teletapeista

  • Viestiketjun aloittaja enkelibeibi
  • Ensimmäinen viesti
enkelibeibi
uskaltaako näyttää alle 3-vuotiaalle niitä teletappeja, joissa ikärajana 3 vuotta vai onko niissä kovasti kaikkea räiskintää tyttöni on 2 ja puoli pelkää kovia ääniä ja muutenkin aika herkkä helposti menee yöunet mutta kun saatiin lahjaksi teletappivideo niin mietin vain nyt kysyä että uskaltaako näyttää voisko joku kertoa?
 
Mitä,onko niissäkin ikäraja?Meillä muksut kattoneet teletappeja alle1v asti!Suosittelisin sinun katsovan etukäteen videon,ennenkuin näytät lapsellesi.Etköhän itse tiedä onko se liian "pelottava".
 
teletapit ovat kaikkea muuta kuin pelottavia! se on todella hyvä juuri pienimmille lapsille. teletapit ovat hellyyttääviä otuksia eikä siinä tosiaan ole räiskettä ja pelottavia kohtia! kannattaa kyl ensi ite kattoo se nauha jos noin epäilyttää.....
 
:D Joo, voit kyllä huoletta näyttää, mutta aina kannattaa katsoa noin pienen kanssa ekan kerran ohjelma yhdessä!!!

Teletapit ovat oikein rauhallisia ja iloisia ja kielellisesti kehittäviä ja mielestäni ne sopivat paljon paremmin reilu 1-v. alkaen kuin jollekin 3-vuotiaalle... En siis usko että kukaan 3-vuotias jaksaisi moista jankutusta ja niin yksinkertaista menoa... ;)
 
Teletapithan on tosi rivo ja vakivaltainen sarja.... :D
Meilla ovat tykanneet katsoa noin 1 vuotiaasta asti, nyt neiti 2v on 'aikuistunut' sen verran ettei teletapit enaa kiinnosta niin paljon kuin Nalle Puh (ei ole tullut tarkistettua onko niissa ikarajaa).
 
ÄIPPIS -84
musta oli huvittavaa kun 15 vuotiaana olin hoitamassa sellaista 9kk poikaa. Hän tykkäsi tosi paljon teletapeista. Osasi itse laittaa filmin videoihin sisälle ja painoi telkkarin päälle. Telkkari haki automaattisesti videokanavan. Tämä poika katsioi AINA teletappeja ja nauraa kikatteli niitten mukana.
 
Paavo-Riikka
Jostain luin, että se kolmonen siellä ei tarkoittaisi kiellettyä vaan olisi sama kun sallittu... Ota niitäkin selvää. Kuitenkin Baby Einsteineissa jotka tarkoitettu jopa alle 1-vuotiaille, on se kolmonen. Olen nähnyt kyllä S-merkillä varustettujakin videoita, mutta yleensä pientenkin videoissa on toi kolmonen.
 

Yhteistyössä