teillä joilla synnytyksessä tullut III-asteen repeämät tms.

hittolainen kun menee hermo tähän!!
alkaa perä parantumaan mutta nyt on taas semmosta kalvavaa kipua,synnytyksestä tuli tiistaina 3viikkoa.
repesi ihan tuosta virtsaputken kohdalta asti,onko muilla nää säryt kestäny myös pitkään?
buranaa 600mg oon ottanu ja panadolia mutta eipäs auta
 
vieras
No jos 3 viikon jälkeen pärjäät jo pelkällä buranalla niin kyllä siitä hyvä tulee.Mulla oli tossa vaiheessa vielä 3 antibioottikuuria pällekkäin ja vasta sen jälkeen pääsin "parantelemaan". Särkylääkkeet jätin kun vauva oli 3 kk. Parantunu oon kohtalaisen hyvin.
Tsemppiä!
 
papuneiti
Mäkin söin pitkään särkylääkettä ja aika paljon. Jomotukset ja kivut olivat kovat ja vielä monta viikkoa synnytyksen jälkeen. Joku kerta, kun miehen pistin apteekkiin, eivät olleet myyneet niin paljon, kun pyysin ostaamaan. Särkylääkettä kului ja ei huvittanut koko ajan apteekissa juosta.
 
ahaa,siinä menee niin kauan parantua :/
elikkä buranaa nassuun ja hyvä tulee...ekat pari viikkoa oli yhtä hel*ettiä kun meinas tukka irtoo päästä ylös noustessa saatika sitten kun vessassa kävi.nyt alkaa "jo helpottaa" niin kuvitteiln että tää olis kohta ohi.
no,apteekkiin taas huomenna sit :wave:
 
TheUnforgiven
mulla 3asteen repeemät määrättii burana 600mg ja panadolia..sita vahvaa..kyllä ne vaa autto sitten kun vaikutus lakkas ni sattu niin paljon että ei istumaa pystyny mihikkää..mulla meni reilusti kuukausi kun rupes toipumaan mulla meni sulkijalihaskin paskaks..mikä korjattii leikkuusalissa..nyt olo on ihan kn ennenkin..tai no..seksiä ei olla vielä harrastettu..saas nähdä mitä tulee..jumppakuulat oon hommannu..ja treeni alkaa :D
 
Pastori
Ai satana |O :'( :'( |O :hug:
Pelkkä epparin leikkaus vei viikon jälkeen synnytyksestä lekuriin pariksi yöksi. ENkä suostunut lähtemään sieltä ilman puudutusainetta jota sainkin kassillisen kotia Slleaista geeliä mikä pistää paikat tunnottomiksi ja jopa pisu onnistuu ilman suoraa huutoa.. Sitä vinkumaan sinne lääkäriin :wave:
 
kaverilla kesti kolme kuukautta parantua kolmannen asteen repeämistä... sori, en halua manata mutta näinkin voi käydä :hug:

mutta kunhan muistat suihkutella JOKA vessakäynnillä niin se edesauttaa aivan älyttömästi. niin, ja sitä särkylääkettä heti ku tuntuu että edellinen ei enää tehoa. niin mieki tein, ja miulle tehtiin vaan epparileikkaus.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
kaverilla kesti kolme kuukautta parantua kolmannen asteen repeämistä... sori, en halua manata mutta näinkin voi käydä :hug:

mutta kunhan muistat suihkutella JOKA vessakäynnillä niin se edesauttaa aivan älyttömästi. niin, ja sitä särkylääkettä heti ku tuntuu että edellinen ei enää tehoa. niin mieki tein, ja miulle tehtiin vaan epparileikkaus.
mä kävin joka päivä , jokaisella vessäkäynnillä suihkuttelin ainakin sen 5min..parantu hienosti
 
joo en mä pysty pissaamaan ilman suihkua kun muuten valahtaa kyyneltulva silmäkulmasta...

ja poika paino 3845g eikä kg :whistle: että en mä mitään kuorma-autoo sieltä puskenu :LOL:

mistähän muuten johtuu ettei pissahätää tunne?tai siis saattaa mennä tunteja jos en "muista" käydä vessassa?onkohan sillä katetrilla jotain tekemistä sen kanssa?
 
mulla taas ei tunnu mutta aina tulen muistamaan miltä se katetrin poisto tuntu! |O
siis seisoin siinä vessassa ja just pysyin tolpillani kun se hoitsu tokas vaan että " tää tuntuu inhottavalta" ja nykäs sen pois..helvata että tuntu häijyltä,meinas polvet notkahtaa *yrjöhymiö*
 
Pastori
Yäk yäk yäk yäääääääääääääk |O |O :'(
Onnex en tuosta mitään muista! Oli niin paikat puuduksissa ilmeisesti :xmas:
Mutta se geeliaine puudutus hässäkkä :heart:
 
vieras
Mulla kesti puol vuotta että kunnolla parantu. Repesi peräaukon sulkijalihas samalla. Nyt on jo neljä vuotta aikaa, mutta menkkojen aikana yhä jomottaa. Mutta kyllä se siitä, syö vaan särkylääkettä. Tsemppiä! Ja onnea vauvasta :)
 
:eek: :eek: :eek: |O |O |O |O |O mie muistan ikäni sen ku menin neitiä keskolaan imettämään ja istahdin semmoseen upottavaan tuoliin neiti sylissä ja tunsin kuinka alapäässä kävi että: ruts! ilme oli varmaan näkemisen arvonen ja hoitaja katto että ootko ok... mie vaan että joo... mutta tuntuu niinku joku ois revenny... ja sitte se yks epparihaavan tikki irvisteliki niin kauan ku sulivat pois... |O ja se jo kävi kipeetä joten en voi ees tajuta miten kipeät paikat sulla jybis on :eek: :eek: :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Oliko sun vauva isokokoinen syntyessään? :D Onneks olkoon muuten! :hug: :flower:
ihan normaalikokonen oli,3845kg ja 53 cm pitkä mutta syntyi käsi poskella ja raapas koko toosan auki |O
meillä tyttönen teki saman, ja painoa oli vain 3048g.. kolmeen kuukauteen en istunut ja sen jälkeen pitkään toisella kankulla
 

Yhteistyössä