Teinien äitejä?

Kattelin tossa tota ketjua, missä lapsesi ovat päivällä, niin aika pieniä ovat kait nuo teidän lapsenne! Vai löytyykö isompia vauvoja myös?
Meillä vanhin sälli täytti justiinsa 17v, sitten on 15v ja kohta 14v. yläasteella olevat tytöt. Sit on nuo pienemmät 11v, 7v., 5v, ja 2v. :heart:
 
Miehellä tänä keväänä 21v, 18v ja 15v, ilonamme harvoin, mutta joskus kuitenkin =) Itse olin jo kakskymppisenä kihloissa ja muka vakavissani leikin kotileikkejä. Näin jälkeenpäin tuntuu hyvältä, ettei siitä tullut silloin vielä mitään. Olin ihan lapsi vielä itse silloin. Jos tuosta suhteesta olisi lapsi, olisi hän nyt tuon 21v =)
 
Minulla vanhin 15v ja seuraava 13v. Murrosikä sekä tuloillaan että parhaillaan. Sitten on vielä 2v:n uhmaa 1kk:n ikäiset kaksoset ja vielä seesteisessä vaiheessa olevat 9- ja 11-vuotiaat. Joten joka lähtöön ja todellakin välillä täytyy miettiä missä kukin päivällä on :)
Onneksi vain päivällä ja illalla ovat suurimmaks osaksi kaikki kotona elleivät ole harrastuksissaan.
 
Meillä on 18v, 16v, pian 13v, 4v ja 9kk vauva. Onneksi kahden vanhimman teini-ikä on jo melkein ohi. Yhteen ottoja oli päivittäin ja aika kovia välillä. Onneksi tuli vauva tuohon pahimpaan vaiheeseen ja tytöt sai osoittaa hänelle hellyyttä ja tiesivät että ainakin vauva rakastaa. Nyt odotetaan keskinmäisen "raivareita", on niisä jo vähän esimakua saatukin :|
 
Täällä teinityttö koht 15v ja poika 11v ja kuopus 9v joka on äidin "vauva"..ja vanhin tyttö koht 20v jo lähtenyt kotoa ja pärjäilee omillaan..tuolla 15v tytöllä menossa tosi paha ikäkausi,kaikki on p..aa ja kokoajan pitäs saada uusia vaatteita+meikkejä mutta mitään ei viitsittäs niiden eteen tehdä..hooh joskus tuntuu,että voimat loppuu :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-vm73:
Täällä teinityttö koht 15v ja poika 11v ja kuopus 9v joka on äidin "vauva"..ja vanhin tyttö koht 20v jo lähtenyt kotoa ja pärjäilee omillaan..tuolla 15v tytöllä menossa tosi paha ikäkausi,kaikki on p..aa ja kokoajan pitäs saada uusia vaatteita+meikkejä mutta mitään ei viitsittäs niiden eteen tehdä..hooh joskus tuntuu,että voimat loppuu :|
Kuulostaa niin tutulta, paitsi että meil nuo kaks tyttöä tuntuu nyt olevan molemmat aika pahas iäs... Minkä ihmeen takia tuon kasvamisen tarvii olla noin kovaäänistä!?! :whistle:
 
Tähän pitää minunkin kirjoittaa. Juu, vanhin on muutaman viikon kuluttua 15v, tyttö. Koulussa niin kiltti ja ahkera, harrastaa liikuntaa... Ja kotona sit välillä niiinnn teinihirviö kun vaan voi olla. Mutta sehän on vaan tuo ikä. Vanhimmalla se on vaan kestänyt siitä asti, kun uhmaikä loppui... :) Ehkä jo hiukan halpottamaan päin, tai siis nykyään lähinnä huutoa ja räksätystä.
Toinen on 13,5 v ja tyttö myös. Murkkuikä tulossa. Todella päättäväinen, no ei niin "hankala" kun siskonsa, mutta odottelen vaan, koska tulee kotiin ja ILMOITTAA liittyneensä lahkoon, haluavansa teiniäidiksi tms. On tehnyt vakaita ja pitäviä päätöksiä ja kovin pieneä, esimerkiksi kasvissyönti. Huokaus. Se tyttö ei paljon melua, mutta kun jotain päättää, päätä ei käännä mikään.
Sitten on vielä tuo poika. Kohta 12v. Murkkuikää pukkaa... Ja on vielä sellainen perussairaus, että oikeastaan koskaan ei sais alkaa viinan kans läträä. Se aika vähän hirvittää. Tänään sai aivotärähdyksen ja nenäluun murtuman (?? ) ihan vaan kaatuessaan.
Mitähän se tulevaisuus vielä tuo tullessaan.
Ai joo ja aina on liian vähän vaatteita, meikkejä, rahaa jne meilläkin, tytöillä siis.
 

Yhteistyössä