tein löydön mummulan vintiltä! ( kuva)

meillä myös
on samaisa purkkeja joskus kirppikseltä aikoja taakse ostin ja melkein ilmaseksi sain.
yks jouluna hoitaa samaa virkaa kun sinulla, yhdessä säilytän tyhjiä muovipusseja kaapissa.
 
[QUOTE="vieras";22525462]Mummoparat joutuu ryöstön kohteiksi.[/QUOTE]

mummu parka on kuollut 1 5vuotta sitten ja minä omistan paikan nyt, on meidän kesäpaikka, mutta mulle aina mummula! joten omiapahan vein!
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä myös;22525474:
on samaisa purkkeja joskus kirppikseltä aikoja taakse ostin ja melkein ilmaseksi sain.
yks jouluna hoitaa samaa virkaa kun sinulla, yhdessä säilytän tyhjiä muovipusseja kaapissa.
yksi keräilijä sanoi lasipurkin olevan ainakin 200 euron arvoisen, joten kannatta säilyttää ja pitää hyvin nämä lasipurkit.
 
Me löydettiin remontin yhteydessä ullakolta sellaisia neliskanttisia lasipurkkeja. Valitettavasti meidän remontti-Reiskamme heitti sen isoimman ullakon ikkunasta alas ja tottakai se meni pirstaksi. :kieh:
 
aarteita
yksi keräilijä sanoi lasipurkin olevan ainakin 200 euron arvoisen, joten kannatta säilyttää ja pitää hyvin nämä lasipurkit.
Ooooooh! Mulla kans yks tuollanen iso ja monta pienempää samantapasta joissa myös lasikannet ja sellanen irrallinen metallinen sulkija. Miehen isovanhempien vanhoja. Olen aina pitäny niitä aarteina, mut nyt vielä tarkemmin vartioituna. :D
 

Yhteistyössä