tervekauppa.fi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:47 young mom kirjoitti:
voi että jotkut jaksaa,, itse katselin noita vaunuja ja jotkut vertasi emman/carenan rattaisiin/vaunuihin.. itselläni ainakin hyviä kokemuksia noista joten miksi ei nämä moditkin passaisi varsin hyvin.. ja ei meillä päin ainakaan saa jalkapeitettä 19?:lla niinkuin joku sanoi.. :O ja jos olette huomanneet niin noiden vaunujen ovh on 599?jos tilaat pelkät vaunut että eihän nekään nyt ihan ilmaiset ole... vai??

Kas kun ei laittaneet ovh:ksi 1500,-? niin tarjous olisi vielä kovempi. Voi pyhä yksinkertaisuus.
 
Greippi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 11:41 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 08:47 young mom kirjoitti:
voi että jotkut jaksaa,, itse katselin noita vaunuja ja jotkut vertasi emman/carenan rattaisiin/vaunuihin.. itselläni ainakin hyviä kokemuksia noista joten miksi ei nämä moditkin passaisi varsin hyvin.. ja ei meillä päin ainakaan saa jalkapeitettä 19?:lla niinkuin joku sanoi.. :O ja jos olette huomanneet niin noiden vaunujen ovh on 599?jos tilaat pelkät vaunut että eihän nekään nyt ihan ilmaiset ole... vai??

Kas kun ei laittaneet ovh:ksi 1500,-? niin tarjous olisi vielä kovempi. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Juuri näin. No ehkäpä kirjoittajan nimimerkkikin jo kertoo, että elämänkokemusta ei ole ehtinyt vielä ihan kamalasti kertyä ;)
 
Ei voi kuin ihmetellä sitä, minkälaisen riidan yksi vaunukeskustelu voi saada aikaan. Eiköhän meitä ihmisiä ole moneksi ja samoin myös mielipiteitä. Turha tässä on kenenkään haukkua jotain tiettyä asiaa, tavaraa, ihmistä yms. aivan maan rakoon, jos ei kerran ole minkäänlaista faktapohjaa asioille! Menkööt jokainen itseensä. Itse tilasin Modi-vaunut lähes pari kuukautta sitten ja ei ole ollut mitään valittamista. Ihan samanlaisilta tuntuvat kuin kokeilemani lastentarvikeliikkeiden vaunut, samoin kuin siskoni vaunut, jotka ovat Brio-merkkiset. Tuntuu, että jokaisesta vaunumerkistä löytyy aina jotain moitittavaa, kun näitä palstoja selailee, ja usein huomaa, että samalla kun joku kehuu maasta taivaaseen jonkin tuotteen, toinen haukkuu ihan lyttyyn. Omasta puolestani voin kyllä kyseisiä vaunuja suositella, lisävarusteissakaan ei ole mitään moittimista. Aurinkoista kevättä kaikille! =)
 
Ja äskeiseen vielä lisäyksenä, että niin kuin jo joku aikaisemmin kirjoittikin, on lisävarusteiden hinnoissakin eroja kaupoissa. Kyllä jonkin perus mustan tai sinisen jalkapeitteen voi saada 19 eurolla, mutta ei yleensä kyllä sellaista mallia, joka sopii täysin vaunun väritykseen ja on muutenkin paremman näköinen & oloinen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:16 vieras kirjoitti:
Ja äskeiseen vielä lisäyksenä, että niin kuin jo joku aikaisemmin kirjoittikin, on lisävarusteiden hinnoissakin eroja kaupoissa. Kyllä jonkin perus mustan tai sinisen jalkapeitteen voi saada 19 eurolla, mutta ei yleensä kyllä sellaista mallia, joka sopii täysin vaunun väritykseen ja on muutenkin paremman näköinen & oloinen.
Itseasiassa Haberkorn vaunuihin ostin jalkapeitteen vaunun väriin hintaan 15.-? ja heidän toiseen malliinsa se kuuluu hintaan. Ei kai tässäf ketjussa ole kovin paljon moitittu itse vaunuja , kun kellään ei voi olla niistä pitkää kokemusta. Huijaushinnoittelua on sen sijaan moitittu.
Minustakin vaunupaketin hinnoittelu vaikuttaa juuri sellaiselta mihin Kuluttaja-asiamies on puuttunut vastaavissa tapauksissa. Jos tuotetta ei ole ollut yleisesti myynnissä tuohon ovh. hintaan, ei sitä saa käyttää tarjouksen mainonnassa. Tosiasiassa paketti on ihan normaali hinta noista tavaroista. Ei mikään etu eikä tarjous.

 
kitupiikki
värikkääseen keskusteluun hieman lisää ja vieläpä ihan fakta pohjalta (lue: yksittäisen ostajan kokemus), kun vaikuttaa osa noista kommenteista NIIN PALJON kilpailevien myyjien tarinoilta ja hopotuksilta.

itseasiaan eli ostimme kyseiset vaunut ja maksoimme 469 euroa vaunuista ym. tuotteista. mielestämme saimme kaiken mahdollisen tarpeellisen tavaran samalla kerralla. mm. puisen syöttötuolin, sitterin, matkarattaat ja varasängyn (eikä ole muuten sen rumempi kuin muillakaan) sekä vaunun ns. kaikilla mausteilla.

saimme tai itseasiassa pyysimme tarjouksen mm. emmaljungaa, teutoniaa, brioa ym. merkkejä (kiersimme varmaankin 5-6 eri myymälää pk-seudulla) myyviltä kaupoilta. minun mielestä hinnat ei kyllä ollut likimainkaan samaa tasoa. laskekaa itse miten päin haluatte niin, jo pelkkien syöttötuolien hinnat ihan vastaavissa malleissa oli jo pelkästään samaa luokkaa ja jopa kalliimpaa kuin mitä maksoimme varasängystä sitteristä sekä tuolista yhteensä.

vertasin myös netissä, menkää ja laskekaa missä tahansa nettikaupassa. me emme ainakaan löytäneet vastaavalla rahalla mistään sitä mitä halusimme. Aurinkoista kevättä kaikille minunkin puolestani!
 

Yhteistyössä