Terolut ja raskaus

Sen verran kysyisin, että kun minulla on käytössä terolutit ja toinen tero kierto lopuillaan. Jos siis sattuisi niin hyvin, että olisin raskautunut tästä kierrosta niin tuleeko menkat siltikin ihan normaalisti? Siis, kun terothan aiheuttaa sen "tyhjennysvuodon" eikä tavallaan ole oikeat menkat. Kiitos jos jollakin on tietoa tai omakohtaista kokemusta asiasta :heart:
 
kiinnostaisi myös minua. Itselläni myös toinen tero kierto menossa, ja täälläkin jo loppusuoralla aletaan olemaan. Itse olen kuullut asiasta monenmoista, toiset sanoo toista ja toiset toista. Yhden tapauksen tiedän lähipiiristä, jossa ne oletetut menkat jäivät pois, tiedä sitten onko asia näin???
 
Jep. Noista teroista kuulee aina kaikenlaista. Kuten mm. sen oon kuullu, että jos ne alottaa ennen ovulaatiota niin ei välttis ovuloi. Itseäni alkoi jo hieman kaduttaa koko terot, mutta pakkopa niitä on syödä jos haluaa, että menkat tulee :\| Sit toisaalta taas oon ihan positiivista palautetta kuullu.

Mutta onko kellään tietoa tohon esittämääni kysymykseen? :)
 
Sonia
Jos tulet raskaaksi terojen aikana niin ei pitäis tyhjennysvuotoa tulla. Itselleni määrättiin tiputteluvuotoon terot muutama vuosi sitten ja gyne ultrasi ja sanoi, että ovulaatiohetki on juuri käsillä (munarakkulankoosta päätellen), pupuiltiin siis miehen kanssa ja terot aloitin seuraavana pvä:nä eli ovulaation jälkeen, ei tullut menkkoja vaan positiivinen raskaustesti :heart:
 

Yhteistyössä