Terottaret

Olisi ollut kiva tietää, kuinka moni käyttää tai on käyttänyt Terolutteja? Mihin tarkoitukseen olette käyttäneet ja onko ollut apua? Onko ollut jotain sivuoireita tai muita ongelmia käytön aikana?

Itse aloitin ensimmäisen Terot-kuurin neljä päivää sitten. Syön yhden tabletin kp15-24. Mulla on epäsäännöllinen kierto kp28-41 ja menkkoja ennen ja jälkeen tiputteluvuotoa toisinaan jopa viikko molemmin puolin. Nyt on paripäivää ollut alavatsalla menkkamainen olo, pientä tuhrutiputtelua ollu eilen ja tänään, paleltaa ja väsyttää tosi paljon. Lämpö norm.korkeampi. Menossa kp18. Oisko siis teroihin liittyvää vai miten nopeasti vaikutus yleensä alkaa?
 
mammamiiiiia
minun terolut-poikani täyttää 8 tammikuussa :) minulla ei ollut ollut kuukausia kolmeen kuukauteen niin naisten kliniikan lääkäri määräsi lyhyen terolutkuurin aloitettavaksi heti. en kuitenkaan saanut ostettua pillereitä kuin kahden viikon päästä. aloituksen ajankohdalla ei ollut väliä kun menkkoja ei kerta ollut eikä siis ovulaatiota tms kiertoon liittyvää. tulin raskaaksi ilmeisesti jo kuurin aikana sitten. terolut auttaa irrottamaan munasolun kun kehon oma keltarauhashormonitoiminta ei pelitä.
 
terolut auttaa irrottamaan munasolun kun kehon oma keltarauhashormonitoiminta ei pelitä.
Keltarauhashormoni ei irroita munasolua eli ei saa aikaa ovulaatiota. Terolut tukee loppukiertoa, jos raskaus saa alkunsa. Jos raskaus ei ala tai kuukautiset eivät tule luonnostaan, saa Terolut vuodon aikaan muutamia päiviä kuurin lopettamisen jälkeen. Ovulaation aikaan saamiseksi on ihan eri hormonit. :)
 

Yhteistyössä