tekis mieli erota mutta mtta

  • Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti
kyllästynyt
ollaan ennenkin erottu mutta aina ollaan palattu yhteen..
mä en vaan siedä tota ukkoo yhdessä oltu tätä on-off suhdetta 8v seksi ei kiimmosta ja ukko haukkuu huoraks,paskaks ja tänäänkin kun tuli koulusta mä meen jutteleen päivän touhuista niin käski painua *ittuun ja tiäs mihin muualle sekä sit hermostu ja heitti mut seinään päin.. oon niin kypsä tähän juttuun..
lähtisin jos olis paikka mihin mennä mutta kun ei oo täällä sukulaisia,kavereita ym autolla en pääse ja junalla vähän liian kallista..ukko taas ei ite tajua lähtee
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Seuraavan kerran kun mies heittää sinut seinään soitat poliisit hakemaan miehen.
ku uskaltaskin.. kai mä vaan joudun mätäneen tässä avoliitossa ikuisesti.. tai sit jotenkin alkaa ettiä kämppää en kaksa enkä kestä..

nytkin se tuolla noituu taas kaiken kun tulin koneella käymään vähintään joka toinen on kirosana
 
ap
ehkä kirjotankin kun vähän tässä kerään uskallusta..
ärsyttä aamulla oli taas ku ei mitään ois tapahtunut mutta mä vihottelen..
sanoin kyllä että pidä lupaukses äläkä sit tuu tänne kun eilen illalla noitu ja räyhäs sano ettei kestä ja haluaa erota..sanoin vaan että se sopii ja aamulla sanoin muista pitää lupaukses äläkä tuu tänne.. mutta kyllä mä tiän et se tulee..
ei se lyöny oo mutta tollasta kova kourasta tönimistä on ennenkin ollut
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Seuraavan kerran kun mies heittää sinut seinään soitat poliisit hakemaan miehen.
ku uskaltaskin.. kai mä vaan joudun mätäneen tässä avoliitossa ikuisesti.. tai sit jotenkin alkaa ettiä kämppää en kaksa enkä kestä..

nytkin se tuolla noituu taas kaiken kun tulin koneella käymään vähintään joka toinen on kirosana
Jos ukko sua seinille heittelee,ni ei varmaan tartte ikuisesti mädäntyä avoliitossa ku henki viel lähtee ennen ikuisuutta...

Laita paperit kaupungin vuokrakämppään vetämään ja lähet,vielä ku suht ehjänä voit sen tehdä...
 
viivia
Käy kotikuntasi sivuilla ja sieltä sitten tulostat asuntohakemuksen. Ja tietenkin joku lausunto miehen väkivaltaisuudesta voi nopeuttaa prosessia. Soita sosiaalitoimistoon tai edes perheneuvolaan, siellä auttavat ja neuvovat. Ja opiskelijanahan pääset junallakin puoleen hintaan, se ei ole kallista. Mä menen aina junalla viikonlopuksi kotiin, kun pääsee valmiiseen ruokapöytään ja saunaan. ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja viivia:
Käy kotikuntasi sivuilla ja sieltä sitten tulostat asuntohakemuksen. Ja tietenkin joku lausunto miehen väkivaltaisuudesta voi nopeuttaa prosessia. Soita sosiaalitoimistoon tai edes perheneuvolaan, siellä auttavat ja neuvovat. Ja opiskelijanahan pääset junallakin puoleen hintaan, se ei ole kallista. Mä menen aina junalla viikonlopuksi kotiin, kun pääsee valmiiseen ruokapöytään ja saunaan. ;)
en mä oo opiskelia ja junamatka pitäs tehdä 550km päähän =)
me ollaan oltu sossun tuilla ja käyn siellä samoiten meillä käy kodinhoitja mut en mä kehtaa tämmösistä puhua
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
kaikki :x eihän kukaan voi olla noin säälittävää :eek: kynnysmatto....ihmettelen vaan
näyttävästi voi.. tai eihän tää aina oo välillä on hyviä aikoja mies auttaa kotitöissä (imuroi,laittaa tiskiä,antaa lapsille ilta palaa,pistää nukkumaan,ripustaa pyykkiä ym ) mutta sit välillä on näitä aikoja nyt kyllä viimisen 6kk aikana ollut useesti ja kun ollaan molemmat vähän tällättiä sisupusseja niin riitaa tulee välillä ihan turhasta mutta myös ihan aiheesta.. toisin eilinen ukon kiukutteli oli kyllä niin outoo..tosiaan meni heti koneelle ja mä oven suuhun jutteleen ja kyseleen tokas sit et mee vittuun johon sanoin että juttelen no noitu ja lopulta nousi tuolista ja tönäs mut eteisen seinää päin
eli näyttävästi jutustelu tässä talossa kielletty
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
kaikki :x eihän kukaan voi olla noin säälittävää :eek: kynnysmatto....ihmettelen vaan
näyttävästi voi.. tai eihän tää aina oo välillä on hyviä aikoja mies auttaa kotitöissä (imuroi,laittaa tiskiä,antaa lapsille ilta palaa,pistää nukkumaan,ripustaa pyykkiä ym ) mutta sit välillä on näitä aikoja nyt kyllä viimisen 6kk aikana ollut useesti ja kun ollaan molemmat vähän tällättiä sisupusseja niin riitaa tulee välillä ihan turhasta mutta myös ihan aiheesta.. toisin eilinen ukon kiukutteli oli kyllä niin outoo..tosiaan meni heti koneelle ja mä oven suuhun jutteleen ja kyseleen tokas sit et mee vittuun johon sanoin että juttelen no noitu ja lopulta nousi tuolista ja tönäs mut eteisen seinää päin
eli näyttävästi jutustelu tässä talossa kielletty
juu,juu välillä :headwall: :headwall: ei jaksa enempää jauha aiheesta.Joko jäät ja siedät ja ET valita,tai sit vaan lähdet etkä katso taakse!!!
 

Yhteistyössä