Terolut kuurista+raskaaksi tulosta?

  • Viestiketjun aloittaja töpökkä
  • Ensimmäinen viesti
töpökkä

Miten nopeaa olette raskautuneet terojen aikana? Vai onko ollut edes hyötyä?
Jännittää miten "äijän" käy, kun sain tänään ko. tabuja. Otan siis 15- 24 kiertopäivä.
 
Toinen kierto menossa, vielä ei siis ole tapahtunu. Aattelin syödä vielä toisen paketin, jollei sinä aikana tuu mitään niin annan olla. Äitillä auttoi aikoinaan melko pian, mutta luulempa että mulle niistä ei oo sen kummempaa hyötyä. Liikaa kaikkia ongelmia :(
 
Kai muistatte ettei itse terolut auta raskautumiseen. Vaan kierron tasaantumiseen ja sitä kautta helpottaa raskautumista kun tietää paremmin ovuloinnin ajankohdan... osapuilleen näillä sanoilla lääkäri mullekin taas terot kirjotti... nii ja sit noi metforminit siihen päälle.
 
Mulla ei viimeks auttanu edes terot ja clomit. Nyt kokeilussa terot ja metformin(niinku tossa ylempänä jo onkin), jos ei tääkään toimi nii sit otetaan lokakuussa tähän viel clomit jatkoks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piia-:
Mulla ei viimeks auttanu edes terot ja clomit. Nyt kokeilussa terot ja metformin(niinku tossa ylempänä jo onkin), jos ei tääkään toimi nii sit otetaan lokakuussa tähän viel clomit jatkoks.
Mitäs noi metforminit on? Mulle ei ole gyne koskaan niistä mitään maininnut?
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja risukasaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippäliinix3:
Mitäs noi metforminit on? Mulle ei ole gyne koskaan niistä mitään maininnut?
:/
eikös se oo pco-lääke..?
Se on vanhusten diapeteslääke jota käytetään PCO:laisille raskautta yrittäessä. Kuulemma sillä on saatu hyviä tuloksia. Ton piätis auttaa ylipainoisia pco.laisia alentmaan painoakin. Tosin mulle ei vielä oo tullu toivottua tulosta, ei painonpudotuksessa eikä pikkutaaperon saannissakaan, mut kiertoki on mitä on vaikka terolutit käytössä :| Tonne PCO ketjuun jo narisinkin kun tämä kierto oli taaas lyhyempi, huimat 22 pv

 

Yhteistyössä