Testin tulosta odottelen

  • Viestiketjun aloittaja raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo plussa on!!!!!!!
Nyt sit varaan rinnan ultraan ajan, mutta neste voi olla selitys raskaudelle...ei kun siis toisinpäin, olen ihan sekaisin
onnea! :)
millainen ongelma sulla siis on rinnan/rintojen kanssa? jotain nesteilyä?
joo toisesta rinnasta tulee puristamalla tummaa, vihertävää nestettä, olin ihan varma et syöpä on kun poltan tupakkaakin.
arvatkaa keltä loppui tupakanpoltto tänään
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo plussa on!!!!!!!
Nyt sit varaan rinnan ultraan ajan, mutta neste voi olla selitys raskaudelle...ei kun siis toisinpäin, olen ihan sekaisin
onnea! :)
millainen ongelma sulla siis on rinnan/rintojen kanssa? jotain nesteilyä?
joo toisesta rinnasta tulee puristamalla tummaa, vihertävää nestettä, olin ihan varma et syöpä on kun poltan tupakkaakin.
arvatkaa keltä loppui tupakanpoltto tänään
toivotaan että ei olis mitään vakavaa kuitenkaan. ja onnea tupakoinnin lopettamisenkin kanssa, se olis tosi tärkeetä nyt :)
hae tarvittaessa rohkeasti apua lopettamiseen! :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo plussa on!!!!!!!
Nyt sit varaan rinnan ultraan ajan, mutta neste voi olla selitys raskaudelle...ei kun siis toisinpäin, olen ihan sekaisin
mulla tuli silloin ennen kuin plussasin ihan tumman vihreää nestettä oikeasta rinnasta.sen jälkeen saunassa seuraavana päivänä tuli maitoa puristamalla.siitä tiesin että odotan vauvaa vaikka testin tein siitä monta päivää eteenpäin vasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mikä oli hcg jos saan kysyä?niin ja onnea:D
se jäi kysymättä, perhana...pitäiskö soittaa vielä ja kysyä, kertoisiko hoitaja?
Kyl mie ainakin haluisin tietää. onhan se eri asia jos on vaik 50 ku et olis 200.
Kysyin, mutta heillä ei näy kuin joko positiivinen tai nega eli ei määritä arvoa. Pitää soittaa neuvolaan
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo plussa on!!!!!!!
Nyt sit varaan rinnan ultraan ajan, mutta neste voi olla selitys raskaudelle...ei kun siis toisinpäin, olen ihan sekaisin
mulla tuli silloin ennen kuin plussasin ihan tumman vihreää nestettä oikeasta rinnasta.sen jälkeen saunassa seuraavana päivänä tuli maitoa puristamalla.siitä tiesin että odotan vauvaa vaikka testin tein siitä monta päivää eteenpäin vasta.
ja nyt vasta tulit kertomaan! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo plussa on!!!!!!!
Nyt sit varaan rinnan ultraan ajan, mutta neste voi olla selitys raskaudelle...ei kun siis toisinpäin, olen ihan sekaisin
mulla tuli silloin ennen kuin plussasin ihan tumman vihreää nestettä oikeasta rinnasta.sen jälkeen saunassa seuraavana päivänä tuli maitoa puristamalla.siitä tiesin että odotan vauvaa vaikka testin tein siitä monta päivää eteenpäin vasta.
ja nyt vasta tulit kertomaan! =)
nyt vasta luin ketjun =) nyt mennään jo viikoilla 14+1
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo plussa on!!!!!!!
Nyt sit varaan rinnan ultraan ajan, mutta neste voi olla selitys raskaudelle...ei kun siis toisinpäin, olen ihan sekaisin
mulla tuli silloin ennen kuin plussasin ihan tumman vihreää nestettä oikeasta rinnasta.sen jälkeen saunassa seuraavana päivänä tuli maitoa puristamalla.siitä tiesin että odotan vauvaa vaikka testin tein siitä monta päivää eteenpäin vasta.
ja nyt vasta tulit kertomaan! =)
nyt vasta luin ketjun =) nyt mennään jo viikoilla 14+1
Onnea myös sinulle!
 
ap
Kiitos kaikille....kunhan tämä tästä varmistuu niin tulen sitten mustana kirjoittamaan. Vielä en viitsi kun täällä muutama tuttu ja en halua vielä livenä asiaa kertoa monelle, ennen kuin varmistuu raskauspaikka ja et alkumetreiltä päästäis edes vähän matkaa eteenpäin
 
ap sekaisin vieläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunapippuri:
Onnea! :flower:

Onko ensimmäinen lapsi?
ei, neljäs =)
Noi neljä on jo isoja
onnea!! =) :flower:

mut jos tää on neljäs lapsi nii mite sul on jo sit neljä? :whistle:
Kirjoitusvirhe..kaiketi.

=)
No niin pitää kai oikeasti rauhoittua eli tietty viides...apua miltä kuulostaa jos loppu vuodesta saan sanoa että olen viiden äiti =)
 

Yhteistyössä