testi

Testiajan sisällä tuli, se viiva
ja se on mielestäni, hieman vaaleanpunainen.
Nytten,kun se on kuivunut näyttää edelleen siltä,että olisi vaaleanpunaista.
Vatsan nipistelyä on myös.
En uskalla tuhon vielä luottaa. Täytyypi odotella vielä muutama päivä.
Onko kokemuksia clearbluen digitaalisesta se, mikä näyttää viikotkin? =)
 
Mulla kanssa huonoja kokemuksia tuosta rfsu:n testistä,tullut punertavia haamuja testiajan sisään vaikkei raskautta :|
Mutta toivotaan sulle parempaa onnea ja aitoa + viivaa testiin!
Cb digitestistä en tiedä,mutta haluaisin koittaa kun sen aika tulee jos tarvetta ;)
 
Huomenta, kokeilin viikko sitten sitä uutta cb:ta tasan kaksi viikkoa ovisplussan jälkeen. Raskaana-vastaus tuli reilusti alle testiajan ja hetken päästä myös viikot 1-2 eli lääkärin määritelmän mukaan 3-4. En tehnyt aamupissasta, mutta oli siitä muutama tunti, kun olin edellisen kerran vessassa käynyt. Ajattelin ihan vertailun vuoksi tehdä uuden testin tämän viikon lopulla ja katsoa, mitä se nyt viikoiksi antaa. Tiedä sitten oikeasti, miten luotettava se viikko näyttö on, kun sehän riippuu kuitenkin kuinka laimeaa pissa on. Suuntaa antava kuitenkin. Onnea testailuun :flower:
 
tossa cb:n digitestissä on se hyvä puoli, ettei jää arvailujen ja tulkintojen varaan. Tosin se ei ole mikää hirmu herkkä. Mutta sitä kyllä suosittelen varsinkin kovasti kuumeileville, jotka näkee jo ne viivan paikatkin, jotka joka testiin ilmestyy (itse kuulun heihin ) :D

Ja on se tosiaan mahdollista että väriä tulee, vaikkei raskaana olisikaan =(
 
Jonttu79..selvennetään hieman..testeihin EI tule punertavaa väriä testiajan sisällä oikein tehtynä, ELLEI virtsaan ole erittynyt jonkin verran hcg:tä.(raskaushormonia)

Kun alkio on ollut kiinnittyneenä vasta muutaman hetken kohdunseinään, voi testi näyttää viivan aivan haal.punaisena ja vahvenee sitten kun hcg:tä alkaa erittymään enempi..TAI raskaus ei vain jatku ja seuraavan kerran testatessa on jo nega..ns. "kemiallinen raskaus"

Testiin saattaa myös ilmestyä haal. punaista kun testiaika on mennyt umpeen, ns. "roskishaamu"-heitetty roskiin ja käyty katsomassa sitten useamman tunnin päästä. HUOM! Noin katsottuihin testeihin ei valmistajien mukaan kannata luottaa!!

Toisilla testaajista on tosin roskishaamun jälkeen tehdyt testit sitten vahvistaneet raskauden, kun taas toisilla ei.

Nuo harmaat viivat ovat ns. "viivan paikkoja" joita osassa markkinoilla olevista testeistä harmillisesti on.:( ..ja moni erehtyykin niitä luulemaan positiiviseksi tulokseksi..

Myös virtsan epäpuhtaudet saattavat tuoda sen harmaan viivan esiin, mutta harvemmin se on punertava silloin!

Näin minä "itse opiskelleena" olen viisaammilta kuullut ja lukenut näistä testeistä/testauksista

Yleisesti ottaen, kaikki testit toimivat kun ne tehdään oikein. On sitten makuasia, tykkääkö sellaisesta herkästä testistä, joka voi näyttää pienenkin hcg:n nousun virtsassa..vaiko sellaisesta "vähemmän" herkästä, joka ei reagoi kovin herkästi ja näin vältytään noilta pettymyksiltä..alkuraskaus on herkkää aikaa ja usein alkio ei vain jostain syystä jaksa kiinnittyä pysyvästi kohdunseinämään-valitettavasti.

Yhteenveto: Herkät testit saattavat näyttää alkaneen raskauden peräti 10vrk:tta hedelmöityksestä, mutta raskaus ei välttämättä kuitenkaan jatku. testatessa taas ei "niin herkällä" testillä ja kuukautisten oletettuna alkamispäivänä tai hieman jälkeenkin, testin vastaukseen voi luottaa kyllä 99.99%:sti jos näyttää positiivista =)

Plussaus Onnea kaikille!!!:heart:
 
KS09 kun olet saanut r-testin testiviivaan punertavaa väriä se kertoo melko varmasti alkaneesta raskaudesta joka ei vain jostain syytä jatku. Olet vain testannut aika pian ja herkällä testillä, siksi se on näyttänyt pienenkin hcg:n nousun virtsassasi :)..vai olivatko ne ns. "roskishaamuja" joita testiajan jälkeen ollet kurkkinut..:whistle:

Suosittelen kyllä lämpimästi malttamaan testaaamisen kanssa, ainakin tuonne lähemmäs kierron loppupäiviä!..itsekkin malttamattomana testaajana näin koetan vastaisuudessa tehdä ;) ..
 
mur-mur mä en voi henk.koht sanoa saaneeni, ainakaan kunnolla väriä noihin testeihin. Mutta ei ole kauaa aikaa kun joku täällä oli tehnyt 2 plussatestiä, jotka oli selvästi värillisiä, sitten kome negaa ja käynyt vielä neuvolassa ja verikokeissa, ja ne oli negaa...
 
niin..olisiko siinäkin tapauksessa pari ensimmäistä testiä tehty kovin aikaisessa vaiheessa?..sitten raskaus ei ole jatkunut ja negaa näyttää muut testit. Kovin aikaisessa vaiheessa tehty r-testi ei välttämättä ole luotetteva, vasta kun kiertopäivät alkavat olla täynnä tai ylikin, voipi plussaan luottaa jo suurella varmuudella.

Valmistajat tekevät kohta "super herkkiä" testejä ja minusta ne vaan tuovat naisille turhaa mielipahaa :ashamed:..niillä testatessa voi näkyä ensin + ja sitten raskaus ei jatkukkaan.. ja tämän jälkeen syytellään huonoja testejä kun ensin näkyi + ja sitten - ..harmillinen juttu miusta :/ ..
 
Ihanaa jonttu79..toivon siulle viivan vahvistumista ja plussan pysymistä!!! :wave: ..jos siulla kp27/29 voisin kyllä jo varovaisesti onnitella plussasta:heart:

..ittelläni tuli nega ja mieli pathetic-surkia :ashamed: ..mutta kyllä se taas tästä.. :)
 

Yhteistyössä