terassin hinta teetettynä

  • Viestiketjun aloittaja sitrus
  • Ensimmäinen viesti
sitrus
Minkäköhän lainen hinta olis kohdallaan terassille kooltaan 6 x 4 m? Meinataan siis teettää sellainen ja haluttais vain tsekata onko hinta kohdillaan. Paikka johon terassi tulee, on routimaton ja itse kustannetaan siihen sora, jonka päälle urakoitsija tekee loput. Terassi"aidoitus" tehdään valmiista elementeistä, kaikki kyllästetystä puusta. Ei katetta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 15:19 maikki kirjoitti:
meille tehtiin 6m # 9m terassi ja sen kustannukset työmiehelle 0li 1000e plus tietty materiaali. tuli hieno!ja teki yhen vkonlopun aikana.
Huh. Olisipa yhtä hyvä palkka meillä korkeakoulutetuilla kuin on rakennusalan miehillä...
 
palkoista
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 23:08 maikki kirjoitti:
no...jos puseppä teki töitä la-ja su 9-16 välisen ajan ja maksaa matkansa sekä veronsa 1000e laskusta ...en tiedä onko niin iso palkka.ja me saatiin kotitalousvähennys!
Millastakohan palkkaa itse saat, jos toi ei ole hyvä palkka. Mun ei tarttis tehdä kuin kolme viikonloppua kuukaudessa töitä, niin saisin nykyisen palkkani, josta tosiaankin maksan verot ja matkat ihan itse... Toihan on yli 70? tuntipalkka!!! Hyvän keikan teki timpuri! Me maksettiin takkamuurarille puolet tosta.

Ei nykypäivänä tosiaankaan kannata itseään akateemiseksi kouluttaa. Rakennusalalla sitä tienaa, jos vaan jaksaa töitä painaa. Ammattilaisista on kova pula.
 
materiaalit oli n.600e. se sisälsi kaikki terassiin tarvittavat materiaalit suojakankaineen,palkkeineen,puutavaroineen ym sekä rahdin pihallemme. puut tilattiin puusepän kautta-hän sai niistä alennuksen-vertasimme hintaa mitä kaikki olisi tullut meille maksamaan ja mitä hänen kauttaan ja hinta eroa oli 30% eli aika paljon.ja pääsimme itse liikkeeseen (puukeskus) valitsemaan kaiken eli olimme varmoja materiaalin laadusta. ammattilaiset vaan saavat etuja-aivan kuin itse omassa työssäni.
 

Yhteistyössä