Teinpäs maailman rumimman käpykakun :S

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jos yhtään lohduttaa, niin tässä kuva kun mä tein kakkuun suklaakuorrutteen



joten et ole kuorruteongelmasi kanssa yksin :LOL:
Tulee mieleen ihan tulivuoren purkaus :D
:LOL: kyllä siinä tosiaan oli purkausta kerrakseen, kun siivosin tuota suklaamössöä pöydältä ja jopa lattialta. Ei tule musta isona leipuria :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä olin ajatellut, että sä olet kaikin puolin luova ja taiteellinen ihminen. Mutta näköjään sultakaan ei ihan kaikki taiteenlajit 100% onnistu :saint:
Ei todellakaan, kakut ei onnistu koskaan. piiraat yms leivonnaiset luonnistuu mutta ei koskaan kakut....
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun kakku....loppu vaahto kesken..
Mä olin ajatellut, että sä olet kaikin puolin luova ja taiteellinen ihminen. Mutta näköjään sultakaan ei ihan kaikki taiteenlajit 100% onnistu :saint:
Maku ratkaisee. Moni kakku päältä kaunis ja päinvastoin! Käytännössä todettu juttu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanan plörähtänyt, lätsähtänyt kakku.
mutta maistui hyvälle :D mutta kyllä oli miehellä ja lapsilla hauskaa kun leikkasivat tota ....
Hih, tuo kakku on niin ajatuksella tehty... not. Näyttää just hetken mielijohteesta tehdyltä, ja toi koristelu on niin... ok pussillinen näitä karkkeja päällä vois olla ihan kiva. Mutta varmaan oli hyvää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanan plörähtänyt, lätsähtänyt kakku.
mutta maistui hyvälle :D mutta kyllä oli miehellä ja lapsilla hauskaa kun leikkasivat tota ....
Hih, tuo kakku on niin ajatuksella tehty... not. Näyttää just hetken mielijohteesta tehdyltä, ja toi koristelu on niin... ok pussillinen näitä karkkeja päällä vois olla ihan kiva. Mutta varmaan oli hyvää!
Tietenkin se on tehty ajatuksella. Pellille vaan kahta eri taikinaa, väliin kermavaahtoa ja baanaania, päälle mitä jäi jäljelle ja päälle mitä kaapista löytyi....
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mun kakku....loppu vaahto kesken..
Tää on kyllä niin kotitekoisen ja herkullisen näköinen kakku. Minä tein heinäkuussa syntyneelle aina mansikkakakun



ja huhtikuussa syntyneelle semmosen fantasiakakun.



Tää jälkimmäinen taitaa olla toisen päivän kakku, kun ei ole pöytäliinaakaan. Yleensä laitoin päälle persikoita ja viinirypäleitä. Ette ole yksin te, jotka ajattelette ettette osaa tehdä kakkuja. :)
 

Yhteistyössä