tehy sitä, tehy tätä. tehy osaa venäjätä.

Status
Viestiketju on suljettu.
juu tiedetään, mutta miten ihmeessä te jaksatte päivätolkulla jauhaa tästä aiheesta???

ja tiedän ettei ole pakko avata noita ketjuja, mutta jo pelkkä otsikoiden lukeminen jo väsyttää. ihan kun ei lomalla oliskaan.

kateus paistaa. ja mua huvittaa :D :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
juu tiedetään, mutta miten ihmeessä te jaksatte päivätolkulla jauhaa tästä aiheesta???

ja tiedän ettei ole pakko avata noita ketjuja, mutta jo pelkkä otsikoiden lukeminen jo väsyttää. ihan kun ei lomalla oliskaan.

kateus paistaa. ja mua huvittaa :D :flower:



Tukehdu sitten kieleesi!'
:kieh:
 
Muuten tuli mieleen, paljonko sinulla on vielä opintoja jäljellä ja millaisia tulevaisuuden suunnitelmia töiden suhteen (käsittääkseni niihin tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu muutakin kuin töitä ;) )?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Muuten tuli mieleen, paljonko sinulla on vielä opintoja jäljellä ja millaisia tulevaisuuden suunnitelmia töiden suhteen (käsittääkseni niihin tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluu muutakin kuin töitä ;) )?
opintoja on jäljellä suuntautumisopintojen harjoittelua 2kk (palkallista). suuntaudun leikkuri/teho/päivystysalueelle. sit oon töissä siihen asti, että toivon mukaan jään äippälomalle.. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
juu tiedetään, mutta miten ihmeessä te jaksatte päivätolkulla jauhaa tästä aiheesta???

ja tiedän ettei ole pakko avata noita ketjuja, mutta jo pelkkä otsikoiden lukeminen jo väsyttää. ihan kun ei lomalla oliskaan.

kateus paistaa. ja mua huvittaa :D :flower:



Tukehdu sitten kieleesi!'
:kieh:
emmä viitti :whistle: B)
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
juu tiedetään, mutta miten ihmeessä te jaksatte päivätolkulla jauhaa tästä aiheesta???

ja tiedän ettei ole pakko avata noita ketjuja, mutta jo pelkkä otsikoiden lukeminen jo väsyttää. ihan kun ei lomalla oliskaan.

kateus paistaa. ja mua huvittaa :D :flower:
peesi =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä