Testeistä

  • Viestiketjun aloittaja sunni
  • Ensimmäinen viesti
sunni
HEIPPA! :wave:

Anteeksi kun tungettelen tänne odottajien puolelle, mutta ajttelin,että täältä löytyisi kokeneita ja tietäviä ihmisiä ;)

Kyse siis raskaustesteistä.
Tein pregchek liuskatestin tunti sitten, tosin pissa oli rakossa vain reilun tunnin ja oli väriltään laimeaa,mutta kun on hätähousu ja koko päivän poltteli testinteko mielessä töissä, niin eihän sitä malttanut odottaa.
Noh, siihen testiin ilmaantui melkein heti kontrolliviivan ilmestymisen jälkeen valkoinen viiva,eli viivanpaikka? Ei ainakaan minun näkökyvyllä siihen väriä tule :(((
No sit kaahasin apteekkiin ja ostin hätäpäissäni Predictorin "uusi entistä parempi" testi, jota nyt en vielä siis ole tehnyt, kun koitan pinnistellä että tuota pissaa olisi rakossa seisotettu mahd pitkään...JA luin netistä keskusteluista että toi Predictor onkin huono... Uskallanko edes tehdä sitä,jos pettyy vaan turhaan, tai no ei kai turhaan pety jos positiivinen tulisi,mut jos viivanpaikka tai haamu sen takia että huono testi?

Niin,taas luiskahdin satuilemaan, onko kuinka yleistä että PregChecikllä tulee viivanpaikkoja?
Olen tullut tämän vauvakuumeeni vuoksi tehneeksi 5 erilaista testiä 8 kk aikana useita kymmeniä,enkä koskaan aikaisemmin ole onnistunut saamaan tuollaista viivaa.
kierto on siinä vaiheessa että menkat olisi pitänyt alkaa eilen/tänään.
Ns. raskausoireina oikestaan vain lämpöily, joka ollut nyt viimeisen viikon huomattavan paljon koholla, mittaan siis aamuisin suusta, sängyssä vielä ollessa, ja on yli 37,4 ollut viikon. Kun muissa kierroissa ollut 37 tai reilustikin alle sen.
Ja tissit on hieman kipeät ollut muutaman päivän, sellaiset ettei noilla ainakaan pompita ja tuntuu hivenen kipeiltä tissien ulkosivuilta päin. Aikaisemmin nännit saattaneet kipuilla oviksen jälkeen, nyt ei sitä ole ollenkaan.

Entäs onko kokemuskia tosiaan tuosta Predictorista, onko ihan huono ja epäluotettava??

KIITOS :ashamed: jos joku viitsii lapsetonta kuumeilijaa valaista
JA Onnea odottajille :heart:
 


Tällainen on Predictor nega-kierrossa. :( Eli jos jotain näyttää, ostaisin huomenna Apteekin oman.

Pregchekillä en plussa kierrossa testannut, muuten kyllä ja mielestäni noihin liuskoihin (oliko sulla liuska?) tulee ainakin aina jonkinlainen valkoinen viivanpaikka. Pregchekin puikko on taas kuulemma luotettava, eli jos näyttää punaista, niin olet raskaana.

Huldis syyskuisista
 
Mulla ei ole valitettavasti tuo Predinctorista ollenkaan kokemuksia, mutta tuo ensimmäisen testisi viiva tosiaan kuulostaa viivanpaikalta, jollei siihen tullut ollenkaan väriä.
Malta nyt ainakin muutama tunti ennen kuin teet tuon uuden testin, ettei sitten tule vääriä tuloksia hätäilyn takia ;)
Mä voin lämpimästi suositella Apteekin omaa raskaustestiä, se on mun mielestä paras testi, kunhan tuloksen muistaa lukea testiajan sisällä, sillä se antaa melkein aina roskishaamuja ;)

Tsemppiä ja tulehan kertomaan kuinka kävi!!
 
