Teiniäiti Tanja kuollut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
niimpäääää
Sitten tommosia narkki-teiniäitejä otetaan televisioon esiintymään oikein esikuviksi nuorille. Viimeisiä joista kenenkään oppia pitäisi ottaa! Tollaset sarjat saisi kieltää kokonaan. Kamalaa ajatella minkälaisen lapsuuden tuon tytön muksu saa, kun nuori äiti ja vieläpä huumeita käyttänyt, sitten traaginen kuolema. Lapsi parka, mutta ei ole ensimmäinen eikä viimeinen.
Sähän sen varmaan tiiät että käyttikö Tanja jo teiniäidit-sarjan kuvauksen aikana huumeita tmv!?!
 
niiiiiniii
Riippuvuudet on sairauksia. Oli se riippuvuus sitten mihin tahansa. Minusta sairaan ihmisen nimittäminen typeräksi on vähintäänkin typerää.

Ikävä tapaus, jälleen yksi lapsi on ilman vanhempia. Toivotan lapselle addiktiovapaata elämää. Laajemmalti kun tätä miettii niin vois herätellä keskustelua SUomen päihdehuollosta ja sen toiminnasta tai toimimattomuudesta...
Joo riippuvuudet toki on sairauksia, MUTTA olis Tanja ylipäätään muutkin voineet ajatella itseään pidemmälle ennenkuin käyttää huumeita kertaakaan. Ennen ekaa kertaahan riippuvuutta ei ole, että näin!
 
vierailija
Tanja oli oikeen fiksu nuori nainen, ja oon todella surullinen Tanjan kohtalosta vaikka me ei hyvin tunnettukkaan. Älkää heti tuomitko, en todellakaan puolusta huumeiden käyttöä, mutta Tanjan eksän kuolema oli liian kova pala ja taas oltiin pohjalla... Voimia kaikille läheisille ja kaikkea hyvää Oonalle <3
 
vierailija
Tässä taas yksi turha kuolema lisää. Toivottavasti saataisiin nuorille mielenterveys/päihdeongelmista kärsiville enemmän apua. Esim. alle 25 vuotiaiden pakkohoitoon määrääminen huomattavasti helpommaksi. Kamalaa seurata vierestä miten yhteiskunta jättää yli 18v nuorten perheet aivan yksin. Apua ei saa mistään.
 
Surullista. Se oli ainoa ajatus, mikä iski, kun kuulin tämän. Kukaan ei voi tietää toisen ajatuksia/elämää/tuskia, ellei itse sitä elämää ole elänyt (viitaten aiempiin, jossa Tanjaa/elämäntyyliään arvosteltiin). "Ole minä edes yhden päivän, niin tiedät paremmin".
Aikanaan katsoin "Teiniäidit"- ohjelmaa. Siitä hyvinkin Tanjan muistan. Tuntuu hyvin apealta ajatella, että nuori elämä päättyy noin.
Läheisille toivoo voimia, hyvien muistojen kantavuutta suuren surun keskelle.
 
vierailija
Tässä taas yksi turha kuolema lisää. Toivottavasti saataisiin nuorille mielenterveys/päihdeongelmista kärsiville enemmän apua. Esim. alle 25 vuotiaiden pakkohoitoon määrääminen huomattavasti helpommaksi. Kamalaa seurata vierestä miten yhteiskunta jättää yli 18v nuorten perheet aivan yksin. Apua ei saa mistään.
Ihan vain tiedoksi, se pakkohoito ei ole mikään ihmesana.
Pakkohoidossa ihminen lukitaan osastolle ja lääkitään tunnottomaksi, mitään terapiaa tms. ei ole mahdollista saada.
Suuntaus on sieltä osastolta pois päin, oikeaan maailmaan jossa pitkien hakuaikojen ja lakikiemuroiden jälkeen hyvällä tuurilla on mahdollisuus saada terapiaa.
Osasto on vain säilytyspaikka pakon edessä, jotta läheisten ym. elämä tehtäisiin helpommaksi.
Mitään apua sieltä ei sairastunut tai riippuvainen saa.
 
vierailija
Riippuvuudet on sairauksia. Oli se riippuvuus sitten mihin tahansa. Minusta sairaan ihmisen nimittäminen typeräksi on vähintäänkin typerää.

