Tein tytölle sikaihanan pipon tänään *kuva*

Viime aikoina tullu paljon oleiltua ompelukoneen ääressä ja tulinpa nyt teillekkin näyttämään mitä oon aikaiseksi saanut, tämänpäivän tulos sikaihana pipo :D


Tajusin vasta kankaan painettuani että ei ehkä fiksuin veto näin sikainfluenssan aikaan, mutta nooh...Mitäs tykkäätte?
 
Tuo kyllä on söpö. Tosi hyvin olet onnistunut kankaanpainannassa, piti ihan kuvasta kyylätä että onko tosiaan itse painettu. :)

Hämää vain tuo Sikaihana-tekstin (anteeksi, se on yhdyssana - ja olisi helppo vetäistä tussilla sellaiseksi..) H-kirjain, josta puuttuu toinen "jalka".
Onko sikamalli itse piirretty? Tosi onnistunut. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Tuo kyllä on söpö. Tosi hyvin olet onnistunut kankaanpainannassa, piti ihan kuvasta kyylätä että onko tosiaan itse painettu. :)

Hämää vain tuo Sikaihana-tekstin (anteeksi, se on yhdyssana - ja olisi helppo vetäistä tussilla sellaiseksi..) H-kirjain, josta puuttuu toinen "jalka".
Onko sikamalli itse piirretty? Tosi onnistunut. :)
Juu, no se teksi on tarkoituksella noin erikseen vaikka hämääkin ilmeisesti monia. Kaunoa kun ei oo hetkeen väkertäny niin saattaa näyttää hassulta.
Teksi on siis kangasvärillä ja siveltimellä sutattu siihen ja juu on todellakin itse painettu. Possu on tupperin vanhoista lasten piirustuslevyistä otettu kuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Teksi on siis kangasvärillä ja siveltimellä sutattu siihen ja juu on todellakin itse painettu. Possu on tupperin vanhoista lasten piirustuslevyistä otettu kuva.
Eipä uskoisi että on siveltimellä tehty. Tosi tasaisesti olet saanut värit laitettua, lienet kangasvärjäillyt ennenkin? Tuo on kyllä huippuhiano. Uskaltaisikohan sitä kokeilla itsekin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Teksi on siis kangasvärillä ja siveltimellä sutattu siihen ja juu on todellakin itse painettu. Possu on tupperin vanhoista lasten piirustuslevyistä otettu kuva.
Eipä uskoisi että on siveltimellä tehty. Tosi tasaisesti olet saanut värit laitettua, lienet kangasvärjäillyt ennenkin? Tuo on kyllä huippuhiano. Uskaltaisikohan sitä kokeilla itsekin..
Itseasiassa en edes oo ihan hirmusti kangasväreillä aiemmin tehnyt ja tuo oli eka kerta kun siveltimellä laitoin kangasväriä! Pikkuhiljaa vaan niin hyvä tulee
:)
Ja ei siinä mitään menetä jos kokeilee, voi vaikka saada hienon pipon että eikun kangasvärit esiin ja nypertämään!
 

Yhteistyössä