Teini-ikäinen poika rintaliiviostoksilla

  • Viestiketjun aloittaja huh huh
  • Ensimmäinen viesti
huh huh
Cittarissa tuli nähtyä, ei varmaan ollut ikää 15 enempää. Siinä katseli tarkasti ja vertaili eri kokoja yms. Sellaisia nuorten malleja ne oli, tuskin oli äidille ostamassa.
Teki mieli sanoa että ettei nyt tuossa iässä tarvii kellekään rintaliivejä ostaa mutta jätin kuitenkin sanomatta ja vilkuilin vaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
No jos tyttöystävä on toivonu joululahjaks. FYI, 15-vuotiaat tytöt käyttää rintsikoita.

Varmaan kiva ostaa kun joku keski-ikänen täti kyylää vieressä. :D
Voi ihme, kaikkea sinäkin jaksat päivitellä. Pitäiskö niihin ihan ikäraja pistää?
 
niin siis mikä tässä jutussa nyt oli pointti? mitäpä jos ostaa pikkusiskolle, joka ei itse kehtaa. mitäpä jos on esim perhe, jossa tällä pojalla on vastuu nuoremmista, jospa vaikka vanhemmat on ympärikännissä. mitäpä jos osti tyttöystävälle joka ei itse kehtaa. mitä jos tahtoo ostaa lahjaksi.

mä en nyt tajunnut.
 
vieras
Mitä sitten vaikka ostais itselleen, ei hyvänen aika rintsikoiden ostamiseen mitään ikä- tai sukupuolirajaa ole! Ärsyttää tuollainen kyylääminen. Paitsi jos tässä jutussa nyt oli joku syvempikin pointti jota en tajunnut??
 
vieras
No kummallista olisi, jos se 15-vuotias teinipoika olisi ÄIDILLEEN rintsikoita valkannut. :LOL: Kun ap antoi ymmärtää, että tyttöystävälle rintsikoiden ostaminen on pahasta mutta äidille ei. :D :D :D
 
vieras
Toivottavasti poika löysi oikean koon. Miesten kannattaisi kyllä oppia vaikka salaa tarkistamaan se tyttöystävän koko, jos on lahjaksi ostamassa. =) Itse olin vuosia sitten Englannissa opiskellessa osa-aikatöissä yhden tavaratalon alusvaateosastolla, ja ennen joulua paikka suorastaan kuhisi miehiä ostamassa alusvaatteita. Ja joulun jälkeen naisia vaihtamassa niitä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Teki mieli sanoa että ettei nyt tuossa iässä tarvii kellekään rintaliivejä ostaa mutta jätin kuitenkin sanomatta ja vilkuilin vaan.
Mikä sun mielestä on sovelias lahja 15-vuotiaalle? Hyvä että tajusit pitää suusi kiinni sentään, ehkä ens kerralla tajuat jo olla kyyläilemättäkin.
 
vieras
on muuten aika "kova juttu" jos 15v jätkä yksinään kehtaa haahuilla naisten rintaliiviosastolla naureskelematta. harva tuskin sihen alkas tonikänen!
ei pahalla siis.
ja mistäs sen tietää,jos tää olikin vaikka sen yhden palstalaisen 3lapsen yh.n ihastus... se tais olla 17v kylläkin.
 

Yhteistyössä