Terve

Täällä ne vanhukset kuumeilee ja "sättivät" minua, kun en ole ymmärtänyt hoitoa, vanhoja äitejä jne. Vieläkö on sama meininki, oikein itkettää kun lukee teidän hoitojanne ja muita juttuja? Jos lapsi on tullakseen, niin tarvitseeko hän hoitoja? Ajatelkapa monta kertaa!!!!! Ja sitten sätitte minua, joka en olisi halunnut lasta 50 vuotiaana! Vanha on vanha. :heart:
 
Täällä olemme onnellisia ja itkettää taas. Lapsi tulee kun tulee. Miten voit sanoa noin?? Ja annastiina, olet varmaankin ymmärtänyt asiat väärin, kun luulet, että olen katkera. Miksi olette tuollaisia? Kai on pakko mennä muualle juttelemaan, kun täällä on niin sairasta! Siis minulla on ihanaa ja olen ymmärtänyt, miksi minulle on määrätty tämä ihana murunen. Mutta mitä täältä saa; siis en kehtaa sanoa..
 
Kun myös KAIKKIEN mielipide ois jotenkin hyväksyttävä :heart: ja meitähän on niin monta mieltä kun on miestä (tai naista :D ) yksi yhdellä ja toinen toiseella tavalla :wave: riippuu myös paljon siitä miten itse kirjoittaa miten tulee ymmärretyksi, positiivisuutta kehiin pliis :flower: Hyvää lankalauantaita kaikille!
 

Yhteistyössä