Tekee mieli polttaa raskaana,kun lukee noita v-uilu ketjuja...

  • Viestiketjun aloittaja pRKL!!!!!
  • Ensimmäinen viesti
pRKL!!!!!
Lopetin röökaamisen plussaan viikko sitten. Esikoisen odotusaikana ikävä kyllä poltin rv 15 saakka. Joka kerta kun luen noita vittuiluketjuja, jotka tarkoitettu tupakoiville äideille, tekee mieli vetää askillinen tupakkaa. Joka tuutista tulee tuota syyllistämistä ja vittuilua. Joo, en voi enää muuttaa esikoisen raskausaikaa ja vituttaa suunnattomasti se että poltin, mutta enpä voi asiaa muuksi enää muuttaa. Mutta sitten en ymmärrä, miksi on pakko näillä palstoilla lynkata, haukkua ja pelotella, että lapsella suunnilleen varmasti on lapsena syöpä ja astma. Vittu, parhaani yritin. Ja hassua kyllä, nuo ketjut saa aikaan sen, että oma lakkoni meinaa revetä, ottaa niin paljon päähän tuo pään aukominen. Joo, paska äiti olen, samapa tuo poltanko tässäkin raskaudessa vai en.
 
sus
miten sä voit noin paljon suuttua nettikirjoittelusta? Kannattaa varmaan vähentää tän palstan lukemista. Ja jos alat tupakoida, niin se on kyllä ihan sun oma vallinta eikä minkään palstakirjoittelun syy.
 
.
ÖÖÖÖ...siis, kun joku kertoo mielipiteensä lapsen myrkyttämisestä sikiöaikana, niin sinulla alkaa tehdä mieli myrkyttää oma lapsesi??!!

Ajattelisit nyt lastasi, älä omia himojasi.

Kaikkea sitä lukee...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sus:
miten sä voit noin paljon suuttua nettikirjoittelusta? Kannattaa varmaan vähentää tän palstan lukemista. Ja jos alat tupakoida, niin se on kyllä ihan sun oma vallinta eikä minkään palstakirjoittelun syy.
no, jos on joku asia, minkä takia on taistellut vuosia ja se on oikeasti VAIKEA, niin kyllä se pikkuisen suututtaa lukea jatkuvasti jotain haukkumista ja halveksuntaa.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja pRKL!!!!!:
Joo, paska äiti olen, samapa tuo poltanko tässäkin raskaudessa vai en.
Jos se on sun mielestä oikein, niin siitä sitten vaan! jotenkin kuitenkin saan kirjoituksestasi sellaisen käsityksen, että sinunkaan mielestäsi polttaminen raskausaikana ei ole ihan ok.
Jos poltat, ei se ole mikään kosto näille kirjoittelijoille, heistä kukaan ei tiedä, poltatko vai et. Se, joka asian tietää, on sinä ja syntymätön lapsesi. Heillä on väliä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pRKL!!!!!:
Lopetin röökaamisen plussaan viikko sitten. Esikoisen odotusaikana ikävä kyllä poltin rv 15 saakka. Joka kerta kun luen noita vittuiluketjuja, jotka tarkoitettu tupakoiville äideille, tekee mieli vetää askillinen tupakkaa. Joka tuutista tulee tuota syyllistämistä ja vittuilua. Joo, en voi enää muuttaa esikoisen raskausaikaa ja vituttaa suunnattomasti se että poltin, mutta enpä voi asiaa muuksi enää muuttaa. Mutta sitten en ymmärrä, miksi on pakko näillä palstoilla lynkata, haukkua ja pelotella, että lapsella suunnilleen varmasti on lapsena syöpä ja astma. Vittu, parhaani yritin. Ja hassua kyllä, nuo ketjut saa aikaan sen, että oma lakkoni meinaa revetä, ottaa niin paljon päähän tuo pään aukominen. Joo, paska äiti olen, samapa tuo poltanko tässäkin raskaudessa vai en.
:hug: Älä välitä niistä! Eikä kannattas lukea niitä ollenkaan jos noin alkaa ottaa päähän :/ Äläs nyt vaan sorru tupakoimaan, hattua nostan sulle kun lopetit! :flower: Mä lopetin esikoista odottaessa heti kun plussasin, mutta alotin taas heti kun imetys loppui. Kyllä otti päähän. Sit kun tokaa odotin niin tais mennä kuukaus-puoltoista kun pystyin lopettaa. Nyt neitykkä on 11kk ja mä olen edelleen polttamatta! Viihteellä oon pari kertaa käynyt, mut ei tee enää edes mieli tupakkaa. Mä oon niin onnellinen et pääsin eroon siitä! Toki vieläkin joskus, esim leffatellaan porukalla ja jengi pitää röökipaussin, niin sillon tuntuu et hitto kun voiski... Mut se ei oo enää ollenkaa niin paha tunne.

