessa että hieman oli vaikea hahmottaa muotoa mutta muuten oli kyllä syötävän näköinen kakku. Lapset varmasti tykkäsi että ainaki tarpeeksi karkkia! :D
Mutta minunkaan kakkua ei ole kommentoitu vaikka vaatimatonhan se onkin niin haluaisin vähän palautetta. :ashamed:
 
kolmen äiti
Kaippa minäkin sitten kannan korteni kekoon ja laitan, mutta saan aina vain yhden linkin kerrallaan joten tässä ekassa Batman kakku:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5078445.jpg
 
kolmen äiti
Ja tässä kaksi isompaa täyttää 4v ja 2v. En tiedä miksi on kermat noin päin prinkkalaa, liekö taas hellettä ollut järjettömästi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5078466.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Jaa kukaan ei kommentoi mun kakkua. Esim. "ei tuo näytä yhtään autolta" tai "onpa epämääräinen kermakasa, en taatusti söis". Kerranki sais ihan rehellisesti haukkua, kun tiedän itsekin ettei mulla ole kädentaitoja. :xmas:
:hug: Sinun kakkusi on oikein kiva. Minä tiedän monia kun osaa tehdä semmosia kakkuja, jota ei raaskisi edes alkaa leikkaamaan... ja muutaman semmosen jota en haluis edes alkaa leikkaamaan. Mutta kuiteskin kakussa on oikeesti tärkeintä se, että se maistuu hyvältä... ainakin minusta. Ja sit minusta on tärkeempää kuin että kaikki karkit ja kukat on jämpteissä riveissään, että kakku tilanteeseen sopiva. Mutta voi kun näitäkin kaikkia luomuksia pääsis maistamaan. :D :D :D :p

Ja kyllä sanon, että on täällä niin taitavia kotileipureita. Missä te olette oikein oppineet leipomaan? Kyselee hän joka on vain seiska luokalla ollut mm. kotsassa :attn: :attn:
 

Yhteistyössä