sunni
En sitten uskaltanut tehdä sitä kallista Predictoria vaan pissasin toiseen tikkuun joita siis oli kaksi precheck paketissa. 2-3 minuutin kuluttua siihen liuskaan tuli punainen täppä siihen kohin mihin testiviiva OLISI pitänyt tulla, siis ylä/alareunaan, samalle kohin johon toiseen tuli se näkymätön valkonen viiva.
Mahassa ollut kaksi päivää tunne kuin jännittäis koko ajan sikana, ihan kuin olis menossa johonki pelottavaan paikkaan tms, se inhottava jännityksen tunne. Nonstopina 2 pvää..hmm
Kun malttais katella pari päivää tuleeko niitä menkkoja ja testata sitten vasta..mut mut...
Tai pitäiskö ostaa joku CB digitaalinen? Siinä ei kai väärää vastausta voi tulla?

Kiitokset teille vastauksista :hug:
 
Hui, vaikuttaa siltä kuin jotain olisi siellä kenties tapahtumassa :heart:
Vaikka todellakin tiedän kuinka vaikeaa se on, niin suosittelen odottamaan pari päivää ennen seuraavaa testiä! Mutta et tähän todennäköisesti pysty ;) niin suosittelen ostamaan sen Apteekin oman raskaustestin, mulla tuli siihen selkeä viiva neljä päivää ennen menkkojen alkua ja viiva tuli heti kun testialue oli kostunut.
Se digitaalinen on mun mielestä paras sitten kun olet saanut ensin johonkin halvempaan edes haamun :)
Tuo jännitysmaha tuntuu tutulta, itselläni oli tärppikierrossa perhosia masussa ennen positiivista testiä :) :)
 
Preckcheck-liuskatestit ovat todella luotettavia. Minulle ei tullut ikinä viivanpaikkaa ja lopulta kun olin raskaana siihen tuli haalea punainen viiva :) Ja olen käyttänyt näitä paljon! Eli onnea!!! :)
 
Mulla kans vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia Pregheckin-liuskatesteistä. Näyttää kyllä sitä mitä pitääkin. Onhan niissä semmonen kolo negoissa kuulemma jos tarkkaan kattoo mutta värittömänä se ei meinaa mitään. Ite en ole moista huomannu.
Kannattaa tehä se testi aamupissasta tai sitten koittaa piätellä edes muutaman tunnin :)
 
En sitten uskaltanut tehdä sitä kallista Predictoria vaan pissasin toiseen tikkuun joita siis oli kaksi precheck paketissa. 2-3 minuutin kuluttua siihen liuskaan tuli punainen täppä siihen kohin mihin testiviiva OLISI pitänyt tulla, siis ylä/alareunaan, samalle kohin johon toiseen tuli se näkymätön valkonen viiva.
Mahassa ollut kaksi päivää tunne kuin jännittäis koko ajan sikana, ihan kuin olis menossa johonki pelottavaan paikkaan tms, se inhottava jännityksen tunne. Nonstopina 2 pvää..hmm
Kun malttais katella pari päivää tuleeko niitä menkkoja ja testata sitten vasta..mut mut...
Tai pitäiskö ostaa joku CB digitaalinen? Siinä ei kai väärää vastausta voi tulla?

Kiitokset teille vastauksista :hug:
Punainen täplä, meneepä jännäks :D
 
Minäkin tein monta erisorttista raskaustestiä, ja oli mukana myös niitä ns. ei luotettavia (mistä on kuulunut juttua että näyttää aina viivanpaikkaa tms). Mutta minun kohalla ne toimi niinkun piti, vaalean punainen viiva piirtyi ruutuun :) Aluksi se tosiaan näytti viivanpaikalta ja mieskin katseli sitä ja ei nähnyt mitään mutta niin se vain vahveni kun seuraavaina päivinä tein.