Mä toivon et pystyin ees ihan hitusen tsemppaan sua! Älä tosissaan välitä noista tuomitsijoista jne.. Oo ylpee itestäs! :hug:
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sus:
miten sä voit noin paljon suuttua nettikirjoittelusta? Kannattaa varmaan vähentää tän palstan lukemista. Ja jos alat tupakoida, niin se on kyllä ihan sun oma vallinta eikä minkään palstakirjoittelun syy.
no, jos on joku asia, minkä takia on taistellut vuosia ja se on oikeasti VAIKEA, niin kyllä se pikkuisen suututtaa lukea jatkuvasti jotain haukkumista ja halveksuntaa.
Se on varasti vaikeaa, mutta se ei tee siitä yhtään oikeutetumpaa! Ei ole oikein polttaa raskausaikana, olet varmati siitä samaa mieltä!
 
sus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sus:
miten sä voit noin paljon suuttua nettikirjoittelusta? Kannattaa varmaan vähentää tän palstan lukemista. Ja jos alat tupakoida, niin se on kyllä ihan sun oma vallinta eikä minkään palstakirjoittelun syy.
no, jos on joku asia, minkä takia on taistellut vuosia ja se on oikeasti VAIKEA, niin kyllä se pikkuisen suututtaa lukea jatkuvasti jotain haukkumista ja halveksuntaa.
Älä ota sitä henkilökohtaisesti ja tosiaan vähennä nyt palstailua. Minäkin saisin loukkaantua verisesti melkein joka kerta kun täällä palstalla vierailen. Mutta en viitsi loukkaantua, kun tiedän että tää nyt on tämmöinen sekalainen mielipiteiden kaatopaikka.
 
ap
Mun on hankala elää sen syyllisyyden kanssa, mitä esikoisen odotusaikana tupakointi aiheutti. Joka vitun päivä mietin sitä asiaa vieläkin. Ja nyt kun lopetin, hirveiden vieroitusoireiden kera, tuntuu ihan helvetin pahalta lukea jotain halveksunta-syyllistämisketjuja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja pRKL!!!!!:
Lopetin röökaamisen plussaan viikko sitten. Esikoisen odotusaikana ikävä kyllä poltin rv 15 saakka. Joka kerta kun luen noita vittuiluketjuja, jotka tarkoitettu tupakoiville äideille, tekee mieli vetää askillinen tupakkaa. Joka tuutista tulee tuota syyllistämistä ja vittuilua. Joo, en voi enää muuttaa esikoisen raskausaikaa ja vituttaa suunnattomasti se että poltin, mutta enpä voi asiaa muuksi enää muuttaa. Mutta sitten en ymmärrä, miksi on pakko näillä palstoilla lynkata, haukkua ja pelotella, että lapsella suunnilleen varmasti on lapsena syöpä ja astma. Vittu, parhaani yritin. Ja hassua kyllä, nuo ketjut saa aikaan sen, että oma lakkoni meinaa revetä, ottaa niin paljon päähän tuo pään aukominen. Joo, paska äiti olen, samapa tuo poltanko tässäkin raskaudessa vai en.
:hug: Älä välitä niistä! Eikä kannattas lukea niitä ollenkaan jos noin alkaa ottaa päähän :/ Äläs nyt vaan sorru tupakoimaan, hattua nostan sulle kun lopetit! :flower: Mä lopetin esikoista odottaessa heti kun plussasin, mutta alotin taas heti kun imetys loppui. Kyllä otti päähän. Sit kun tokaa odotin niin tais mennä kuukaus-puoltoista kun pystyin lopettaa. Nyt neitykkä on 11kk ja mä olen edelleen polttamatta! Viihteellä oon pari kertaa käynyt, mut ei tee enää edes mieli tupakkaa. Mä oon niin onnellinen et pääsin eroon siitä! Toki vieläkin joskus, esim leffatellaan porukalla ja jengi pitää röökipaussin, niin sillon tuntuu et hitto kun voiski... Mut se ei oo enää ollenkaa niin paha tunne.

Mä toivon et pystyin ees ihan hitusen tsemppaan sua! Älä tosissaan välitä noista tuomitsijoista jne.. Oo ylpee itestäs! :hug:
kiitos kannustuksesta. En mä aio repsahtaa, esikoisen kohdalla poltin osan raskaudesta ja se syyllisyys on vieläkin karmea. hienoa, että olet päässyt tupakasta eroon kokonaan!
 
Onnea ja tsemppiä tupakoinnin lopettaneille!

Ainaki tuo ketju jossa itekki kirjoittelin, ja alko rumasti hahhaa, on varmasti loukkaava ku on herkällä asian kanssa.

Mutta niinku siinä ketjussa sanoin, on ihan hyvä herättää keskustelua joskus räväkästikki.

Säähän oot se hyvä "pokaali"äiti, hienoin palstatermein, ku oot kuitenki pystyny lopettaan!!

Oikeesti jos nämä jutut tympii, ni antaa olla, ja koittaa kestää siellä oikeassa elämässä sortumatta siihen savuamiseen. Se on sulle ja lapselle niiiiiiiiiiin iso ja hyvä juttu!
 

Yhteistyössä