Ikävä tapaus, jälleen yksi lapsi on ilman vanhempia. Toivotan lapselle addiktiovapaata elämää. Laajemmalti kun tätä miettii niin vois herätellä keskustelua SUomen päihdehuollosta ja sen toiminnasta tai toimimattomuudesta...
Aamen!
Lapsi isoisänsä luona ja kaikki hyvin.
 
vierailijamummo
Te ilkeät kommentoijat ette ole yhtään parempia ihmisiä kuin oli Tanja.
Hän saattoi olla koukussa huumeisiin, mutta te elävät olette koukussa vittuiluun. Säälin teidänkin mahdollisia lapsianne.

Tanjan isä kuitenkin kertoi avoimesti, mistä hänen tyttärensä kuolema johtui ja se varmasti oli kova paikka vanhemmille.
 
vierailija
Yhtälailla ylipainoinen äiti voisi lakata mättämästä ruokaa napaansa ja ajatella vähän sitä lastaankin. Ylipaino on lippu ennenaikaiseen hautaan.

((( Ja ei, en pidä narkkaamista fiksuna enkä hyväksyttävänä vetona)))
Todella typerä kommentti taas sinulta. Kuinka monta ylipainoista äitiä tunnet joiden lapsi on ylipainon vuoksi jouduttu ottamaan huostaan äidiltä? Eiköhän tuo ketä tässä kommentoit, tarkoittanut kommentillaan myös sitä, mitä huumeet tekevät kun äiti niitä vetää ja lapsi joutuu siinä keskellä elämään. Se on julma lapsuus. Toisin kuin ylipainoisen lapsena! Ja kyllä ne huumeet vie ihan liian lujaa huonoon suuntaan ja kohti hautaa verraten ylipainoisiin.
 
vierailija
Ihan vain tiedoksi, se pakkohoito ei ole mikään ihmesana.
Pakkohoidossa ihminen lukitaan osastolle ja lääkitään tunnottomaksi, mitään terapiaa tms. ei ole mahdollista saada.
Suuntaus on sieltä osastolta pois päin, oikeaan maailmaan jossa pitkien hakuaikojen ja lakikiemuroiden jälkeen hyvällä tuurilla on mahdollisuus saada terapiaa.
Osasto on vain säilytyspaikka pakon edessä, jotta läheisten ym. elämä tehtäisiin helpommaksi.
Mitään apua sieltä ei sairastunut tai riippuvainen saa.


Olipas typerä kommentti,josta huomaa, ettet näköjään ole mitenkään kartalla miten Suomessa nää asiat toimii. Ota selvää asioista,ennen kun tulet tänne laukomaan "totuuksia".
 
vierailija
Apua,siis piristä tuo kaikki sai alkunsa....

Itse käytin aikanaan hyvin paljon piriä ja sitten lopetin,nyt olen ollut jo pari vuotta ilman,mutta viikko sitten menin retkahtamaan,apua,onneksi mitään ei käynyt,tämän uutisen jälkeen en kyllä piriin koske,enkä mihinkään muuhunkaan,paitsi kannabikseen.Ilmeisesti se piri oli jollain paskalla jatkettu,mikä tuon aiheutti,hirveetä,voimia perheelle!!
 
vierailija
Apua,siis piristä tuo kaikki sai alkunsa....

Itse käytin aikanaan hyvin paljon piriä ja sitten lopetin,nyt olen ollut jo pari vuotta ilman,mutta viikko sitten menin retkahtamaan,apua,onneksi mitään ei käynyt,tämän uutisen jälkeen en kyllä piriin koske,enkä mihinkään muuhunkaan,paitsi kannabikseen.Ilmeisesti se piri oli jollain paskalla jatkettu,mikä tuon aiheutti,hirveetä,voimia perheelle!!
Kerran narkki aina narkki! Säälin myös sinun mahdollisia lapsiasi!
 
vierailija
Apua,siis piristä tuo kaikki sai alkunsa....

Itse käytin aikanaan hyvin paljon piriä ja sitten lopetin,nyt olen ollut jo pari vuotta ilman,mutta viikko sitten menin retkahtamaan,apua,onneksi mitään ei käynyt,tämän uutisen jälkeen en kyllä piriin koske,enkä mihinkään muuhunkaan,paitsi kannabikseen.Ilmeisesti se piri oli jollain paskalla jatkettu,mikä tuon aiheutti,hirveetä,voimia perheelle!!
kerran narkki aina narkki..
 

Yhteistyössä