Tehtäiskö koiralliset taas kuvaketju omista karvakorvistamme?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25094227:
Toiset käy töissä ja kuvat ovat kotona. :xmas:
No anteeksi vain kovasti et mulla niin loistava tilanne että olen saanut olla kotona lasten kanssa. Töihin palaan sitten tammikuussa. Byhyy.. Olenko mä nyt laiska paska joka elää tukien varassa..?
 
naft
[QUOTE="vieras";25094287]No anteeksi vain kovasti et mulla niin loistava tilanne että olen saanut olla kotona lasten kanssa. Töihin palaan sitten tammikuussa. Byhyy.. Olenko mä nyt laiska paska joka elää tukien varassa..?[/QUOTE]

Hui! :O tais kolahtaa kun noin ilkeesti vastasit...
 
corgi
[QUOTE="iiik";25094379]Voih, kuvia? Corgit ne vaan on niin nättejä.[/QUOTE]

Töissä vielä niin ei voi nyt laittaa :/ Pitäkää ketjua ylhäällä niin tulen illalla laittamaan! :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25094302]http://aijaa.com/v.php?i=001859109909.jpg

Olikohan se tää linkki..[/QUOTE]

Ainiin.. Ikää 1v. Sekarotuinen (mm. tiibetinmastiffia ja kaukkaria)
 
Hupaisa yhdistelmä. Molempia rotuja näkyvissä, joskin enemmän menis rottikseen keskivartalosta ja päästä. Hassua kun sitä valkoistakin eksynyt joukkoon =)

Mulla ei oo kuvia tässä koneella =/ 8v rotikka ja 1v sakemanni löytyy.
joo aika erikoinen on yhdistelmä :D emo on rotikka ja isä oli dalmatialainen, joka kävi vähän seikkailemassa koirapuistossa :D
 
corgi
Joo kuvia corgeista! Meillä suunnitelmissa ottaa keväällä corgin pentu. Tuntuu kyllä pentuja olevan harmittavan vähän tarjolla. :/
Kannattaa olla kasvattajiin jo yhteydessä, meillä kävi meinaan pirun hyvä tuuri, että edes saatiin pentua. Oli peruutus ja koiralla oli värivirhe niin seuraavat jonottajat ei halunneet. Noh me saatiin maailman ihanin koira :) Tosi kysyttyjä ovat, eli kannattaa etukäteen varata.
 

Yhteistyössä