Tero Pitkämäki on jumalaisen komea!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Plääh. Tämä on paljon jumalaisempi minusta. USA:n lentopallojoukkueesta... =)

http://the.honoluluadvertiser.com/dailypix/2007/Jun/24/BR2007062414042995127.jpg
Yäk! Näyttää ihan limaiselta jenkiltä.
 
Tiedän yhden jutun
Alkuperäinen kirjoittaja miehen pitää näyttää mieheltä:
minä taas tykkään Tero jÄrvenpäästä . Pitkämäki on vähän semmoinen lapsenkavoinen mammanpoika tyylinen.
Juu, mielummin miehen pitääkin näyttää mieheltä, mutta sellanen lapsenkasvoinen, mammanpojan näköinen... voi kuule, älä anna ulkonäön pettää! ;)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on just tällainen kateellisten akkojen maa. Urheilijamiehiä paljotaan ja naisia haukutaan rumiksi ja kauheakroppaisiksi.
Ketä me ollaan haukuttu? Musta ne naisurheilijat olympialaisissa oli oikein kauniita. Niina Kelokin (Pitkämäen tyttöystävä) näytti peräti viehättävältä eilen katsomossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää on just tällainen kateellisten akkojen maa. Urheilijamiehiä paljotaan ja naisia haukutaan rumiksi ja kauheakroppaisiksi.
Ketä me ollaan haukuttu? Musta ne naisurheilijat olympialaisissa oli oikein kauniita. Niina Kelokin (Pitkämäen tyttöystävä) näytti peräti viehättävältä eilen katsomossa.
Täällä on ollut pitkät ketjut siitä miten kamalan rumia ja ällöttäväkroppaisia ovat urheilijanaiset, esim. nuo Suomen uimarit.
 
:whistle: Pohjojanmaalla on komeeta miehiä, Tero on luonnoskin hyvän näköönen. Oon ollu monta kertaa yhtä aikaa sittaris ku hän on ollu morsmaikkunsa kans soppaalemas. Ei siinoo yhtää ylypiän vikaa, tavallinen komia isoo mies :hug:
 
keihäistä
Onhan se Pitkämäki komea. Minun makuuni kuitenkin liian... hmm, sliipattu. Siis ei huonolla, mutta ei saa sillä tavoin värinää aikaan. Eli jos olisin nuori ja mahdollisuus valita, niin se norjalainen... :) Mutta keihäänheitossa pisteet saa tietysty Pitkämäki
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
:whistle: Pohjojanmaalla on komeeta miehiä, Tero on luonnoskin hyvän näköönen. Oon ollu monta kertaa yhtä aikaa sittaris ku hän on ollu morsmaikkunsa kans soppaalemas. Ei siinoo yhtää ylypiän vikaa, tavallinen komia isoo mies :hug:
Uu, kerro lisää! Minkälainen se tyttöystävä on? Se ainakin vaikuttaa ihan herttaselta. Mitä ne yleensä ostaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
:whistle: Pohjojanmaalla on komeeta miehiä, Tero on luonnoskin hyvän näköönen. Oon ollu monta kertaa yhtä aikaa sittaris ku hän on ollu morsmaikkunsa kans soppaalemas. Ei siinoo yhtää ylypiän vikaa, tavallinen komia isoo mies :hug:
Uu, kerro lisää! Minkälainen se tyttöystävä on? Se ainakin vaikuttaa ihan herttaselta. Mitä ne yleensä ostaa?
Ihan kivan näköönen likka se on kyllä ne on toisihinsa aika lailla pihkas kaikesta päätellen
:heart: . Sielä ne on ollu kaffilla kaupan puolella. En mä tapaa kyttäällä toisten ostoksia, mutta ihan tavallista sapuskaa ne syö, usko pois :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KukkaLyyti:
:whistle: Pohjojanmaalla on komeeta miehiä, Tero on luonnoskin hyvän näköönen. Oon ollu monta kertaa yhtä aikaa sittaris ku hän on ollu morsmaikkunsa kans soppaalemas. Ei siinoo yhtää ylypiän vikaa, tavallinen komia isoo mies :hug:
Uu, kerro lisää! Minkälainen se tyttöystävä on? Se ainakin vaikuttaa ihan herttaselta. Mitä ne yleensä ostaa?

:D porvoooo yrittää ...
 

Yhteistyössä