Teiniäidit

  • Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti
.........
Juutuin koneelle katsomaan otsikon mukaista tv-sarjaa. Onko kukaan muu seurannut sitä ja mitäpä mieltä olette näistä hyvinkin nuorista äideistä? Sarja siis pyörii ylellä..
 
"Nana"
Ironista että he itse sanovat menneensä tuohon sarjaan todistaakseen että nuorikin voi olla hyvä äiti. Sitten sarjassa kameroiden edessä ryyppäillään, tupakoidaan, kiroillaan, vaihdellaan poikaystäviä kuin sukkia ja muutenkin meno on perus teiniperseilyä.

Voi tätä myötähäpeän määrää.
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
"vieras"
[QUOTE="Nana";27440380]Ironista että he itse sanovat menneensä tuohon sarjaan todistaakseen että nuorikin voi olla hyvä äiti. Sitten sarjassa kameroiden edessä ryyppäillään, tupakoidaan, kiroillaan, vaihdellaan poikaystäviä kuin sukkia ja muutenkin meno on perus teiniperseilyä.

Voi tätä myötähäpeän määrää.[/QUOTE]

kuka tuossa on ryypännyt tai vaihdellut poikaystävää kuin sukkaa? Ei mielestäni kukaan. Tuollaisia samanlaisia tupakoivia ja kiroilevia äitejä löytyy ihan kaikenikäisistä ja kaikenlaisista elämäntilanteista.
 
  • Tykkää
Reactions: mmam
"vieras"
Oon kattonu jonkinverran,siis en ihan joka jaksoa kokonaan. Itsellä pisti heti alussa silmään että taitaa kaikki olla pullovauvoja? Siis imettääkö kukaan niistä äideistä (no se 2-vuotiaan äiti tuskin imettäis enää muutenkaan..) vauvojaan? Miksei? Toinen "hauska" oli se kun yhdessä jaksossa sen yhen äidin (äidin nimeä en muista mut vauva tais olla Oona ja isä Jami) isä ja veli tuli käymään niin vauvan isä vaan nukku..
 
En oo kattonu paljoa mut hyvin mun mielestä ne pärjää. Tuttipulloista niin en mä ainakaa töllös paljon ton ikäsenä tissiä haluis näyttää ja toiseks, pulloruokinta yleistyy tosi paljon ihan ikää kattomatta. Ja se et se yks oli nukkunu, niin kyl meikäki on ollu joskus väsy ku perhe käynny kyläs. Ihan turhaa on jonkun edes yrittävän hakee pahaa sanottavaa niistä!

Mä en muutenkaa ymmärrä ihmisten päälle jotka pitää löytää vikoja muista. Onko sit itsellä huono omtatunto et pitää pönkittää omaa ruoskimalla muita. En tiiä, mut väärin on.

Hyvä tytöt ja jatkakaa samaa mallii! :)
 

Yhteistyössä