Kannattaa tehä aamupissasta, saat luotettavimman tuloksen. :)
 
sunni
KIITOKSET kaikille vastauksista. Ihanaa porukkaa ootte <3
Noh,, tänään ei tullu kuin puhdas nega.
Että eipä tässä tiedä mitä ajatella. Ei onneksi ole tätiä vielä näkynyt eikä tuntemuksiakaan ollut (kuten ärrrrrinmurrin monta päivää ja muutenkin kiree kuin viulunkieli) päin vastoin hyvä olo ja hyvä fiilis. Tosin juilaillut hieman kummallisesti alamahaan, pikkusen keskilinjasta vasemmalle, muttei ihan munasarjan kohalla. Enteileekö menkkoja tai sit ei?
Mut ei tässä voi nyt muuta kuin laittaa jäitä hattuun.
Tänään ostin clearbluen puikon, ei digi, kun apteekkari suositteli sitä, ei tuol kyllä ollut kuin kolmea vaihtoehtoa, niin netistä sit katoin, sehän olikin 25 herkkä. Blaah. Minun kohdalla kun on mahdollista että joko on menossa dpo 15 TAI 12-13


HEI, ois vielä yks kysymys, osaatteko sanoa, onko lämpöilyllä mitään merkitystä???
Nyt siis on OLETETUSTA oviksesta viikko eteenpäin tähän päivään asti lämmöt olleet 37 pintaan kainalosta ja 37,5 suusta mitattuna kun ne oli kp1- > 36,0-36,1 joka ikinen aamu suusta mitattuna.


Kiitos tulevat (ja jo olevat) Mammat <3
 
Mä en voi valitettavasti suositella tuota Clearbluen plussa-puikkotestiä. Itse sain sillä kuukausi sitten todella haalean, mutta selvästi sinisen ja paksun viivan testikohtaan.

Raskaana en kuitenkaan ollut. Siihen testiin tulee lisäksi usein kuulemma sellainen ohkainen viiva testiviivan kohtaan, joka on kuitenkin myös negatiivinen tulos. Toki tässäkin testissä selvä positiivinen tulos on sitten ihan selvä, niinkuin kai kaikissa muissakin testeissä. ;)

Itse olen saanut noilla apteekin herkkyydeltään 25 testeillä vahvempia plussia kuin One step -liuskoilla, joiden herkkyys on 10. Joten uskon, että jos raskaana olet, saat sen plussan kyllä tuollakin. Ja sitä tietysti toivomme! =)

Ja eikös ne lämmöt nimenomaan jää oviksen jälkeen korkealle, mikäli hedelmöitys on tapahtunut?
 
Predictorin testejä en suosittele kenellellään! Tein ensin clear bluen tavallisen testin noin 11 päivää alkion siirrosta (olen ollut koeputkihedelmöityksessä), näytti selkeää plussaa. Mies ei meinannut uskoa todeksi että todella saatiin positiivinen tulos ja ehdotti että seuraavana päivänä tehdään uusi testi. Seuraavana aamuna tein Predictorin testin ja negaa näytti! Maailmanloppuhan siitä meinasi tulla kun monta vuotta raskaaksi tulemista odottanut, ensin plussa ja heti perään nega. Tunnin päästä tein cb:n digitestin ja näytti 2+ viikkoa raskaana, siis vain tunnin rakosta olleesta pissasta. Uskomattoman epäluotettava tuo Predictorin testi odotin sentään kolmosia! Testasin piruuttani Predctorin testillä vielä joitakin päiviä myöhemmin ja edelleen negaa näytti. Melkosia testejä :LOL:
 


Tällainen on Predictor nega-kierrossa. :( Eli jos jotain näyttää, ostaisin huomenna Apteekin oman.

