Tehtiin miehen kanssa diili...

:D
Joka päivä kun pystyn polttamaan vaan seittemän tupakkaa tai alle, tienaan 20e shoppailurahaa. Rahat saan sitten kesäkuun lopussa kertarykäyksellä, ja voin tuhlata ne ihan mihin haluan!
Taustatiedoks, oon polttanu 14 vuotta, ja tällä hetkellä menee 20-30 röökiä päivässä.... :ashamed:
 
voi vee
:eek: Jos aatellaan et oot hereillä sellasen 12 tuntia niin 2 Tupakkaa tunnissa. Ethän sää muuta ehi tehäkkään kun vetää röökiä. :headwall: Sit vielä meet tupakilta haisevana vauvan luoksen \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 20:40 voi vee kirjoitti:
:eek: Jos aatellaan et oot hereillä sellasen 12 tuntia niin 2 Tupakkaa tunnissa. Ethän sää muuta ehi tehäkkään kun vetää röökiä. :headwall: Sit vielä meet tupakilta haisevana vauvan luoksen \|O
[/quo

Muuten kukaan vanhempi ei varmaan voi olla heriellä vaan 12 tuntia, ja jos voi, niin olkoon hiljaa minä en ainakaan tahdo edes kuulla!!! \|O
Mun hereillä olo aikani on lähempänä 16tuntia..
Että tämmöstä mä vaan pohdin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 20:40 voi vee kirjoitti:
:eek: Jos aatellaan et oot hereillä sellasen 12 tuntia niin 2 Tupakkaa tunnissa. Ethän sää muuta ehi tehäkkään kun vetää röökiä. :headwall: Sit vielä meet tupakilta haisevana vauvan luoksen \|O
:ashamed: Totta... vanhat tavat istuu tiukassa...
 

Yhteistyössä