Tein Reimalle raklamaation, kun lokakuussa käyttöön otetussa puvussa

  • Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti
"sanna"
jo polvet melkein puhki ja neppareista lähtee kumipinnoite. Jos haalarit maksaa 149 euroa, mielestäni on normaalia odottaa, että se kestäisi edes kaksi vuotta. No, käskivät lähettämänn puvun sinne, mutta en voi lähettää, kun on pakko on sitä vielä käyttää. Lassie gtech on jostain syystä paljon kestävämpi, vaikka samaa konsernia ovatkin.
 
"heh"
G-techissähän on nimenomaan hyv hankauksenkesto, kosteussuoja taas heikompi. Mikä reima sulla oli? Reimatec+ on nimittäin se joka kestaa kulutusta, nuo muut ei niinkään. Ei ihan suoraan voi vertailla lassien ja reiman kestävyyttä merkkinä kun molemmilla on eri materiaaleja käytössä tuotteissaan.
 
Huom harmaana
Ei ne Reimatecin perusmallit valitettavasti kestä. Corduraa pitää olla vähänkin isommalla lapsella että polvista ei mene rikki.
Johan tässä on pitkä talvi takana eli onhan sillä ollut käyttöä.

Itse laitoin viime talvena Reimalle takaisin toppahanskat, jotka olivat puhki kuukauden käytön jälkeen ja tuli uudet tilalle. Eli kyllä yleensä reklamaatiot hoidetaan asiallisesti.
 
minäkin ihmettelen
Meillä ollut tämän talven käytössä käytettynä saatu mutta meille uuden näköisenä tullut haalari. Nyt on polvet sen näköiset, että piti alkaa ettimään uutta. Oletin todella, että kestäisi vielä kiertoon jollekin toiselle! Paljon paremmin on kestäneet muut sekalaisen merkkiset, jotka jo kirpparilta ostettuina olleet vähän kuluneen näköisiä.

Toinen minkä huomasin kotimaisessa, että nyt käyttöön otetussa Luhdan vanhassa haalarissa ei ole kuin yksi onneton heijastinnauhan pätkä toisessa lahkeessa! Halvemmissa on heijastinta ollut vaikka missä.

t. se ns. laatumerkeistä
 
Mä laitoin sunnuntaina postiin Reimatechousut joiden polvet olivat puhkit (tai toinen puhki ja toinen lähes), takaa housut lähes uuden veroiset. Ensimmäisenä tuli s.postiin vaan viesti että meiltä saa sen ja sen väristä liimapaikkaa.
Housut on ostettu marraskuun alkupuolella, olleet toisten housen rinnalla käytössä ekaluokkalaisella tytöllä.
Mielenkiinnolla odotan millaisena housut tulevat takaisin... Kuvittelisi tosiaan n. 90€:n housujen kestävän pidempään kuin reilut 3 kk:tta.
 
"ihmettelijä"
juurikaan tuota en voi ymmärtää!! ostetaan 150e haalarit, hajoaa kuukaudessa.. what??
itse olen ostanut halvemmalla, ei-merkki, haalareita ja ne on käytössä kestäneet. Tälläkin hetkellä esikoisella on 30e uutena maksanut haalari, vieläkin ehjä. ainoastaan kumilenkit on hajonnut, mut ei itse haalarissa muutoin mitään vikaa. En ikinä laittaisi 150euroa kuukauden, tai edes yhden talven haalariin!!
Nämä halpis haalarit on mennyt vielä kiertona pikkusisaruksillekkin, ja hyvin toiminut.
 
Hyvä tietää, emmepä sitten osta Reimaa. Kaksi peräkkäistä talvihaalaria on meillä kaksosilla olleet Po.P:ia ja ovat kestäneet 2 talvea/puku. Nyt 4 v. pojallamme toisen talven loppupuolella on alkanut polvet rispaantua haalarista. Tosi hyvin kestävät siis. Hintaa on ollut noin 140e.
 
miten
te niitä vaatteita käytätte ja huollatte? Pojalla oli edellinen Reimatec 1,5 talvea käytössä, siirtyy hyväkuntoisena pikkuveljelle. Tän talven puku otettu käyttöön lokakuussa, on kuin uusi. Mä olen todella tyytyväinen!
 
"näin meillä"
Hyvä tietää, emmepä sitten osta Reimaa. Kaksi peräkkäistä talvihaalaria on meillä kaksosilla olleet Po.P:ia ja ovat kestäneet 2 talvea/puku. Nyt 4 v. pojallamme toisen talven loppupuolella on alkanut polvet rispaantua haalarista. Tosi hyvin kestävät siis. Hintaa on ollut noin 140e.
Meillä on ollut Lassietecia, Jonathania sekä Lenneä, hinta uutena 49-79 e. Kaikki vedenpitäviä. Ovat kestäneen 2 talvea (2 eti tytöllä) ja vielä voisin myydä huutiksessa hyvään hintaan.
 
Ei ne Reimatecin perusmallit valitettavasti kestä. Corduraa pitää olla vähänkin isommalla lapsella että polvista ei mene rikki.
Johan tässä on pitkä talvi takana eli onhan sillä ollut käyttöä.

