Tervehdys kaikille pitkästä aikaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uskaltaako tänne tulla kertomaan kuulumisia ilman että kettuillaan.
Elämä voittaa,vaikka kesällä olin varma että kuolen. Sairastuin harvinaiseen syöpään ja se on nyt syyskuussa leikattu.

Stytostaattihoidot saan pillereinä,joten niiden sivuvaikutukset ovat lievempiä. Ja mitä sitten jos hiukset lähtisivät, olenhan elossa ja voin paremmin kuin kesällä ja syksyllä ennen leikkausta

Jollekin on annettu aikaa enemmän kuin toisille, mää sain vielä jostain syystä lisäaikaa. Ehkä mulla on vielä jotakin tehtävää täällä.
 
vierailija
Uskaltaako tänne tulla kertomaan kuulumisia ilman että kettuillaan.
Elämä voittaa,vaikka kesällä olin varma että kuolen. Sairastuin harvinaiseen syöpään ja se on nyt syyskuussa leikattu.

Stytostaattihoidot saan pillereinä,joten niiden sivuvaikutukset ovat lievempiä. Ja mitä sitten jos hiukset lähtisivät, olenhan elossa ja voin paremmin kuin kesällä ja syksyllä ennen leikkausta

Jollekin on annettu aikaa enemmän kuin toisille, mää sain vielä jostain syystä lisäaikaa. Ehkä mulla on vielä jotakin tehtävää täällä.
Ai niin mä oon SE rollolainen
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Hei vaan, kuka sit oletkin.

Ja hienoa että sinäkin selvisit syövästä.
Hiukset kasvavat vaikka lähtisivätkin. Ja oikeastaan oli jännä kokemus olla kalju.

"Lisäaika" tuntuu sitä paitsi arvokkaammalta nyt kun osaa elää paremmin ja tehdä niitä juttuja mistä pitää ja unohtaa turhuudet.
 
Maha alkoi kasvamaan, en jaksanut kävellä edes toiseen kerrokseen ja sain hengenahdistus kohtauksen. Päivystyksessä kuvattiin keuhkot ja otettiin sydänfilmi. Kuvissa näkyi nestettä keuhkojen alla ja sovittiin CT kuva vatsan alueelta. Siinä kuvassa sitten näkyi syöpä.
Kuulostaa samalta kuin mun syöpä vaikka eri syöpä olikin.
Mä en päässyt edes saunalle kävellen. Ajoin sinne ajoleikkurilla.

Happi vaan loppui!
 

Yhteistyössä