Telttakokous ??????

Rukoilijasirkka
En tiedä. sillon ku olin pentu, niin järjestettiin aina telttakokouksia. Ihan tähän läheiselle kentälle, missä nyt asutaan. Mut onko lie mennyt ohi se muoti... Ne oli aina jänniä ne telttakokoukset. koska tarkoitus oli evankelioida, niin puhumaan päästettiin usein joku sellainen uskoontullut, jolla oli kerrottavanaan vaikka mitä juttuja siitä, kuinka hän ennen ryvettyi maailman menossa. Entisiä narkomaaneja ja rikollisia. Lapsen mielestä ne oli jännittäviä tarinoita. Vaikka yksi setä sanoikin, ettei steissin huumekauppiaisiin kannata luottaa, koska ne myy paskaa kamaa. no ei sen sen jälkeen enää annettu puhua. :LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vaikka yksi setä sanoikin, ettei steissin huumekauppiaisiin kannata luottaa, koska ne myy paskaa kamaa. no ei sen sen jälkeen enää annettu puhua. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Aika paha.... Ettei vaan pilata steissin diilereiden mainetta.
Niin tai ei haluttu, että puhujanpöntöstä annetaan ohjeita, kuinka löytää "hyvää kamaa". minä en kyl ymmärrä, kuinka sen annettiin puhua ensinkään. Ihan silmätki harotti. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vaikka yksi setä sanoikin, ettei steissin huumekauppiaisiin kannata luottaa, koska ne myy paskaa kamaa. no ei sen sen jälkeen enää annettu puhua. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: Aika paha.... Ettei vaan pilata steissin diilereiden mainetta.
Niin tai ei haluttu, että puhujanpöntöstä annetaan ohjeita, kuinka löytää "hyvää kamaa". minä en kyl ymmärrä, kuinka sen annettiin puhua ensinkään. Ihan silmätki harotti. :D
No joo, kyl mä ymmärrän. Eihän tollaset puheet alkuunkaan kuulu sinne, mutta tosta voi saada kaikenlaisia käsityksiä. Monasti kyllä huvittaa noi "syvältä pelastuneiden" jutut, kun ne mässäilee pajon enemmän sillä miten ne on rypeneet ja rällänneet, ja sit lopuks vaan lyhyesti toteaa, että "mut nyt mä olen uskossa". :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Niin. Joskus mä luulin, et oon jotenkin vähemmän uskossa, ku ei ollut tarinoita kerrottavana tai antaa päivämäärää uskoontulosta. Mutta eipä nykyisin tommoset mietteet mua paina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin. Joskus mä luulin, et oon jotenkin vähemmän uskossa, ku ei ollut tarinoita kerrottavana tai antaa päivämäärää uskoontulosta. Mutta eipä nykyisin tommoset mietteet mua paina.
Niin, joskus on oikein kisa siitä että kuka on eniten tehny syntiä, koska sehän on eniten saanut anteeksi... Aika pöhköä kisailua.
 

Yhteistyössä