Itse laitoin viime talvena Reimalle takaisin toppahanskat, jotka olivat puhki kuukauden käytön jälkeen ja tuli uudet tilalle. Eli kyllä yleensä reklamaatiot hoidetaan asiallisesti.
Meillä korjattiin pojan housuista lahkeet ja vetskarit, kun olivat rikki kuukauden käytön jälkeen. No kivahan se tietty oli, vaikka olisin voinut ottaa vain rahat takaisinkin....
 
Huom harmaana
te niitä vaatteita käytätte ja huollatte? Pojalla oli edellinen Reimatec 1,5 talvea käytössä, siirtyy hyväkuntoisena pikkuveljelle. Tän talven puku otettu käyttöön lokakuussa, on kuin uusi. Mä olen todella tyytyväinen!
Ja pojalla on ikää kuinka paljon?
Kyllä meilläkin säilyivät haalarit priimakunnossa seuraavalle kunnes poika täytti 5 v. Sitten alkoi ilmestyä kulumia polviin.
 
"vieras"
Heh. Mun mielestä kaksi vuotta haalarille, joka on tn. päällä päivittäin, on aika pitkä aika. Hyvä jos 5-7v kestää, mutta ei tarvitse kestää. Ja jos käytetyn ostaa, käytetyn saa.
 
Meillä on kolmella lapsella ollut käytössä Reimatecin haalareita, eikä vielä ikinä ole yhdenkään polvet kuluneet puhki.
Osaa on käytetty kahdella ja vielä sen jälkeenkin olleet ihan hyvässä kunnossa.
Ja ihan jokapäiväisessä päiväkotikäytössä.
 
kmkm
reimatecin kulutuskestävyys ei ookkaan mikää hyvä. jos kulutuksen kestoa haet nii reima kiddo on monta kertaa parempi. Meillä 6v sai reimatecin puhki yhdessä talvessa, reima kiddo sen sijaan oli talven jälkeen ihan hyväkuntoinen ja nyt jo toisella käyttäjällä ja siitä jää vielä kolmannellekin. Itse en enää osta reimateccia ollenkaan kun se on nii surkea.
 
jotain muuta mutta
sehän se niin kettumaista onkin, kun ostat kalliin vaatteen niin odotat sen kestävän eikä silloin LUONNOLLISESTIKAAN tarvi olla kahta asua kun on yksi hyvä ja kallis hankittu.
Sitte pitäisi lähettää se takaisin, useaksi viikoksi!?!?
mulla sama juttu kävi reiman kenkein kanssa, jotka 2kk käytön jälkeen nauroi jo kärjestä ihan kunnolla.
olis pitäny lähettää tietenkin sinne ja ostaa uudet (siksi aikaa?!?) kun lähettävät jotain tilalle.
Nop, me liimattiin vaan useamman kerran sinä talvena kengänkärjet, vedenpitävyys tietenkin oli mennyt jo heti alkuunsa mutta tällaisissa jutuissa sitä seuraavan kerran ostaessaan äänestää vaan valitsemalla toisen merkkisen tuotteen.
Reiman kengät on tosi huonoja kestämään SEKÄ ne on hirvittävän jäykkiä (hyvän kengän pohja on taipuisa) ja painavia.
 
Reimatecin laatu mennyt todella paljon alas! 4 vuotta sitten ostettu haalari edelleenkin todella hyvässä kunnossa. Nyt käytössä jo kolmannella neljä vuotiaalla tytöllä. Kaikilla ollut joka päiväisessä käytössä, keskimmäinen taisi käyttää kaksikin talvea! Viime syksynä ostetut housut kohta 7-vuotiaan tytön päivittäisessä käytössä jo myös lähes puhki kuluneet! Surkeaa, sanon minä! :(
 
Meillä myös huomattu että Reimatec ei nenää hanki kestää käytössä vaan kuluu todella nopeasti polvista. Vielä vuosi sitten syksyllä kun poika oli 1v 3kk ja ei vielä rymynnyt niin Rematecin välikausihaalari jäi prima kuntoiseksi mutta talvella käytössä ollut kului 3kk. Reima Kiddossa on kestävämpi alaosa ja ollut käytössä ainakin viimetalvena kun oli kuiva talvi niin todella hyvä eikä siihen tullut mitään käytön jälkiä. Reimatec + on taas tehty kestävästä alaostasta (duraplus) ja sen pitäsi kestää hyvin kulutusta. tämä onkin se testivoittaja haalari. Nyt täksi talveksi on kaapissa Reimatec+ ja Reima Kiddo odottamassa kunhan vaan talvi alkaisi. Toivottavasti Reimatec + vastaa odotuksia.
 
"vieras"
[QUOTE="pippa";23209670]Kyllä tuon hintaisen puvun pitäis kestää yks talvi kunnossa, oli se sitten mitä merkkiä tai kangasta tahansa...[/QUOTE]

Riippuu tietetinkin siitä, onko maassa lunta vai karkeaa hiekkaa. Ei mikään kangas kestä jatkuvaa hiekalla hieromista menemättä puhki. Kyllä joillakin vanhemmilla on mahdottomat vaatimukset kankaille. Ostakaa peltihousut kakaroillenne.
 

Yhteistyössä