Terolut mimmit

Namppis88 > Kiitos päivityksestä! Mulla on kp:t päivän jäljessä eli kp31 tänään. :)

Keksin määrä vaihtelee meillä välillä paljonkin, koska mulla pco aiheuttaa välillä myös haluttomuutta ja mies on reissutöissä. Menkat jos sattuu viikonlopulle, niin tulee parikin viikkoa väliä. Petipuuhia on tauoista huolimatta keskimäärin pari kertaa viikossa. Joskus ollaan siis aktiivisempia ja se tasoittaa hiljaisempia jaksoja. Haluttaisiin kyllä harrastella enemmänkin, mutta lapsi, reissutyö, väsymys ja minun pco jarruttelevat. Laatu onneksi korvaa määrää, joten ei niin hirveästi harmita.

Hormonaalinen ehkäisy vähensi mullakin haluja radikaalisti ja kuivuuttakin aiheutti. Ehkäisyrengas on ihan kamalinta mitä ehkäisyn osalta tiedän. Todella tehokas oli kyllä, kun piti olla metrin hajurako miehen kanssa. :LOL: Siitä luovuttuani otettiinkin vahinko takaisin ja siitä kiihkokaudesta sai myös esikoisemme alkunsa. Raskausaikana oli hormonaalisesta syystä jos toisestakin passiivisia kausia, mutta onneksi seksiä voi harrastaa monella tavalla. Ikinä en enää meinaa hormonaalista ehkäisyä ottaa, kun ne eivät mulle selvästikään sovi. Kumeilla siis mennään siihen asti, että lapsiluku tulee täyteen ja jommaltakummalta laitetaan piuhat poikki.

Tänään aamulla testailin negan. Dpo14 on kyllä jo tänään, mutta esikoisestakin sain haamun menkkojen ollessa jo myöhässä. menin sitten takaisin nukkumaan ja näin unta, että testiin oli ilmestynyt toinen viiva hyvinkin vahvana. :D Toivottavasti on enneuni ja seuraava testi näyttää selvää plussaa. :rolleyes: Eilen alkuillasta alkoi sellainen happojen nieluun nouseminen ja lämmöt ovat siinä 37 tuntumassa, joten toivoa on. Hain viimeisen Luge-paketinkin ja sen loputtua luovutan, mikäli testi edelleen näyttää negaa. Maanantaina ajattelin testailla seuraavan kerran. Vuoto tuskin alkaa siihen mennessä, kun nuo Luget tuntuu pitävän tädin poissa.
 
macy gray Nou hätä, ihan hyvin testi voi vielä plussaksi muuttua :heart: Monillahan se näkyy vasta aikaisintaan dpo19 tai jopa vasta 3-4kk:lla! Toivoa vielä on. Miten tuo luge vaikuttaa? Onko se Lugestron tai joku vastaava? Eli ymmärsinkö oikein, että jos raskaus ei ole alkanut, ei tarvitse syödä Lugeja ja aloitetaan syömään uudestaan seuraavassa kierrossa, ja jos taas plussa tulee, kannataa jatkaa syömistä? Tuo on niin totta, että seksiä voi harrastaa monella tavalla, se ei aina tarkoita yhdyntää!
 
Macy Gray Mä niin toivon (niinku kaikki), että saat plussan testiin :heart: . Jotenki tää muitten kanssasisarien puolesta jännittäminen menee oman jännityksen edelle :D Ehkä vaan hyvä niin, saapi ajatukset välillä muualle.

LadyBlue tsemppiä oviksen tikutteluun :)

Täällä kanssa sellanen hermoheikki rouva :D. Mies tosin on jo oppinu suht hyvin tulkitsemaan mun naamaa :), ilman että oon kerenny ees suutani aukasemaan. Joskus tulee sanottua asioita vähän liian kärkkäästi ilman että tarkottaa sitä niin, varsinkin väsyneenä. Ja minä vielä aika usein ymmärrän tahattomasti tai tahallaan väärin miehen sanomiset :). En se minäkään mikään helpoin ihminen ole, ja mun kanssa sitten pitäis elää :D
 
Fossiili Kirjoiti ihan kuin mun elämästä :D Mä oon aika malttamaton enkä aina (kovinkaa usein) kuuntele miehen sanomisia loppuun asti, vedän omat johtopäätökset ja räjähdän asian väärin ymmärtäneenä :ashamed: Ja mä oon kans aika kärkäs sanomaan kantani asiaan kuin asiaan. Mutta hei, eikös se niin mennyt, että hormonien piikkiin ja naisellahan on oikeus mielialavaihteluihin ;)
 
"kuumeilija" > Esikoinen täyttää pian neljä vuotta. Kovasti on kaivannut pikkusisarusta jo pitemmän aikaa, joten tämä viipyminen harmittaa myös hänen vuoksensa.

Lugesteron tukee keltarauhasen toimintaa eli alkuraskautta. Reseptin mukainen kuuri kestää 20 vrk ja aloitin sen oletetun oviksen jälkeisenä päivänä. Kuurin voi lopettaa, jos vuoto alkaa tai testi näyttää negaa isolla dpo:lla. Mielestäni kuitenkaan dpo14 ei ole riittävän paljon periksi antamista ajatellen. Sitä en tiedä uusiiko lääkäri reseptin, jos plussaan ja vielä on liian aikaista edes ajatella sitä. Käsittääkseni uusi kierto on tarkoitus mennä samalla setillä kuin tämä eli Luget tulevat sitten taas loppukiertoon tukemaan. Ennen sitä on uusi Clomi- ja Fostimon -kierros sekä Pregnyl-pistos. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitsisi uusintaa ottaa.

