Tekis mieli taas aiheesta piip mut en taida kun se kuitenkin poistetaan

rietas
[QUOTE="mirva";27280129]Onpas täällä suvaitsevaista porukkaa...:O[/QUOTE]

Mitä tarkoitat? Saahan vapaa ihminen (joskus jopa varattukin) seksiä harrastaa kenen kanssa haluaa ja kuinka usein haluaa, ja kertoa siitä. Eikö?

(Puuttumatta siihen, kuinka fiksua se huutelu on ;))
 
rietas
On toki, mutta tarkoitan nyt heitä joita näen usein ja esim sisaruksiani jne.
Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää? Et haluaisi sisarustesi tietävän, vaiko pelkäät että sisartesi kautta juttu lähtisi leviämään? Ja ettei joku satunnainen palstatuttu saattaisi asioita levitellä, eikä jutut sitä kautta mitenkään voisi kantautua korviin, joihin et soisi kantautuvan?
 
"jaa"
Yksikään mun live-ystävistäni tai kavereista ei palstaile, tai oikeammin käytä nettiä paitsi pakolliset töissä.
Onko sun ystävät jostain takamailta, jossa ei nettityhteydet toimi? Jos ei niin et voi olla varma. En mäkään töissä kerro, että lehtien palstoja lueskelen, enkä netinkäyttöäni muille tilita, saatanpa jopa sanoa, etten juuri koneelle ehdi..
 
Miten tämä nyt pitäisi ymmärtää? Et haluaisi sisarustesi tietävän, vaiko pelkäät että sisartesi kautta juttu lähtisi leviämään? Ja ettei joku satunnainen palstatuttu saattaisi asioita levitellä, eikä jutut sitä kautta mitenkään voisi kantautua korviin, joihin et soisi kantautuvan?
Ei kun se oli vastaus tohon yhteen, rietasko sitä kirjoitti. Sorry, unohdin kokonaan että kaksi läheisintäni tietää ;) Olihan toinen heistä mukana treffeillä.. aluksi. Muoks: myös tosiaan mun rakas naapurini tietää.
 
Viimeksi muokattu:
ok
Ei kun se oli vastaus tohon yhteen, rietasko sitä kirjoitti. Sorry, unohdin kokonaan että kaksi läheisintäni tietää ;) Olihan toinen heistä mukana treffeillä.. aluksi. Muoks: myös tosiaan mun rakas naapurini tietää.
Edelleen, vaikutat jotenkin maaniselta tai sekavalta. Ootko miettinyt turvallisuusasiat kuntoon kun noita panotreffejä tuntemattomien kanssa sovit? Sieltä voi tulla vaikka minkälainen sekopää. Kaverille varmistussoitot?
 

Yhteistyössä