Huldis syyskuisista
Minulla taas tuollainen viivanpaikka oli tässä testissä plussa testasin kp23tai24/30,olikohan jo seuraava pv-tai 2pv tuon jälkeen testasin apteekin oman mihin tuli selkee plussa,eli tuota apteekin omaa mieki suosittelen,vaik ei ole "niin herkkä" sain tuon plussan kp25/30,siis apteekin omalla...mut kaikillahan ei niin pian näy ja mullaki oli sit hedelmöittyminen ollu tod varhain,30pvn kierrossa ennen kp10(ultran mukaan kp7,clearbluen viikkonäytöllisen mukaan kp13)...
 
sunni
Mulla oireita tullut ehkä lisää, menkkoja ei näy, mutta negaa tulee joka päivä =(
Tuohon CB sain viivanpaikan muuten pystysuuntasen viivan paikalle ja se testi miinusviivaki oli niin hemmetin haaleen vaalee et hyvä kun sitäkään erotin, mutta tänä aamuna apteekin omalla tein, vai mikä se oli se vaaleen sininen paketti, nega.
Että ei kait tässä sitten raskaana olla,kun johan sen pitäisi näkyä :( ELLEI sitten ovis ollut myöhemmin.
Lämmöt edelleen yli 37. Rinnat hiton kipeet, ihan järkyt, mutta nyt alkoi alaselkää vihloskelemaan vähän menkkakipumaisesti.. On tää vaan rankkaa. Alkais ne menkat nyt niin ei turhia elättelisi toiveita. Mulla ei oo menkat koskaan olleet myöhässä kuin vika kerran kun jätin minipillerit pois,silloin sai tyhjennystä odotella 2kk,mut sehän kuuluukin asiaan.

Mutta ei kait se tässä auta kuin odotella. : /
 
sunni
joo, mullaki oli tommonen siinä predigtorissa. ei herättäny luottamusta toikaan, siis niin pyllystä nuo viivan paikat. pitäis olla varaa tehä kaikki testit digitaalisillaa,ettei näkis noita koko :I
 
sunni
Joo ja lisää raastavaa hermoilua.. Tein eilen Clearbluen puikon johon pitäisi piirtyä plussan kuva jos positiivinen. olin heittämässä testiä roskikseen kun vilkaisin sitä viimeisen kerran ja siinä oli plus, tosin se pystyviiva haalea,mutta sininen selkeästi, ja ohut, onko tämä nyt varmasti nega? sain siitä jonkin moisen kuvankin otettua mutta tosi tosi huonon.
Onkos siellä kokemuksia näistä roskishaamuplussista? toi oli melekin tunnin vanha toi testi. yleensä en ikinä noita säilyttele vaan heti roskiin heitän.
 
Testaatko sää aamupissasta?

Mie ite ostin ihan ekan testin apteekista, halvin mahollinen. Se tuli tietty testattua ihan liian aikasin :D Seuraavat kaksi ostin ihan prismasta, ei mitään hajua edes minkä merkkisiä mutta selkeetä plussaa. Ihan rahastusta ostaa mitään clearblueta raskaustestiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän suora;23719721:
Mä en voi valitettavasti suositella tuota Clearbluen plussa-puikkotestiä. Itse sain sillä kuukausi sitten todella haalean, mutta selvästi sinisen ja paksun viivan testikohtaan. Raskaana en kuitenkaan ollut. Siihen testiin tulee lisäksi usein kuulemma sellainen ohkainen viiva testiviivan kohtaan, joka on kuitenkin myös negatiivinen tulos.
Toistan itseäni: Clearblue on susi. Ohut viiva on (kuten käyttöohjeessakin muistaakseni todetaan) negatiivinen tulos. Samoin kaikki testiajan jälkeen ilmestyneet viivat. Nyt ollessani raskaana tein ihan silkasta mielenkiinnosta tämän ko. testin uudelleen. Ihan heti tuli pystyviiva, jossa (samanlailla kuin kontrolliviivassa) haaleampi paksu viiva ja toisessa reunassa vahvemmalti väriä kapeana viiruna.
 