Anteeksi, etten nyt enemmälti kommentoi. Lukemani valuu pois mielestäni herkästi, joten pystyn keskittymään yhteen tai kahteen asiaan kerrallaan. Tarkoitus ei ole jättää ketään huomiotta. Kiitos minut huomioineille! :kiss:
 
Tänne tulee kyllä kieltämättä aika paljon tekstiä ja suurin osa menee yli hilseen :confused: ja ainakin multa häviää melkein het luettuani asiat päästä :D, joutuu aina palailee taaksepäin ja lukee uudestaan. Ja sit unohtaa kuka on mitäkin kirjottanu. Kaikille tasapuolisesti paljon halauksia ja tsemppejä :heart:
 
macy gray Sillä minä mainitsin, että kirjoittelin aiemmin eilisestä gynekäynnistä, koska sinun kanssa oli puhetta tuosta minun oviksesta keskiviikkona. Kun ihmettelin niitä limoja ja sitten kuivana kautena pärähtikin ovisplussa. Niin halusin sitten sinulle kertoa, että ovisplussa olikin oikeassa :)
 
Tekstiä tulee hyvällä vauhdilla tänne, ei voi mitenkään muistaa kuka on kirjoittanut ja mitä. Itse asiassa just tässä pähkäilen, että keneltököhän minä kyselin eilen kierron pituudesta??? Jollakin oli julmetun pitkä kierto, huiteli jo yli kp70. Kyselin sitten, että eikö gyne ole määrännyt jo tässä vaiheessa teroja? Tunnistaako kukaan, keneltä oisin kysellyt?
 
[QUOTE="kuumeilija";23723865]macy gray Sillä minä mainitsin, että kirjoittelin aiemmin eilisestä gynekäynnistä, koska sinun kanssa oli puhetta tuosta minun oviksesta keskiviikkona. Kun ihmettelin niitä limoja ja sitten kuivana kautena pärähtikin ovisplussa. Niin halusin sitten sinulle kertoa, että ovisplussa olikin oikeassa :)[/QUOTE]

Meni vähän aikaa sitä kommenttia lukiessa ennen kuin hoksasin mistä on kyse. :D

Minä yleensä kommentoidessa selaan välillä sivua ylös ja tarvittaessa avaan edellisen toiseen välilehteen. Silloin on helpompi pitää mielessä mitä on kirjoitettu. Välillä keskittyminen on vaan niin heikkoa, ettei jaksa skarpata edes tuohon selailuun. Luettu valuu pois mielestä sitä mukaa kun lukee, joten en pääse siihen kommentointiin asti. Onneksi välillä on parempia hetkiä ja silloin sitten koitankin kommentoida monipuolisemmin. :)

Melkoiset on taas kipuilut kohdun ja munisten seudulla. Lugesteron saattaa olla syypää, mutta negasta huolimatta siemailen tämän viikonlopun iltoina korkeintaan alkoholitonta siideriä. Oikeastaan ei edes muuta tee mieli vaikka yleensä tapanani on se yksi tai kaksi viikonloppuiltana ottaa. Mieliteko suklaaseen vihjaa tädin pälyilevän nurkan takana. Koitan uskoa lakritsan himon vievän voiton ja kielivän plussasta. Nyt taitaa olla se piinallisin aika odotella. |O
 
kuumeilija Taisit kysellä, että onko mulla teroista huolimatta näin pitkä kierto? Ei pysty muistamaan.

macy gray Ei kyllä mitenkään keskittyminen riitä kommentoimaan kaikkia juttuja, mitä täällä haluaisi kommentoida :) Toivotaan sulle sitä plussaa nyt!
 
Macy Gray sullahan oli lapsi ennestään, joku muukin oli kenellä jo muksu (en vaan muista että kuka) :). Millasia raskausoireita sulla/teillä oli? Mulla siitä raskaudesta on niin kauan aikaa, että ei enää muista yhtään, ja se alku siitä meni vähän ohi, ku tuli ns. yllätyksenä sillon :). Mietin vaan että onko KAIKILLA raskausoireita :confused:!?! Ja missä vaiheessa niitä rupee tulemaan? Koska musta tuntuu että oon jotensakki vainoharhanen kaikista omituisista (omasta mielestä) tuntemuksista :)
 
Macy gray plussaonnea maanantaille! :) Toivottavasti nega muuttuu plussaksi!

Mä yhdyn tohon kanssa et ei voi aina pysyä kärryillä palstan viesteistä :D Saa selailla ja raapia päätä välillä, miten ne voiki hävitä mielestä vaikka täällä päivittäin kuuhaa :D

Omaa napaa: mulle ei oo vielä tullu fiilistä tästä kierrosta kumpaankaan suuntaan, tärppiin ja negaan... eipä nuo koopeetkaan kyllä oo kummoset vielä:headwall: Tänään oli sellanen menkkamainen olo kumma kyllä, mites näin aikaisin? jospa se täti tajuis kuiteski jättää mut jo rauhaan :kieh: Vielä 11 päivää testaukseen:heart:
Siihen asti jääkiekko ja puutarhahommat pitäkööt minut muissa ajatuksissa ;)
 

Yhteistyössä