Teitko "jotain" että synnytys käynnistyisi?

Minä koitin vaikka ja mitä mutta ei mikään tehonnut.3 ässää koitettiin,ei apua.Saunonukki olen koko raskauden ajan ihan normaalisti samoin kuin siivonnut ei apua selkä vaan tuli kipeeksi. Laskettunapäivänä käytiin kauheella metsälenkilläkin oikein kunnolla rämpimässä mutta ei sitte mitään apua eikä supistuksia ollut tullut koko raskauden aikana. Neljä päivää meni sit la yli,yht äkkiä vaan alko supistukset.
 
Joo. Menin sairaalaan käynnistykseen! :LOL: Ei vaan kaikki poppakonstit kokeilin ja ei niin mitään tehoa. Ei meinannut edes käynnistysyritykset tehota, tiukassa oli poika. Noilla poppakonsteilla saa vain itsensä kipeäksi.
 
Soitin sairaalaan ja kysyin joko passaa tulla kun supistuksia oli ollut koko päivän, säännöllisiä mutta kivuttomia. Tuumasivat että älä tule äläkä ainakaan ala väkisin ylläpitämään supistuksia.
Pskt, lähdettiin miehen kanssa iltalenkille kauppaan ja sen jälkeen alkoi supistukset muuttua kivuliaiksi pikkuhljaa.

Liekkö lenkkeily oikeasti auttanut asiaa, mutta ei siitä kyllä haittaakaan ollut.
 
En oo kyllä sellaista urbaanilegendaa kuullut, että puutarhatyöt saisi synnytyksen käyntiin, mutta mulla niin kävi - kyykistelin kitkemässä yms. koko päivän, illalla olin niin poikki etten meinannut sohvalta ylös päästä, ja supistukset alkoi seuraavana aamuna, pari päivää ennen laskettua aikaa. Ehkä kitkeminenkin lasketaan tuohon siivous-ässään? :)
 
Esikoisesta testailin rintapumppua (auts!), synnytys lähti käyntiin samana iltana.

Kakkosesta yritin samaa, ei vaikutusta. Kakkosesta myös siivosin hullun lailla, kävelin kamalasti yms. rasitin itseäni fyysisesti, mutta ei mitään tehoa. Hermot meinas mennä, joten oli pakko lopettaa ja tyytyä ajatukseen, että kyllä se sieltä tulee, kun on aika :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElecktricBlue:
kokeilitko siis jotain poppaskonsteja, urbaanilegendoja, että saisit synnytyksen käyntiin?
mitä?
no tehosko? =)
Esikosta kokeiltiin kaikkea, saunaa, portaiden ravausta ym... mikään ei auttanu...
Tunne oli siis sellanen että on niin puhkeamispisteessä että halusin synnytyksen alkavan...
No, sitten rv38+6 kokeiltiin sitä samaa konstia jolla vauva alullekkin laitettiin...
puoli tuntia sen jälkeen meni vedet ja alko kohtalaisen kipeet supistukset...
Tää konsti toimi meillä :kieh:
Mulle kun yksi kamu sano että miehen "nesteessä" on jotain aineosia jotka voi saada aikaan sen et synnytys käynnistyy....

 
Mä käytin isännän koiran aamupäivällä(50kg) lekurissa ja eipä koiruus oikein tykänny ku lääkäri sörkki peräpäätä, ni oli aika moinen pitäminen siinä elukassa et saatiin tutkittua :LOL: Iltapäivällä sit meni vedet ja tytsy synty yöllä 2.40 :D
 
mie ravasin esikoisen kaa pihalla ja muutonkin hoidin loppuun..tarkoituksella olihan laskettupäivä.
petyin kun kello löi 12yöllä, mut klo2 yöllä alko supparit ja poika 6.21 maailmas.
esikoisen kanssa podin 2päivää oksennustautia ja supparit samaan aikaan ei ollu kivaa...mut loppuipa tauti kun tyttö tuli maailmaan :LOL:
et sellaista..en tiedä oliko noilla osuutta asiaan mut teki mun synnytyksistä nopeampia luulen.
 
Edellisenä iltana käytiin vanhemmillani saunomassa. Heti seuraavana aamuna tuli hieman veristä limaa (limatulppa) ja raskauden ekat supistukset alkoivat puolilta päivin. Sairaalassa oltiin n. 17.45. Ponnistusvaihe alkoi 18.30 aikaan ja pikkuinen oli maailmassa klo 20. Tiedä sitten kuinka paljon sauna vaikutti, mutta syntyi kuitenkin 1,5 viikkoa ennen laskettua aikaa ja aika vauhdilla.
 
kun näin limatulpan ja vuotoa pöntössä lähdin heti lenkille että synnytys lähtis käyntiin.no lähtihän se hitaasti mutta siitä meni vielä 3 vrk ennekuin tyttö syntyi.
saunakin tuli kokeiltua mutta en sit tiedä olisko pitänyt vielä lisäksi olla se siivous ja seksi että tulosta olis tullut
 
[
puoli tuntia sen jälkeen meni vedet ja alko kohtalaisen kipeet supistukset...
Tää konsti toimi meillä :kieh:
Mulle kun yksi kamu sano että miehen "nesteessä" on jotain aineosia jotka voi saada aikaan sen et synnytys käynnistyy....

[/quote]





Ei auttanut sekään "neste" eikä portaiden ramppaus
:whistle: mulla siis
 
No en varsinaisesti tehnyt, mutta sain anopilta vyöhyketerapiaa, se paineli tuolta jalkapohjasta kohtupistettä. En tiiä oliko sillä vaikutusta, mutta supistukset alko noin 6 tunnin päästä siitä ja lapsivesi meni 11 tunnin päästä. Tyttö oli maailmassa 18 tunnin päästä vyöhyketerapiasta. Kuulemma kaikilla(mieheni siskoja), joille anoppi on tehnyt vyöhyketerapiaa, synnytys on käynnistynyt vuorokauden sisään!
 
En. Otin mahdollisimman rennosti ja lepäsin minkä ehdin (tokalla kerralla 2-vuotiaan kanssa aika hankalaa). Ensimmäinen syntyi rv 38+2 ja olin edellisenä iltana vielä kaverin tupareilla (synnytys alkoi aamulla). Toinen syntyi rv 41 ja synnytys alkoi esikoista päikkäreille laittaessa.
 
vyöhyketerapiasta. Kuulemma kaikilla(mieheni siskoja), joille anoppi on tehnyt vyöhyketerapiaa, synnytys on käynnistynyt vuorokauden sisään![/quote]




Voisit lainat anoppia 2 viikon kuluttua

;) pieneen terapiakeikkaan =) =) :whistle: ;)
 

Yhteistyössä