Mun on pakko yhtyä tuohon CB:n haukkumiseen, siis digi on loistava, mutta tuo puikko on suoraan sanottuna ihan hanurista.
Minäkin sain sillä yhdessä kierrossa semmoisen ohuen, mutta selkeän pystyviivan, joka kuitenkin oli nega. Toisella kierrolla, joka myöskään ei ollut tärppikierto, sain sillä testiajan sisällä epämääräisen pystyviivan, joka oli ylhäältä tummempi kuin alhaalta.
En suosittele tota testiä ollenkaan, apteekin oma on munkin mielestä ehdottomasti paras :)

Toivoa sulla kuitenkin vielä ehdottomasti on, toivotaan ettei menkat alakkaan!! :hug:
 
sunni
Jooh.. Niin se vain Clearbluen roskishaamu sitten mullaki meinas negaa. Ruskee tuhru eli kp1 alkoi sitten äsken.
Siirryn pois täältä häiritsemästä ja toivon että vielä joskus pääsen tälle puolelle =(

Ihanaa odotusaikaa teille kaikille :heart:
 
sunni
Nyt mie tarviisin teidän apuu...
VOISKO tää olla haamujen haamujen haamu, vaiko viivanpaikka??

Menkat kestikin tasan vuorokauden, oli lähinnä vaan ruskeeta tuhruu ja ehkä tunnin vähän punasempaa vuotoa. Nyt ollu vrk ilman mitään vuotoa mutta kohdun seutuville tuikkii aika ajoittain ja on muita outoja tuntemuksia taikka oireita joten tein siksi nyt illalla testin, kylläkin pissa oli ollut rakossa vain reilun tunnin, mutta kun pissattaa vähä väliä niin vaikeuksia pidättää.
koitan liittää kuvia kaks siitä testistä. toi haamu siis tuli ehkä 20 sekuntia dippauksesta ja erottuu ilman sen kummempaa valoa, kuvassa kylläkin näkyy himputin kehnosti,mutta kertokaa onko tää viivanpaikka vaan??

katotaan osaanko liittää kuvaa,kun eka kerta.. eiku ei tähän saakaan omalta koneelta laitettua,hemmetti :( mitäs sitten...??

edit,,nyt tajus että aijaa.com taitaa olla se mesta josta näitä voi koittaa lähetellä..

ELI kertokaas, näättekö noissa kuvissa yhtään mitään vai kuvittelenko minä vaan :(

Aijaa.com - 8021779.jpg



Aijaa.com - 8021780.jpg


ja pahoittelut että nää nyt tulee häirikkönä laitettuu tälle puolelle, kuuluis kylläkin tuonne vauvakuumeilijoihin,mutta kun tuli aloitettua jo viimevkolla tämä ketju niin........
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noi kuvat on sen verta tummia/harmaita/sinertäviä (siis tausta) että vaikea nähdä kontrastia. Mutta kyllä siinä siis toinen viiva näkyy. En osaa sanoa suoraan onko haamu vai viivanpaikka (molempia olen itse testannut, joten aika "pro" olen tällä saralla :whistle: ). Tiedät varmasti, että jos/kun testaat aamulla uudestaan niin viiva kyllä varmasti näkyy paremmin jos on +. Mulla ollut kahdessa raskaudessa alussa tuhruvuotoa, joten kyllä sä raskaanakin voit olla (siis että kaikki on hyvin vaikka vuotoa on) =) kolmannessa tuhrua tullut mulla vasta rv7-8, eli mahdollisten menkkojen aikana..
 
sunni
Kiitos teille :hug:
Pitää koittaa malttaa odottaa. Mulla kun vaan ei tuota kärsivällisyyttä ole. Nouseeko se hormoni tosiaan niin hitaasti? Mulla ois kaapissa joku 10 herkkä puikko ja sit toi digitaalinenkin, se kyl on 25 herkkyys.
 

Yhteistyössä