tein äsken plussatestin!

  • Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
tein äsken testin, kun on ollut vähän raskausoireita jo (kp 29/29) ja plussahan sieltä pärähti! :)

Nyt vain jännäämään kuin raskauden käy, koska edellinen meni kesken. Vatsaa juilii tosi menkkamaisesti, mutta lienee voi olla normaalia.

Oletteko muuten rajoittaneet liikuntaa jo näin alkuraskaudessa? Mietin, että uskallanko mennä huomenna bodysteppiin... Sykkeet huitelee 190:ssa...
 
hh
mulla oli kans menkkatuntemuksia plussauksen molemmin puolin ( ei kipeitä vaan niitä paineentunteita), ja nyt juuri tuli 11 viikkoa täyteen, eli älä vielä luovuta! Onnea!
 
qwerty
Onnea :)

Elele vaan normaalisti, siellä on kaikenlaisia tuntemuksia eikä niistä tuossa vaiheessa kannata vetää mitään johtopäätöksiä. Ja jumppaan, siitä vaan!

Mulla on nyt kolmas raskaus meneillään, eka meni kesken viikolla 10. Oon tullut siihen tulokseen että keskenmenoa on turha miettiä, ja masussa on niin paljon kummia tuntemuksia alkuraskaudessa, ja tuhruvuotoakin voi tulla, että se keskenmeno nyt vaan tulee jos on tullakseen, ei sille voi mitään. Sen voi myös ottaa samanlaisena elämää rikastuttavana asiana kun raskaudenkin, ainakin jos ei ihan epätoivoinen vielä ole :)
 
vieras
Onnea!
Minullakin meni edellinen raskaus kesken ja vielä melko alussa. Koita ottaa vaan rennosti äläkä ajattele sitä keskenmenon mahdollisuutta normaaliarjessa. Minulle se oli vaikeaa, kun kokoajan pelkäsi, mutta ajan kanssa helpottuu.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinuna en menis jumppaa,jos edellinen on mennyt kesken!
Jos nainen saisi omalla, normaalilla toiminnallaan keskenmenon aikaiseksi, niin ei lapsia varmaan kovin paljon syntyisikään. Eri asia jos vuotelee verta tai jos raskaus on jo pitkällä ja on ennenaikaisen syntymän vaara. Mutta ap, et sä keskenmenoa saa jumpalla aikaiseksi :) .

Ja onnea plussasta!!
 
vieras
onnea plussasta! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Itse jätin joogan pois plussatestin tehtyäni, koska edellinen raskaus meni kesken.. tosin meni tämä seuraavakin raskaus kesken kaikista "varotoimenpiteistä" huolimatta :(
 

Yhteistyössä