teltassa nukkuminen...

Eli voiko teltassa nukkua rv 20 tienoilla vai voiko olla jotain haittaa? vatsa ei kovin iso ole että sen puolesta tuskin mitään olisi.. Ajattelin että voiko telttailemaan lähteä,ehkä vähän tyhmä kysymys mutta mietittytti :ashamed:
 
me aiomme matkata pe-su Raumalle vtcf -kerhon(vani-meeting) www.vtcf.net
rv 36 tänään 22.5.
aiomme nukkua autossa(kun sinne on tehty nukkumapaikat)
huomenna ke 23pv on neukku-lääkäri .. tosin saa nähä jos alapäässä on jotai muutoksia tapahtunt..nii ei sit ehket matkalle lähetä mut..toiv. pääsemmä lähteen...
matkaa n. 398.7 km eniron karttapalvelun mukaan..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 12:34 auttaja kirjoitti:
joo saa telttailla, kunhan otat mukaan raskauspatjan ja -tyynyn, normaalit ei varmaan käy.
Unohtamatta raskaustelttaa, raskaana olevillehan toki on omanlainen teltta. Ei sitä normaalissa teltassa raskaana ollessa parane nukkua.
 
Mulle tuli mieleen että kannattaa varmaan nukkua hyvin eristetyllä alustalla ettei saa pisitulehdusta. Maahan on vielä varsin kylmä vaikka ilmat ovatkin lämmenneet. Itse nukkuisin vähintäänkin kaksinkertaisella makuualustalla, tai sitten ilmapatjalla.

Hyvää telttaretkeä! B)
 
alkuperäinen vieras
jotkut haluavat olla ilkeitä ilman syytä. lähinnä mietin juuri tuota että kannattaako miten tuon makuualustan kanssa tehdä jne. kiitos niille jotka viittivät vastata asiallisesti :)
 
patjatäti
Anteeksi. Ei vaan pystyny pidätteleen, älä ota ap nokkiis. Ap kyllä tajus ittekin, että kysymys on vähän hassu, mä taas en osaa olla laukomatta omituisuuksiani välillä. Ja niille jotka ei tajunnu, toi patja- ja tyynyjuttu oli vitsi. Ei semmosia ole olemassa, kunhan keksin tyhmästä päästäni.
PS. pissatulehdusta ei saa kylmästä maasta. Sen tekee pöpö. Sanoi mulle lääkäri.
 
norja
mekin ollaan lähdössä heinäkuussa
pohjois norjaa autolla, mua pelottaa se auto matka kun se tosiaan on pitkä lähtö on vantaalta.
ja asuminen tapahtuu teltassa viikkoja silloin ei ole vasta kun 17
mutta pelottaa myös se maassa nukkuminen niin kantsii varmaan ostaa sellainen aluspataja niitähän myy kaikki retkikaupat ja varmaan prsimassakin ei muuta kun hyvää ja turvallista matkaa :)
 
Me suunnitellaan vaellusretkeä noin viikon 20 paikkeille, eikä käynyt mielessäkään pohtia voinko nukkua teltassa. Tykkään muutenkin nukkua vähän kovemmalla alustalla ja ihan solumuovinen retkipatjakin eristää tehokkaasti kylmältä. Itse olen lähinnä huolissani että minkä pituisia päivämatkoja jaksaa kävellä tunturimaastossa. Kellään kokemusta?
 
Moonlight harmaana
Norja; Älä turhaan pelkää sitä automatkaa.. vaikka se onkin pitkä, mutta kun väliin pysähtelette ja pidätte jaloittelutaukoja niin hyvin menee. Itse asun norjassa ja tämän raskauden aikana ollaan matkattu tuo matka 3 kertaa. .ja hyvin on kestänyt. Viimeisen kerran olin viikolla 30 ja silloin vain turvotti hieman jalkoja, mutta siitäkin selvisi kun käytti tukisukkia.

Ap:lle.. varmaan on tosiaan hyvä hommata sellainen patja alustaksi missä on hyvä maata, koska mulla ainakin on hankala masun kanssa maata kovalla alustalla, alkaa heti vihloon selkää.
Ja kyllä se vaan se pissatulehdus tulee kylmällä istuessa tai kylmällä maatessa tai kylmässä vedessä uimalla, ihan vaikka se on bakteerin aiheuttaja. Tiedän kyllä itsestäni,kun kroonisena sitä olen ajat pitkät sairastanut..että pari kesää meni aivan uimattakin juuri tämän kylmettymisen vuoksi ja lääkäri kyllä sanoi sen tulevan juuri näistä. Eli ehkä meillä sitten monella eri lääkärit, mutta itse en kylmällä voisi maata kun lahjaksi saisin pissiitin.

Hyviä odotushetkiä kaikille!
 

Yhteistyössä