Tervehdys ! :)

Mitäs tänne kuuluu :)
Tulin kurkkaamaan vieläkö tämä palsta on voimissaan...ja näkyyhän tuo olevan :)

Itselle ei mitään erikoista kuulu, paitsi että esikoinen on muuttanut omaan asuntoon ja taloon on tullut kissa.
Viimeksi mainittu on jo 8 vuotias, ja edellisen omistajansa mielestä liian vanha, piikille olis reppana joutunut mutta otettiin se sitten meille, oikein kiltti ja leppoisa kissa...ja vaikuttaa oloonsa tyytyväiseltä perheen ainoana kissana :)
 
"terve"
Kiva nähdä sinuakin täällä (harmaa, joka tykkäsi jutuistasi). Kuten ensimmäisen vastaajan sanoista huomaat, palsta on voimissaan - ja hyvin entisenlaisena :)
Kissat on ihania, mutta olen niin mukavuudenhaluinen etten jaksaisi imuroida sitä karvamäärää mitä niistä lähtee.
 
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
[QUOTE="terve";26766074]Kiva nähdä sinuakin täällä (harmaa, joka tykkäsi jutuistasi). Kuten ensimmäisen vastaajan sanoista huomaat, palsta on voimissaan - ja hyvin entisenlaisena :)
Kissat on ihania, mutta olen niin mukavuudenhaluinen etten jaksaisi imuroida sitä karvamäärää mitä niistä lähtee.[/QUOTE]


Huomasin, ja tuossa vähän lueskelinkin aloituksia, näkyi ainakin perinteinen WT-ketju olevan :D

No juu onhan kissoissa työtä, mutta on mulla ennenkin ollut kissoja, tosin siitä on jo 20 vuotta. Nykyään kissanhoito onkin jo aikamoista tiedettä ;)
 

Yhteistyössä