tekeekö oppisopimusopiskelija ihan täyttä työpäivää?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Tekee ja onnea :flower:
kiitos kiitos! hmm... en varmaan yöllä saa yksinnään olla kuitenkaan, enhän?
Et tietenkään yksinään, kun olet opissa pitäähän sulla olla opettaja
niin tietysti. eli yövuoroja tuskin on montaa... vaikka olisin innokas niitäkin tekemään. ei jaksais odottaa. uusi työ alkaa vasta tämän vuoden lopulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä yllätyin kyllä, kun eräässä paikassa opiskelija sai tehdä yksin yövuoroja. Ei ollut oppisopimusopiskelija, mutta kuitenkin.
ai, mie tänään näin tulevaa pomoani ja hän sanoi etten saa olla vastuussa missään vaiheessa ennenkuin on ammatti ja jotenkin kuvittelin että yövuorossa on max 2 henkilöä (riippuen tietysti miten iso paikka on kyseessä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Minä yllätyin kyllä, kun eräässä paikassa opiskelija sai tehdä yksin yövuoroja. Ei ollut oppisopimusopiskelija, mutta kuitenkin.
Laitonta! Meillä oli päiväkodissakin hoitajapulan vuoksi palkattuna muutama opiskelija, mutta vastuuta heille ei saanut antaa jättämällä yksin lasten kanssa!
 
AnniHelena71harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
ja kaikkia vuoroja.?

mie sain sen työpaikan mistä puhuin. tuskin kukaan muistaa mut eniwei! happy happy happy!
Onnea paikasta!

Ehkä ajat on muuttuneet mutta itse tein 90-luvun alussa täysin kouluttamattomana (tai siis työpaikkakoulutettuna hoitoapulaisena) yövuoroja yksin psykogeriatrisella osastolla, koulutettu valvoi kerrosta ylempänä.

Nykyään on varmaan tarkempaa.
 

Yhteistyössä